[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Co nie znaczy, że jakiś nadprezes stwierdzi, że A jest ładniejsze. Znamy takie przypadki w Warszawie?
miłośnik 13N
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Ale porażka, w Radio Wawa ogłoszono że wygrał wariant C. Czyli będziemy mieli najbrzydszą wersję tramwaju z designem z przed 2 dekad.
Dla kogo porażka, dla tego porażka. Jak widać, większość ludzi woli wariant C od innych.Michalk001 pisze: ↑06 lis 2019, 15:11Ale porażka, w Radio Wawa ogłoszono że wygrał wariant C. Czyli będziemy mieli najbrzydszą wersję tramwaju z designem z przed 2 dekad.
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Cóż ten jedyny design nie nadąża za obecnymi czasami - Jelcz Libero forever.SU89 pisze: ↑06 lis 2019, 15:29Dla kogo porażka, dla tego porażka. Jak widać, większość ludzi woli wariant C od innych.Michalk001 pisze: ↑06 lis 2019, 15:11Ale porażka, w Radio Wawa ogłoszono że wygrał wariant C. Czyli będziemy mieli najbrzydszą wersję tramwaju z designem z przed 2 dekad.
Spokojnie, do Piastowa te tramwaje nie dojadą.
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Przecież wiadomo że Ikarus miał lepszy design, prawie 50 lat od premiery i się nie zestarzał!
Lud zdecydował, fajnie jest. A że lud ma gust jak pod koniec lat 90. to inna sprawa.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Nie oszukujmy się, wszystkie 3 propozycje nie były jakieś super, i w sumie C to najmniejsze zło.
Dobrze to wyglądają takie produkty jak Tramino, NGT8 czy nawet Moderus Gamma. A to jest w sumie takie upodobnienie do PESY.
Dobrze to wyglądają takie produkty jak Tramino, NGT8 czy nawet Moderus Gamma. A to jest w sumie takie upodobnienie do PESY.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
3116 po NG dziś na 10 i ciekawostka stracił czarne daszki z przodu i tyłu. Dziwne posunięcie bo 3119 po NG w 2018 jest nadal z czarnymi. Nie mogą się zdecydować. Plus do tego 3150 po NG krążył rano po Wolskiej.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Szczerze mówiąc ciężko odróżnić Swinga po NG z takim z przed, chyba że widzimy coś z czego nie odłazi lakier płatami.
Jedynie malowanie mogliby zmienić, gdyż czerwony w linii dachu wygląda beznadziejnie, powinien być na dole do wysokości czarnego zderzaka.
Ile Swingów jest już po NG? Ja widziałem chyba tylko jednego 3153.
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Co śmieszne Ikarus właśnie ma design który może się podobać nawet obecnie - zero udziwnień, a sam pojazd doskonale zaprojektowany w prawie każdej dziedzinie. Wiadomo że wady miał lecz były stopniowo usuwane, chociaż na czasy w których powstał był absolutnym liderem. Niestety obecne wozy są wadliwe i awaryjne - wczoraj jechałem 7232 w którym 4 drzwi już wymagały naprawy. Nie dość że się źle zamykały to jeszcze zaczęły się blokować i otwierała się tylko połówka. W dodatku kto wpadł na tak idiotyczny pomysł żeby drzwi brzęczały non stop po niepełnym otwarciu?Autobus Czerwon pisze: ↑06 lis 2019, 17:02Przecież wiadomo że Ikarus miał lepszy design, prawie 50 lat od premiery i się nie zestarzał!
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Tak, Ikarusy były super, szczególnie jak po 8 latach potrzebowały remontu kapitalnego. Absolutny lider? Chyba w ilości wyprodukowanych egzemplarzy, bo w porównaniu do ówczesnych autobusów z RFN czy nawet Berlieta, Ikarusy wypadają jak duży fiat przy mercedesie.Michalk001 pisze: ↑06 lis 2019, 22:51Co śmieszne Ikarus właśnie ma design który może się podobać nawet obecnie - zero udziwnień, a sam pojazd doskonale zaprojektowany w prawie każdej dziedzinie. Wiadomo że wady miał lecz były stopniowo usuwane, chociaż na czasy w których powstał był absolutnym liderem. Niestety obecne wozy są wadliwe i awaryjne - wczoraj jechałem 7232 w którym 4 drzwi już wymagały naprawy. Nie dość że się źle zamykały to jeszcze zaczęły się blokować i otwierała się tylko połówka. W dodatku kto wpadł na tak idiotyczny pomysł żeby drzwi brzęczały non stop po niepełnym otwarciu?Autobus Czerwon pisze: ↑06 lis 2019, 17:02Przecież wiadomo że Ikarus miał lepszy design, prawie 50 lat od premiery i się nie zestarzał!