[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 05 lis 2019, 8:28

Co nie znaczy, że jakiś nadprezes stwierdzi, że A jest ładniejsze. Znamy takie przypadki w Warszawie?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 05 lis 2019, 14:24

Wystarczy, że podadzą do wiadomości, że wygrało A. Żaden problem, bo nikt tego nie sprawdzi.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 05 lis 2019, 14:50

To tak można? Przecież to nieuczciwe.
miłośnik 13N

Michalk001
Posty: 1219
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 06 lis 2019, 15:11

Ale porażka, w Radio Wawa ogłoszono że wygrał wariant C. Czyli będziemy mieli najbrzydszą wersję tramwaju z designem z przed 2 dekad. #-o

SU89
Posty: 416
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 06 lis 2019, 15:29

Michalk001 pisze:
06 lis 2019, 15:11
Ale porażka, w Radio Wawa ogłoszono że wygrał wariant C. Czyli będziemy mieli najbrzydszą wersję tramwaju z designem z przed 2 dekad. #-o
Dla kogo porażka, dla tego porażka. Jak widać, większość ludzi woli wariant C od innych.

Michalk001
Posty: 1219
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 06 lis 2019, 16:19

SU89 pisze:
06 lis 2019, 15:29
Michalk001 pisze:
06 lis 2019, 15:11
Ale porażka, w Radio Wawa ogłoszono że wygrał wariant C. Czyli będziemy mieli najbrzydszą wersję tramwaju z designem z przed 2 dekad. #-o
Dla kogo porażka, dla tego porażka. Jak widać, większość ludzi woli wariant C od innych.
Cóż ten jedyny design nie nadąża za obecnymi czasami - Jelcz Libero forever.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 lis 2019, 16:20

Spokojnie, do Piastowa te tramwaje nie dojadą. :lol:

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 06 lis 2019, 17:02

Przecież wiadomo że Ikarus miał lepszy design, prawie 50 lat od premiery i się nie zestarzał! :D

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 06 lis 2019, 18:05

Lud zdecydował, fajnie jest. A że lud ma gust jak pod koniec lat 90. to inna sprawa.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 06 lis 2019, 18:46

Nie oszukujmy się, wszystkie 3 propozycje nie były jakieś super, i w sumie C to najmniejsze zło.
Dobrze to wyglądają takie produkty jak Tramino, NGT8 czy nawet Moderus Gamma. A to jest w sumie takie upodobnienie do PESY.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 06 lis 2019, 22:00

3116 po NG dziś na 10 i ciekawostka stracił czarne daszki z przodu i tyłu. Dziwne posunięcie bo 3119 po NG w 2018 jest nadal z czarnymi. Nie mogą się zdecydować. Plus do tego 3150 po NG krążył rano po Wolskiej.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Michalk001
Posty: 1219
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 06 lis 2019, 22:39

beni pisze:
06 lis 2019, 22:00
3116 po NG dziś na 10 i ciekawostka stracił czarne daszki z przodu i tyłu. Dziwne posunięcie bo 3119 po NG w 2018 jest nadal z czarnymi. Nie mogą się zdecydować. Plus do tego 3150 po NG krążył rano po Wolskiej.
Szczerze mówiąc ciężko odróżnić Swinga po NG z takim z przed, chyba że widzimy coś z czego nie odłazi lakier płatami. :D
Jedynie malowanie mogliby zmienić, gdyż czerwony w linii dachu wygląda beznadziejnie, powinien być na dole do wysokości czarnego zderzaka.
Ile Swingów jest już po NG? Ja widziałem chyba tylko jednego 3153.

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 06 lis 2019, 22:44

beni pisze:
06 lis 2019, 22:00
3116 po NG dziś na 10 i ciekawostka stracił czarne daszki z przodu i tyłu. Dziwne posunięcie bo 3119 po NG w 2018 jest nadal z czarnymi. Nie mogą się zdecydować. Plus do tego 3150 po NG krążył rano po Wolskiej.
Żaden Swing nie miał czarnych osłon dachu z tyłu.

Michalk001
Posty: 1219
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 06 lis 2019, 22:51

Autobus Czerwon pisze:
06 lis 2019, 17:02
Przecież wiadomo że Ikarus miał lepszy design, prawie 50 lat od premiery i się nie zestarzał! :D
Co śmieszne Ikarus właśnie ma design który może się podobać nawet obecnie - zero udziwnień, a sam pojazd doskonale zaprojektowany w prawie każdej dziedzinie. Wiadomo że wady miał lecz były stopniowo usuwane, chociaż na czasy w których powstał był absolutnym liderem. Niestety obecne wozy są wadliwe i awaryjne - wczoraj jechałem 7232 w którym 4 drzwi już wymagały naprawy. Nie dość że się źle zamykały to jeszcze zaczęły się blokować i otwierała się tylko połówka. W dodatku kto wpadł na tak idiotyczny pomysł żeby drzwi brzęczały non stop po niepełnym otwarciu? #-o

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 06 lis 2019, 23:36

Michalk001 pisze:
06 lis 2019, 22:51
Autobus Czerwon pisze:
06 lis 2019, 17:02
Przecież wiadomo że Ikarus miał lepszy design, prawie 50 lat od premiery i się nie zestarzał! :D
Co śmieszne Ikarus właśnie ma design który może się podobać nawet obecnie - zero udziwnień, a sam pojazd doskonale zaprojektowany w prawie każdej dziedzinie. Wiadomo że wady miał lecz były stopniowo usuwane, chociaż na czasy w których powstał był absolutnym liderem. Niestety obecne wozy są wadliwe i awaryjne - wczoraj jechałem 7232 w którym 4 drzwi już wymagały naprawy. Nie dość że się źle zamykały to jeszcze zaczęły się blokować i otwierała się tylko połówka. W dodatku kto wpadł na tak idiotyczny pomysł żeby drzwi brzęczały non stop po niepełnym otwarciu? #-o
Tak, Ikarusy były super, szczególnie jak po 8 latach potrzebowały remontu kapitalnego. Absolutny lider? Chyba w ilości wyprodukowanych egzemplarzy, bo w porównaniu do ówczesnych autobusów z RFN czy nawet Berlieta, Ikarusy wypadają jak duży fiat przy mercedesie.

ODPOWIEDZ