Ma to sens, tylko wciąż nie wiem, czemu w realizacji tego typu planów przeszkadza brak docelowej pętli tramwajowej Stadion.
Plany remontowe Tramwajów Warszawskich
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nah, wszystkie powyższe linie nie są utrzymywane ze względu na niedostatki infrastruktury, tylko z powodów politycznych. Zauważam również, że końcówka tramwajowa przy Stadionie nie rozwiązuje problemu dojazdu do metra z Poligonowej czy Płowieckiej, a taką rolę rzekomo pełnią 125/135.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6925
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
No ale zaraz, i Poligonowa i Płowiecka mają połączenie z siecią metra, tylko w innym miejscu. Mnie natomiast trochę raziłby brak połączenia z pobliskim metrem ciągu Grochowskiej (tej na bliskim Grochowie, nie tej na zawiatraczu), toteż jestem jakoś w stanie zrozumieć obecną trasę 125.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No na tej zasadzie to nie ma po co łączyć Żwirek z rondem Daszyńskiego, przecież 504 ma przystanek przy metrze. Zauważam nieśmiało, że na przykład jazda z chociażby tej Poligonowej na Targówek via Politechnikę jest pomysłem bardzo mocno takimse; pomysłem równie takimse jest wpychanie na kluczowy odcinek Politechnika - Świętokrzyska pasażerów z Zapłowiecza na Wolę; po to chyba zbudowaliśmy to metro pod Wisłą, aby woziło jak najwięcej osób i przejęło jak największe potoki. Im więcej funkcji M2 będzie pełniło, tym lepszy powinien być do niego dojazd.
Tłumaczyłem też również kiedyś, że ponieważ wiewiórki z parku Skaryszewskiego nie mają orzeszków dowożonych metrem, to Kamionkowi w dużej mierze wystarczy, że dojazd do metra będzie miała Dwernickiego i Żupnicza.
Tłumaczyłem też również kiedyś, że ponieważ wiewiórki z parku Skaryszewskiego nie mają orzeszków dowożonych metrem, to Kamionkowi w dużej mierze wystarczy, że dojazd do metra będzie miała Dwernickiego i Żupnicza.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To nie takie proste. Ja nie mówię, że 125/135 ma obecnie sens na Grochowskiej, ja mówię że oficjalnym argumentem za ich utrzymywaniem nie jest dowóz Grochowskiej do metra, więc budowanie tramwaju pod metro nic w ich sytuacji nie zmieni.
Po pierwsze, M2 nie osiągnęło jeszcze swojego pełnego potencjału użytkowego, więc z natury rzeczy liczba osób zainteresowanych musi być mniejsza.
Po drugie, 125 i 135 mają nieco inną sytuację. Anin i Międzylesie do M2 dowozi kolej również, więc to połączenie samo w sobie pewnie nigdy nie będzie pracować wybitnie; 135 jest linią o gigantycznym niewykorzystanym potencjale, który cierpi na idiotycznych końcówkach (obu).
Cokolwiek by się jednak nie działo, Kamionek do metra na Stadionie można dowieźć autobusem wydajniej niż tramwajem, bo ciąg Dwernickiego i Żupniczej ma szerszą strefę dojścia niż Grochowska, więc Twoja inwestycja jest naprawdę cokolwiek nadmiarowa.
Po pierwsze, M2 nie osiągnęło jeszcze swojego pełnego potencjału użytkowego, więc z natury rzeczy liczba osób zainteresowanych musi być mniejsza.
Po drugie, 125 i 135 mają nieco inną sytuację. Anin i Międzylesie do M2 dowozi kolej również, więc to połączenie samo w sobie pewnie nigdy nie będzie pracować wybitnie; 135 jest linią o gigantycznym niewykorzystanym potencjale, który cierpi na idiotycznych końcówkach (obu).
Cokolwiek by się jednak nie działo, Kamionek do metra na Stadionie można dowieźć autobusem wydajniej niż tramwajem, bo ciąg Dwernickiego i Żupniczej ma szerszą strefę dojścia niż Grochowska, więc Twoja inwestycja jest naprawdę cokolwiek nadmiarowa.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Ktoś zna tegoroczne plany remontów TW? Będzie wersja minimum a'la 2019? Skończą Grochowską?
Drogowo Grochowską chyba jest już skończona. Rozchodnik ma być. Poza tym raczej bida z nędzą. Niczego dużego w planach nie było.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jeśli jeszcze w tym roku popada, to na Grochowskiej będzie masakra. Pasy przy dobrej pogodzie mogą się powalić. Jaka jest metoda malowania, że aż tak zostawiają potem ślady?
2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13
Ktoś wie co dokładnie ma być robione przy Stawkach?
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2020/10/0 ... ul-stawki/
Jednodniowy remont oraz utrzymanie ruchu drogowego na tej ulicy i brak objazdu dla 157 wskazuje raczej na jakąś mało znaczącą protezę i jak torowisko na całym skrzyżowaniu jest w fatalnym stanie tak zanosi się, że będzie dalej.
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2020/10/0 ... ul-stawki/
Jednodniowy remont oraz utrzymanie ruchu drogowego na tej ulicy i brak objazdu dla 157 wskazuje raczej na jakąś mało znaczącą protezę i jak torowisko na całym skrzyżowaniu jest w fatalnym stanie tak zanosi się, że będzie dalej.
Doraźna wymiana przed zimą najgorszej zwrotnicy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem