Przetargi na obsługę linii - 2010-2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Pytania odnośnie Otwock, Karczew, Sulejówek i sąsiady dotyczą głównie "czy zamawiający dopuści pojazdy wyprodukowane w xxx roku?". Totalne januszostwo, nie potrafią uszanować warunków SIWZ. (Rok 2006 i 2007 to naprawdę spora różnica względem 2011 który i tak zmienili na 2010).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
O co chodzi z tym, że na część linii złożono 4 oferty, a na dużą część ani jednej?
Widocznie pakiet linii był zbyt duży. Zakres terytorialny linii też mógł mieć znaczenie.
Wygląda na to, że Polonus albo sobie odpuścił elki, albo miał problemy ze złożeniem oferty przez ePUAP.
Opublikowano kolejne informacje z otwarcia ofert.
L17, L19, L28, L30 - 2 oferty:
- TIM - VDL Citea LLE120 (2010), VDL Citea LLE99 (2010), 8,97 zł/km
- PKS Tarnobrzeg - AMO Plant Ambassador (2012), Temsa Opalin (2015), Otokar Vectio (2011), 7,54 zł/km
https://www.ztm.waw.pl/download.php?z=1 ... 18&l=1&m=5
https://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublic ... i=1118&l=1
L20, L22, L46, L47, L48 - 3 oferty:
- TIM - VDL Citea LLE120 (2010), VDL Citea LLE99 (2010), 9,88 zł/km
- PKS Tarnobrzeg - AMO Plant Ambassador (2012), Temsa Opalin (2015), Otokar Vectio (2011), 8,40 zł/km
- Stalko + Grodzio - ZAZ A10, Autosan Sancity, Iveco Crossway, Setra 633, Temsa Avenue, MAZ 203 (2010), 9,17 zł/km
https://www.ztm.waw.pl/download.php?z=1 ... 19&l=1&m=5
https://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublic ... i=1119&l=1
Opublikowano kolejne informacje z otwarcia ofert.
L17, L19, L28, L30 - 2 oferty:
- TIM - VDL Citea LLE120 (2010), VDL Citea LLE99 (2010), 8,97 zł/km
- PKS Tarnobrzeg - AMO Plant Ambassador (2012), Temsa Opalin (2015), Otokar Vectio (2011), 7,54 zł/km
https://www.ztm.waw.pl/download.php?z=1 ... 18&l=1&m=5
https://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublic ... i=1118&l=1
L20, L22, L46, L47, L48 - 3 oferty:
- TIM - VDL Citea LLE120 (2010), VDL Citea LLE99 (2010), 9,88 zł/km
- PKS Tarnobrzeg - AMO Plant Ambassador (2012), Temsa Opalin (2015), Otokar Vectio (2011), 8,40 zł/km
- Stalko + Grodzio - ZAZ A10, Autosan Sancity, Iveco Crossway, Setra 633, Temsa Avenue, MAZ 203 (2010), 9,17 zł/km
https://www.ztm.waw.pl/download.php?z=1 ... 19&l=1&m=5
https://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublic ... i=1119&l=1
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A w ogóle to miał być jeden ujednolicony przetarg na wszystkie eLki z nieco bogatszym wyposażeniem pojazdów. A tutaj dalej robią przetargi na wybrane linie.
To L49 oznacza, że 741 jest do likwidacji czy ma je uzupełniać?alojz pisze: ↑14 lis 2019, 21:30Na L-8, L-9, L10, L11, L31, L33, L34, L41, L49, L50 brak chętnych.
https://www.ztm.waw.pl/download.php?z=1 ... 17&l=1&m=5
https://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublic ... i=1117&l=1
Taki przetarg byłby nierealny do zrealizowania. Stawki byłyby kosmiczne.michael112 pisze: ↑15 lis 2019, 23:30A w ogóle to miał być jeden ujednolicony przetarg na wszystkie eLki z nieco bogatszym wyposażeniem pojazdów. A tutaj dalej robią przetargi na wybrane linie.
Patrząc ma powyższe stawki to zaraz przewoźnicy będą jeździć używkami za lepsze stawki niż MZA.
Jak nie da się ściągnąć kierowców a miskę ryżu z jakiegoś innego miasta, a autobus ma spełniać jakieś minimalne wymagania to i ajent się nagle robi zadziwiająco drogi.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Stawki powinny pójść w górę. We Wrocławiu Mobilis przegubami będzie jeździć za ok. 11 zł/km, a u nas SKM za 10,30 zł/km. Jak tutaj Stolica ma świecić przykładem oraz zapobiegać przed zatrudnianiem za głodowe stawki?
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Z tego co wiem, w SKM nikt nie jest zatrudniony na głodowe stawki. Podobnie jest chyba u pozostałych komunalnych przewoźników w Warszawie.
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
Przecież w SKM 10,30 nie jest za cały pociąg tylko jakiś tam ekwiwalent (x członów). Podobnie w przypadku TW - 13,71 to stawka za pojedynczego 105, zwykła PESA kosztuje 2x13,71.
Takie stawki powodują, że dla niektórych gmin bardziej opłacalne byłoby uruchomienie "siedemsetki" na standardowych warunkach ZTM.
Zna ktoś może dokładną stawkę na ten i przyszły rok?
Zna ktoś może dokładną stawkę na ten i przyszły rok?
A MZA to jak ma? Za przeguba też 9 zł czy idąc tym tokiem rozumowania 2x9?Snake.Griffin pisze: ↑18 lis 2019, 8:56Przecież w SKM 10,30 nie jest za cały pociąg tylko jakiś tam ekwiwalent (x członów). Podobnie w przypadku TW - 13,71 to stawka za pojedynczego 105, zwykła PESA kosztuje 2x13,71.
MZA ma jedną stawkę na wszystko.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem