Przetargi na obsługę linii - 2010-2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 14 lis 2019, 21:48

Pytania odnośnie Otwock, Karczew, Sulejówek i sąsiady dotyczą głównie "czy zamawiający dopuści pojazdy wyprodukowane w xxx roku?". Totalne januszostwo, nie potrafią uszanować warunków SIWZ. (Rok 2006 i 2007 to naprawdę spora różnica względem 2011 który i tak zmienili na 2010).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 14 lis 2019, 22:34

O co chodzi z tym, że na część linii złożono 4 oferty, a na dużą część ani jednej?

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 lis 2019, 22:40

Widocznie pakiet linii był zbyt duży. Zakres terytorialny linii też mógł mieć znaczenie.

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 15 lis 2019, 18:22

Wygląda na to, że Polonus albo sobie odpuścił elki, albo miał problemy ze złożeniem oferty przez ePUAP.

Opublikowano kolejne informacje z otwarcia ofert.

L17, L19, L28, L30 - 2 oferty:
- TIM - VDL Citea LLE120 (2010), VDL Citea LLE99 (2010), 8,97 zł/km
- PKS Tarnobrzeg - AMO Plant Ambassador (2012), Temsa Opalin (2015), Otokar Vectio (2011), 7,54 zł/km
https://www.ztm.waw.pl/download.php?z=1 ... 18&l=1&m=5
https://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublic ... i=1118&l=1


L20, L22, L46, L47, L48 - 3 oferty:
- TIM - VDL Citea LLE120 (2010), VDL Citea LLE99 (2010), 9,88 zł/km
- PKS Tarnobrzeg - AMO Plant Ambassador (2012), Temsa Opalin (2015), Otokar Vectio (2011), 8,40 zł/km
- Stalko + Grodzio - ZAZ A10, Autosan Sancity, Iveco Crossway, Setra 633, Temsa Avenue, MAZ 203 (2010), 9,17 zł/km
https://www.ztm.waw.pl/download.php?z=1 ... 19&l=1&m=5
https://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublic ... i=1119&l=1

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 15 lis 2019, 23:30

A w ogóle to miał być jeden ujednolicony przetarg na wszystkie eLki z nieco bogatszym wyposażeniem pojazdów. A tutaj dalej robią przetargi na wybrane linie.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 16 lis 2019, 0:20

alojz pisze:
14 lis 2019, 21:30
Na L-8, L-9, L10, L11, L31, L33, L34, L41, L49, L50 brak chętnych.
https://www.ztm.waw.pl/download.php?z=1 ... 17&l=1&m=5
https://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublic ... i=1117&l=1
To L49 oznacza, że 741 jest do likwidacji czy ma je uzupełniać?

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 16 lis 2019, 0:24

michael112 pisze:
15 lis 2019, 23:30
A w ogóle to miał być jeden ujednolicony przetarg na wszystkie eLki z nieco bogatszym wyposażeniem pojazdów. A tutaj dalej robią przetargi na wybrane linie.
Taki przetarg byłby nierealny do zrealizowania. Stawki byłyby kosmiczne.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 17 lis 2019, 4:28

Patrząc ma powyższe stawki to zaraz przewoźnicy będą jeździć używkami za lepsze stawki niż MZA.

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 17 lis 2019, 10:17

MJ pisze:
17 lis 2019, 4:28
Patrząc ma powyższe stawki to zaraz przewoźnicy będą jeździć używkami za lepsze stawki niż MZA.
Jak nie da się ściągnąć kierowców a miskę ryżu z jakiegoś innego miasta, a autobus ma spełniać jakieś minimalne wymagania to i ajent się nagle robi zadziwiająco drogi.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 17 lis 2019, 18:39

Stawki powinny pójść w górę. We Wrocławiu Mobilis przegubami będzie jeździć za ok. 11 zł/km, a u nas SKM za 10,30 zł/km. :D Jak tutaj Stolica ma świecić przykładem oraz zapobiegać przed zatrudnianiem za głodowe stawki?

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 lis 2019, 18:47

Z tego co wiem, w SKM nikt nie jest zatrudniony na głodowe stawki. Podobnie jest chyba u pozostałych komunalnych przewoźników w Warszawie.

Snake.Griffin
Posty: 97
Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31

Post autor: Snake.Griffin » 18 lis 2019, 8:56

Przecież w SKM 10,30 nie jest za cały pociąg tylko jakiś tam ekwiwalent (x członów). Podobnie w przypadku TW - 13,71 to stawka za pojedynczego 105, zwykła PESA kosztuje 2x13,71.

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 19 lis 2019, 19:10

Takie stawki powodują, że dla niektórych gmin bardziej opłacalne byłoby uruchomienie "siedemsetki" na standardowych warunkach ZTM.

Zna ktoś może dokładną stawkę na ten i przyszły rok?

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 19 lis 2019, 22:37

Snake.Griffin pisze:
18 lis 2019, 8:56
Przecież w SKM 10,30 nie jest za cały pociąg tylko jakiś tam ekwiwalent (x członów). Podobnie w przypadku TW - 13,71 to stawka za pojedynczego 105, zwykła PESA kosztuje 2x13,71.
A MZA to jak ma? Za przeguba też 9 zł czy idąc tym tokiem rozumowania 2x9?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 lis 2019, 22:40

MZA ma jedną stawkę na wszystko.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Zablokowany