Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 gru 2019, 11:56

pawcio pisze:
03 gru 2019, 11:32
109 to ochłap do pacyfikowania marudzenia w konsultacjach, tak jak to było z 160 z Grodziska do Centralnego.
Takie rzeczy powinno się wyciągać po konsultacjach.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 gru 2019, 12:09

Zobaczymy. Jeśli po konsultacjach zostanie tylko 109 z Górczewskiej do Daszyńskiego i dalej, to znaczy się, że strategia ZTM daje efekty. 160 towarzystwa nie dostało.
Najbardziej się martwię o Znaną. 167 i to jeszcze wygibasem średnio się będzie do czegokolwiek nadawać. Powrót z metra losowy względem rozkładu, dojazd na Ochotę zbyt długi...
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 gru 2019, 12:11

160 na Grodzisku pojawiło się właśnie w efekcie konsultacji. Na etapie konsultacyjnym (marzec) było na Targówku wciąż (i tak było to o Targówek za dużo), dopiero w sierpniu, przy okazji ogłoszenia finalnym zmian, jebnęło Grodziskiem.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 03 gru 2019, 12:13

Mały OT:

https://www.wtp.waw.pl/newsy/2019/12/03 ... a-na-woli/

Wam też się wyświetlają numery linii w dwóch linijkach?
Also, co to za koszmarna czcionka w grafikach i prezentacji, serio nie dało się tego zrobić Frutigerem? :/

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 gru 2019, 12:16

Nie. Nam się wyświetlają numery linii w trzech linijkach.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 03 gru 2019, 12:18

O, to świetnie! Ogólne wrażenie mam jakbym oglądał sobie stronę MPK Pcim Dolny XD Dobra EOT.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 gru 2019, 12:20

W ogóle nie rozumiem, czemu 106 nie można połączyć z 202. Przecież to się aż prosi.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 gru 2019, 12:23

Emyl pisze:
03 gru 2019, 12:18
O, to świetnie! Ogólne wrażenie mam jakbym oglądał sobie stronę MPK Pcim Dolny XD Dobra EOT.
PCIM jest jeden!
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 gru 2019, 12:24

fik pisze:
03 gru 2019, 12:20
W ogóle nie rozumiem, czemu 106 nie można połączyć z 202. Przecież to się aż prosi.
Żeby nie przenosić opóźnień z Tamki na Grochów?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 03 gru 2019, 12:24

fik pisze:
03 gru 2019, 12:20
W ogóle nie rozumiem, czemu 106 nie można połączyć z 202. Przecież to się aż prosi.
BUW?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 gru 2019, 12:26

pawcio pisze:
03 gru 2019, 12:24
fik pisze:
03 gru 2019, 12:20
W ogóle nie rozumiem, czemu 106 nie można połączyć z 202. Przecież to się aż prosi.
Żeby nie przenosić opóźnień z Tamki na Grochów?
To niech 106 przynajmniej jedzie na Wschodni, żeby można było się przesiąść.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Lukas
Posty: 27
Rejestracja: 22 wrz 2006, 13:09

Post autor: Lukas » 03 gru 2019, 13:11

Skrócone kursy 105 będą chyba nadmiarem szczęścia. Po otwarciu metra mieszkańcy Odolan którzy nie chcą tłoczyć się jak sardynki w autobusach będa mieli do dyspozycji 13 i 27 z CM Wolskiego do Płockiej gdzie będa mogli przebierać w miejscach siedzących.

397 jako alternatywne połączenie z Metrem Księcia Janusza wygląda ciekawie.

mb112
Posty: 927
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 03 gru 2019, 13:12

Generalnie wygląda to nieźle, myślałem że będzie gorzej, dobrze, że przynajmniej 171, 520 i E-2 do skrócenia raz a dobrze, co do szczegółów:
- nie rozumiem po co 184 i 197 przez Ciołka, a nie przez Księcia Janusza ?
- nie wiem czy samo 184 co 10 z Bemowa do Księcia Janusza to nie za mało trochę ? 171 nie liczę bo naokoło przez Górce
- po co wydzielać skrócone kursy ze 105 zamiast wzmocnić 255 ?
- po co 397 ma być wchłonięte przez 197 skoro i tak mają być kursy skrócone, dla mnie system, że kursy skrócone to inny nr jest bardziej czytelny,
- 517 na Torwar co 7-8 potrzeba aż tak często i na przegubach ? coś innego by tam mogło pojechać zamiast 171
- 106 fajnie,
- 271 też, chociaż nie wiem czy na Karolin potrzeba aż tak często (chociaż ja proponowałem w zamian 224 Karolin - Powstańców - Conrada - Huta, wtedy 281 Huta - Młociny-UKSW, 114 tylko Bródno - Pl. Wilsona (albo Powązki) a 121 wydłużenie do Pl. Wilsona za 114, ale to już o Bielany się zahacza :)
- 190 nie lepiej prosto Górczewską skoro będzie 271 z Jelonek do M2 ? tylko z północnej Lazurowej do M2 też jednak coś powinno być faktycznie
- czy 154, 167 i 184 nie można jakoś bardziej skomasować ? 167 będzie faktycznie w ogóle na Woli potrzebne ?
No i trochę linii-dziadów jednak pozostaje:
129 - mogłoby wylecieć gdyby przedłużyć 201 przez przejazd i dać coś na Deotymy,
109 - wiadomo, w ogóle bez sensu, mogłoby całkiem wylecieć, gdyby 190 dać prosto Górczewską (skoro i tak jeszcze 149 i 7xx mają być wydłużone),
102 - też marnie, ale akurat na Pradze-Południe to się mniej znam...
249 - pozostaje dziadowe, a mogłoby mieć większy sens gdyby wydłużyć z jednej strony do metra, a z drugiej chociaż do Lazurowej,

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 gru 2019, 13:24

mb112 pisze:
03 gru 2019, 13:12
- po co wydzielać skrócone kursy ze 105 zamiast wzmocnić 255 ?
Bo w szczycie punktualność 255 nie istnieje - stoi w korku na Jana Kazimierza przed Ordona. Ta linia zresztą nie powinna istnieć w ogóle, albo powinna skręcać w Sowińskiego jadąc do miasta (wspólne przystanki ze 105, buspas zamiast korka).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

mb112
Posty: 927
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 03 gru 2019, 13:42

Zgadza się, ale tu by się przydało udrożnić wyjazd z Ordona, a nie wywalać linię. Jana Kazimierza i tak ma iść do przebudowy to przydałoby się zrobić przy tej okazji krótki buspas na Jana Kazimierza przed skrzyżowaniem z Ordona i na kawałku Ordona przed Kasprzaka. Ten na Jana Kazimierza mógłby być wspólny z prawoskrętem, a prawoskrętu w Kasprzaka to najlepiej w ogóle zakazać w godzinach szczytu, tam już i tak jest na full załadowane wszystko, jak ktoś się chce pchać samochodem niech sobie jedzie naokoło przez Wolską.

ODPOWIEDZ