Takie rzeczy powinno się wyciągać po konsultacjach.
Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
Moderator: Wiliam
Zobaczymy. Jeśli po konsultacjach zostanie tylko 109 z Górczewskiej do Daszyńskiego i dalej, to znaczy się, że strategia ZTM daje efekty. 160 towarzystwa nie dostało.
Najbardziej się martwię o Znaną. 167 i to jeszcze wygibasem średnio się będzie do czegokolwiek nadawać. Powrót z metra losowy względem rozkładu, dojazd na Ochotę zbyt długi...
Najbardziej się martwię o Znaną. 167 i to jeszcze wygibasem średnio się będzie do czegokolwiek nadawać. Powrót z metra losowy względem rozkładu, dojazd na Ochotę zbyt długi...
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
160 na Grodzisku pojawiło się właśnie w efekcie konsultacji. Na etapie konsultacyjnym (marzec) było na Targówku wciąż (i tak było to o Targówek za dużo), dopiero w sierpniu, przy okazji ogłoszenia finalnym zmian, jebnęło Grodziskiem.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6920
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Mały OT:
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2019/12/03 ... a-na-woli/
Wam też się wyświetlają numery linii w dwóch linijkach?
Also, co to za koszmarna czcionka w grafikach i prezentacji, serio nie dało się tego zrobić Frutigerem?
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2019/12/03 ... a-na-woli/
Wam też się wyświetlają numery linii w dwóch linijkach?
Also, co to za koszmarna czcionka w grafikach i prezentacji, serio nie dało się tego zrobić Frutigerem?
PCIM jest jeden!
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Żeby nie przenosić opóźnień z Tamki na Grochów?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Skrócone kursy 105 będą chyba nadmiarem szczęścia. Po otwarciu metra mieszkańcy Odolan którzy nie chcą tłoczyć się jak sardynki w autobusach będa mieli do dyspozycji 13 i 27 z CM Wolskiego do Płockiej gdzie będa mogli przebierać w miejscach siedzących.
397 jako alternatywne połączenie z Metrem Księcia Janusza wygląda ciekawie.
397 jako alternatywne połączenie z Metrem Księcia Janusza wygląda ciekawie.
Generalnie wygląda to nieźle, myślałem że będzie gorzej, dobrze, że przynajmniej 171, 520 i E-2 do skrócenia raz a dobrze, co do szczegółów:
- nie rozumiem po co 184 i 197 przez Ciołka, a nie przez Księcia Janusza ?
- nie wiem czy samo 184 co 10 z Bemowa do Księcia Janusza to nie za mało trochę ? 171 nie liczę bo naokoło przez Górce
- po co wydzielać skrócone kursy ze 105 zamiast wzmocnić 255 ?
- po co 397 ma być wchłonięte przez 197 skoro i tak mają być kursy skrócone, dla mnie system, że kursy skrócone to inny nr jest bardziej czytelny,
- 517 na Torwar co 7-8 potrzeba aż tak często i na przegubach ? coś innego by tam mogło pojechać zamiast 171
- 106 fajnie,
- 271 też, chociaż nie wiem czy na Karolin potrzeba aż tak często (chociaż ja proponowałem w zamian 224 Karolin - Powstańców - Conrada - Huta, wtedy 281 Huta - Młociny-UKSW, 114 tylko Bródno - Pl. Wilsona (albo Powązki) a 121 wydłużenie do Pl. Wilsona za 114, ale to już o Bielany się zahacza
- 190 nie lepiej prosto Górczewską skoro będzie 271 z Jelonek do M2 ? tylko z północnej Lazurowej do M2 też jednak coś powinno być faktycznie
- czy 154, 167 i 184 nie można jakoś bardziej skomasować ? 167 będzie faktycznie w ogóle na Woli potrzebne ?
No i trochę linii-dziadów jednak pozostaje:
129 - mogłoby wylecieć gdyby przedłużyć 201 przez przejazd i dać coś na Deotymy,
109 - wiadomo, w ogóle bez sensu, mogłoby całkiem wylecieć, gdyby 190 dać prosto Górczewską (skoro i tak jeszcze 149 i 7xx mają być wydłużone),
102 - też marnie, ale akurat na Pradze-Południe to się mniej znam...
249 - pozostaje dziadowe, a mogłoby mieć większy sens gdyby wydłużyć z jednej strony do metra, a z drugiej chociaż do Lazurowej,
- nie rozumiem po co 184 i 197 przez Ciołka, a nie przez Księcia Janusza ?
- nie wiem czy samo 184 co 10 z Bemowa do Księcia Janusza to nie za mało trochę ? 171 nie liczę bo naokoło przez Górce
- po co wydzielać skrócone kursy ze 105 zamiast wzmocnić 255 ?
- po co 397 ma być wchłonięte przez 197 skoro i tak mają być kursy skrócone, dla mnie system, że kursy skrócone to inny nr jest bardziej czytelny,
- 517 na Torwar co 7-8 potrzeba aż tak często i na przegubach ? coś innego by tam mogło pojechać zamiast 171
- 106 fajnie,
- 271 też, chociaż nie wiem czy na Karolin potrzeba aż tak często (chociaż ja proponowałem w zamian 224 Karolin - Powstańców - Conrada - Huta, wtedy 281 Huta - Młociny-UKSW, 114 tylko Bródno - Pl. Wilsona (albo Powązki) a 121 wydłużenie do Pl. Wilsona za 114, ale to już o Bielany się zahacza
- 190 nie lepiej prosto Górczewską skoro będzie 271 z Jelonek do M2 ? tylko z północnej Lazurowej do M2 też jednak coś powinno być faktycznie
- czy 154, 167 i 184 nie można jakoś bardziej skomasować ? 167 będzie faktycznie w ogóle na Woli potrzebne ?
No i trochę linii-dziadów jednak pozostaje:
129 - mogłoby wylecieć gdyby przedłużyć 201 przez przejazd i dać coś na Deotymy,
109 - wiadomo, w ogóle bez sensu, mogłoby całkiem wylecieć, gdyby 190 dać prosto Górczewską (skoro i tak jeszcze 149 i 7xx mają być wydłużone),
102 - też marnie, ale akurat na Pradze-Południe to się mniej znam...
249 - pozostaje dziadowe, a mogłoby mieć większy sens gdyby wydłużyć z jednej strony do metra, a z drugiej chociaż do Lazurowej,
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bo w szczycie punktualność 255 nie istnieje - stoi w korku na Jana Kazimierza przed Ordona. Ta linia zresztą nie powinna istnieć w ogóle, albo powinna skręcać w Sowińskiego jadąc do miasta (wspólne przystanki ze 105, buspas zamiast korka).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zgadza się, ale tu by się przydało udrożnić wyjazd z Ordona, a nie wywalać linię. Jana Kazimierza i tak ma iść do przebudowy to przydałoby się zrobić przy tej okazji krótki buspas na Jana Kazimierza przed skrzyżowaniem z Ordona i na kawałku Ordona przed Kasprzaka. Ten na Jana Kazimierza mógłby być wspólny z prawoskrętem, a prawoskrętu w Kasprzaka to najlepiej w ogóle zakazać w godzinach szczytu, tam już i tak jest na full załadowane wszystko, jak ktoś się chce pchać samochodem niech sobie jedzie naokoło przez Wolską.