Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 03 gru 2019, 18:44

Na co takie 102?
Na Płockiej na wylocie ze skrzyżowania z Wolską nie będzie zbiorczego przystanku by uniknąć takich kręceń?
106 rzeczywiście prosi się by połączyć z 202. Nawet pewnie kilka brygad stojących na Wybrzeżu by się zaoszczędziło. Ewentualnie 106 na Torwar zamiast tego potwora 517.
Skracanie E-2, bez zaliczania Pl.Zamkowego to głupota. Pakowanie 520 w Świętokrzyską też.
Mogło być gorzej, ciekawe co z tego zostanie.

Cała warstwa prezentacji to duży krok wstecz. Mistrzostwem są te dwa gradientowe pasy na grafikach z rejonami. "Oczy mie wypadły".
Obrazek

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 03 gru 2019, 19:14

Glonojad pisze:
03 gru 2019, 18:03
Lewoskręt Kasprzaka - Skierniewicka znika na zawsze - w jego miejscu będzie peron.

Za to moim zdaniem 103,106 i 136 muszą sie w stronę Mlynowa spotykać na Plockiej nad metrem, tylko to ma sens. Do tramwaju Mlynow dojedzie 103 i 136,startującym z petli wiec przynajmniej w teorii punktualnym.
Kurczę, szkoda, bo niestety oznacza to również, że nie będzie albo wygodnej przesiadki z metra, albo wspólnego przystanku na Metrze Płocka, jak również ze 105 nie będzie się dało przesiąść na 106 (choć ja to w ogóle duet 102-105 akurat lubiłem, bo na Grzybowską dało się dojechać z dalszych odległości bez użycia metra, które przy bliskości metra i braku powiązania tych ciągów jest raczej konkurencją niż pomocą, tylko wymieniłbym 102 na to lepsze 102, czyli aktualne 202).

Swoją drogą, na Facebooku podniósł się wielki lament, chyba dobiło już do dwustu komentarzy. Utyskiwanie na zmiany było oczywiste, zresztą szczerze mówiąc się nie dziwię, natomiast z ciekawszych wpisów znalazłem panią, która twierdzi, że dzwoniła do centrali i ponoć powiedzieli jej, że skoro 122 nie ma na mapce (nawiasem mówiąc zrobionej na odwal się, na OSG nie ma zaznaczonego 190, choć jest ono zaznaczone na całej trasie poprzedzającej tę pętlę) to znaczy, że zostanie zlikwidowane, oprócz tego została stwierdzona ogólna bezużyteczność linii 129 i mieszkańcy Jana Olbrachta domagali się skierowania 197 przez Strąkową. Ponadto ktoś zauważył, że nowe krańce dla E-2 (tutaj nadmienię, że ZTM tak bardzo skrywa tajemnicę zawracania na Andersa, że jest to jedyna linia, która nie otrzymała swojej własnej mapki) i 520 są wyznaczone na poczekaniu i brakuje im choćby zwykłego toi-toia - przy placu Defilad da się go jeszcze postawić, chociaż zaburzy on walory artystyczne tego i tak nieszczególnie pięknego, acz reprezentatywnego miejsca, natomiast koło krańca na MRA byłoby to przy samym przystanku niewykonalne, więc wówczas to można równie dobrze korzystać z toalety w metrze. Może uda się skleić te uwagi w coś, co na przykład usunęłoby konieczność krążenia po Kole raz na pół godziny linii 129.

aaa
Posty: 278
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:58

Post autor: aaa » 03 gru 2019, 19:23

Spodziewałem się przekroczenia masy krytycznej i uznania M2 za poważnego gracza (a nie jak dotychczas: knypka donikąd), czyli podpięcia Żwirek pod Daszyńskiego, jedynki na Okęcie, zrobienia z 202 siekiery (a nie: co 20' w międzyszczycie), uporządkowania pseudo-dowozówek na Saskiej Kępie.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 gru 2019, 19:27

aaa pisze:
03 gru 2019, 19:23
Spodziewałem się przekroczenia masy krytycznej i uznania M2 za poważnego gracza (a nie jak dotychczas: knypka donikąd), czyli podpięcia Żwirek pod Daszyńskiego, jedynki na Okęcie, zrobienia z 202 siekiery (a nie: co 20' w międzyszczycie), uporządkowania pseudo-dowozówek na Saskiej Kępie.
To nie jest moje drugie konto, gdyby ktoś pytał. :D
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 03 gru 2019, 20:01

fik pisze:
03 gru 2019, 18:17
marko80 pisze:
03 gru 2019, 17:29
obstawiam że skrócone 171 nie przejdzie.
Tak samo obstawiałeś przy 527, ja tam jestem spokojny :term:
Całkiem dobrze obstawiłem miejsce 527 zajęło 160. Gdyby 160 nie wywędrowało do Grodziska 527 zostałoby na starej trasie. Generalnie obstawiłem że derby dostaną bezpośrednią linie do centrum a czy to będzie 527 czy 160 to już szczegół, W przypadku 171 może być trudniej bo Bemowo ma tramwaj 24.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 gru 2019, 20:17

Nie szczegół, wiesz jakie płacze były, że teraz muszą się wlec do Śródmieścia 160? :D

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 gru 2019, 21:19

E-2 nie ma mapki, bo już zaczęło tak jeździć.

Jak dla mnie to te zmiany trochę bez wyrazu z uwagi na to, że zostają 167, 184 i 521 na Ochocie, jak były.

Ten Torwar dla 517 jest dużo lepszy niż Centrum, ale jakoś to kluczenie po Powiślu nie przystoi linii przyspieszonej...
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 gru 2019, 21:26

ashir pisze:
03 gru 2019, 20:17
Nie szczegół, wiesz jakie płacze były, że teraz muszą się wlec do Śródmieścia 160? :D
Szczerze mówiąc, mam wrażenie że gdyby zabrano 160 jeden przystanek (np. Reszotarskiej) i zmieniono numer na 560 lub inny czerwony, to płaczów by nie było xd

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 03 gru 2019, 21:26

Łukasz pisze:
03 gru 2019, 21:19
E-2 nie ma mapki, bo już zaczęło tak jeździć.

Jak dla mnie to te zmiany trochę bez wyrazu z uwagi na to, że zostają 167, 184 i 521 na Ochocie, jak były.

Ten Torwar dla 517 jest dużo lepszy niż Centrum, ale jakoś to kluczenie po Powiślu nie przystoi linii przyspieszonej...
Na Torwar to powinno coś krótkiego jeździć. Tylko nie ma za bardzo zakrańcować tego po drugiej stronie.
517 mogło być przy tym ładnie uwalone, przemianowane na 291 i wysłane na rondo Daszyńskiego przez Towarową od strony placu Zawiszy.
E-2 to teraz będzie takie 316...
520 kolejna linia do przemianowania na zwyklaka. No ale Torwar i Wał Miedzeszyński nie pozwalają...

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 gru 2019, 21:43

To coś na Torwar wcale nie musi mieć krańca w Centrum, mogłoby zawracać na Emilii Plater.

Tylko że ten kraniec 517 jest IMO mocno nieudany i by 2 pieczenie upiekli... Przy okazji takiego 517 nie dałoby się przywrócić na Bemowo po ewentualnych krzykach.

Tak sobie myślę, że jednak 20 lat temu było łatwiej odciąć ten Ursynów, jak nie było fejsbukow.
ŁK

Jelcz4755
Posty: 126
Rejestracja: 02 paź 2012, 17:11

Post autor: Jelcz4755 » 03 gru 2019, 22:04

Nie jestem pewien, czy nie lepiej usunąć 109, a na jej miejsce zaproponować 149 + 254 (roboczo nazwijmy to 254) na trasie Znana - Groty/Stare Bemowo w takcie 10/15/15. Na tak krótkim odcinku chyba uda się zachować wspólny takt, ale Lazurowa może być ku temu przeszkodą.

Ewentualnie 184 na Stare Bemowo za 154, choć tutaj potrzebne już będą zdecydowane zmiany (i mniejsza szansa na zachowanie wspólnego taktu), które widzę tak:
184 Stare Bemowo - Szczęśliwice trasą obecnej 154 i przez Pawińskiego
167 Chomiczówka - Siekierki, tak jak obecne 184
171 oczywiście skrócone do Nowego Bemowa
284 Młociny UKSW - Przy Agorze - Metro Wawrzyszew - Nowe Bemowo
114 skrócone do Metro Młociny

Co zrobić ze 154 w tej sytuacji nie mam pojęcia, ale to już wielokrotnie na tym forum było podkreślane, że jest to linia do rewolucji.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 gru 2019, 22:23

Łukasz pisze:
03 gru 2019, 21:43

Tak sobie myślę, że jednak 20 lat temu było łatwiej odciąć ten Ursynów, jak nie było fejsbukow.
Przypominam, że od otwarcia metra w 1995 roku, do likwidacji ostatniego reliktu dawnego układu czyli zdaje się linii 505, minęło 16 lat, więc ogólnie Twoją tezę można sobie potłuc.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 gru 2019, 22:40

Autobus Czerwon pisze:
Łukasz pisze:
03 gru 2019, 21:43

Tak sobie myślę, że jednak 20 lat temu było łatwiej odciąć ten Ursynów, jak nie było fejsbukow.
Przypominam, że od otwarcia metra w 1995 roku, do likwidacji ostatniego reliktu dawnego układu czyli zdaje się linii 505, minęło 16 lat, więc ogólnie Twoją tezę można sobie potłuc.
Ostatnią tak, ale jednak sporo linii poleciało w miarę szybko.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 gru 2019, 7:50

No nie w miarę szybko. 515 na Ursynów plus 415 na Rembertów straszyło do otwarcia stacji Ratusz-Arsenał. 514 czy 516 podobnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

mb112
Posty: 927
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 04 gru 2019, 9:11

Autobus Czerwon pisze:
03 gru 2019, 22:23
Łukasz pisze:
03 gru 2019, 21:43

Tak sobie myślę, że jednak 20 lat temu było łatwiej odciąć ten Ursynów, jak nie było fejsbukow.
Przypominam, że od otwarcia metra w 1995 roku, do likwidacji ostatniego reliktu dawnego układu czyli zdaje się linii 505, minęło 16 lat, więc ogólnie Twoją tezę można sobie potłuc.
Nawet to jeszcze później było, wedle Trasbusa jeszcze w 2011 roku w szczątkowej formie jeździło (Emilii Plater - Puławska - Ursynów Płn.). Pamiętam że pod koniec to było naprawdę w szczątkowej formie, chyba na Jelcze Libero i chyba co pół godziny.

ODPOWIEDZ