Dziwadła autobusowe - 2019-2022

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
Ursusiak345
Posty: 37
Rejestracja: 13 sty 2018, 0:16

Post autor: Ursusiak345 » 06 gru 2019, 0:35

4417 -> 139/N35+N85 :D
Nie dość, że na R-1 brakuje wozów, to jeszcze kierowców :D

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 06 gru 2019, 1:34

Ursusiak345 pisze:
06 gru 2019, 0:35
4417 -> 139/N35+N85 :D
Nie dość, że na R-1 brakuje wozów, to jeszcze kierowców :D
Rezerwa Dw. Centralny ale wg Realbusa już nie jeździ. 8113 jeździ.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 06 gru 2019, 5:33

1904 :arrow: 218/2
1906 :arrow: 218/1

Ursusiak345
Posty: 37
Rejestracja: 13 sty 2018, 0:16

Post autor: Ursusiak345 » 06 gru 2019, 7:39

8113 włączył się już potem z Centrum o 1:15.

wincenty
Posty: 1310
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 07 gru 2019, 8:35

Za realbus:
1998/251/1
7221/117/53
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 gru 2019, 8:40

Czyżby test ładowarki na Os. Grapa? :)

wincenty
Posty: 1310
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 07 gru 2019, 8:47

ashir pisze:
07 gru 2019, 8:40
Czyżby test ładowarki na Os. Grapa? :)
Może w końcu. Wg wladz Konstancina jeszcze we wrześniu miała ruszyć obsługiwana autobusem elektrycznym linia z os. Grapa do metra Kabaty.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 gru 2019, 8:55

Lepiej, żeby nie ruszyła, a po prostu całe 251 było obsługiwane autobusami elektrycznymi.

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 07 gru 2019, 13:12

Za niego 8584 czyli ciekawostek ciąg dalszy. W ciągu tygodnia 119,178,251... Ciekawe kiedy będzie 107,328,737...

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 gru 2019, 13:27

Przecież na 328 i 737 juz były, podobnie jak na większości innych linii, gdzie Woronicza ma krótkie dodatki na midiki lub solówki.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 gru 2019, 13:37

Walas pisze:1904 :arrow: 218/2
1906 :arrow: 218/1
Jakoś długo chyba nie pojeździły, wieczorem jeździły 85xx i 81xx
ŁK

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 gru 2019, 13:57

A jak miały przejeździć obydwie zmiany?

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 07 gru 2019, 14:24

ashir pisze:
07 gru 2019, 8:40
Czyżby test ładowarki na Os. Grapa? :)
Nie, bo tam jest ładowarka pod Solarisy.

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 07 gru 2019, 19:12

ashir pisze:
07 gru 2019, 8:55
Lepiej, żeby nie ruszyła, a po prostu całe 251 było obsługiwane autobusami elektrycznymi.
Jeszcze lepiej byłoby, gdyby to śmieszne 251 przekierowano do Metra Kabaty i wtedy wszystkie linie konstancińskie odjeżdżałyby z jednego węzła.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 gru 2019, 19:13

Rola 251 jest jednak zupełnie inna niż robienie za kursy skrócone dla 710.

Zablokowany