Dziwadła autobusowe - 2019-2022
Moderator: vernalisadonis
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 13 sty 2018, 0:16
4417 139/N35+N85
Nie dość, że na R-1 brakuje wozów, to jeszcze kierowców
Nie dość, że na R-1 brakuje wozów, to jeszcze kierowców
Rezerwa Dw. Centralny ale wg Realbusa już nie jeździ. 8113 jeździ.Ursusiak345 pisze: ↑06 gru 2019, 0:354417 139/N35+N85
Nie dość, że na R-1 brakuje wozów, to jeszcze kierowców
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
1904 218/2
1906 218/1
1906 218/1
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 13 sty 2018, 0:16
8113 włączył się już potem z Centrum o 1:15.
Za realbus:
1998/251/1
7221/117/53
1998/251/1
7221/117/53
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Czyżby test ładowarki na Os. Grapa?
Może w końcu. Wg wladz Konstancina jeszcze we wrześniu miała ruszyć obsługiwana autobusem elektrycznym linia z os. Grapa do metra Kabaty.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Lepiej, żeby nie ruszyła, a po prostu całe 251 było obsługiwane autobusami elektrycznymi.
Za niego 8584 czyli ciekawostek ciąg dalszy. W ciągu tygodnia 119,178,251... Ciekawe kiedy będzie 107,328,737...
Przecież na 328 i 737 juz były, podobnie jak na większości innych linii, gdzie Woronicza ma krótkie dodatki na midiki lub solówki.
Jakoś długo chyba nie pojeździły, wieczorem jeździły 85xx i 81xxWalas pisze:1904 218/2
1906 218/1
ŁK
A jak miały przejeździć obydwie zmiany?
Jeszcze lepiej byłoby, gdyby to śmieszne 251 przekierowano do Metra Kabaty i wtedy wszystkie linie konstancińskie odjeżdżałyby z jednego węzła.
Nie zawsze poważne opinie
Rola 251 jest jednak zupełnie inna niż robienie za kursy skrócone dla 710.