Dziwadła autobusowe - 2019-2022

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 09 gru 2019, 15:39

Standardem już się stało, że Woronicza wysyła przeguby na nocki, nawet tam gdzie nie jest to wymagane. Praktycznie każdej nocy do zobaczenia na N01, N13, N32, N36, N61, N35, N85...

Ostra też od jakiegoś czasu cyklicznie potrafi puścić dodatkowe 6 metrów na N44.
Operacja się udała, pacjent zmarł.

Jurand
Posty: 1054
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 09 gru 2019, 17:39

stołecznynocnik pisze:
09 gru 2019, 15:39
Standardem już się stało, że Woronicza wysyła przeguby na nocki, nawet tam gdzie nie jest to wymagane. Praktycznie każdej nocy do zobaczenia na N01, N13, N32, N36, N61, N35, N85...

Ostra też od jakiegoś czasu cyklicznie potrafi puścić dodatkowe 6 metrów na N44.
Oczywiście że zakład Woronicza wystawia przeguby na nocki zamiast 12m.
Przecież Solbusy muszą być rano gotowe do wyjazdu zamiast elektryków 🤣

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 gru 2019, 17:55

Akurat rano to elektryki wyjeżdżają na miasto. Gorzej jest po południu, a i wyższy plan na solówki.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 09 gru 2019, 20:01

Flash8222 pisze:
09 gru 2019, 8:33
ashir pisze:
09 gru 2019, 7:00
Nie, żenujące to było jak dyspozytor wysłał wszystkie Ursusy na miasto, tylko żadnego na 178. :D
Jak na razie to żenujące są Twoje posty. Na pewno jest jakiś powód dla którego nie wyjechały na 178, ale Ty masz ból końca pleców gdyż nie znasz powodu takiej sytuacji.
Przykro mi, ale Ursusy na zajezdni nie są od wczoraj, MZA z dnia na dzień się nie dowiedziało, że będzie obsługiwać nimi 178. Nie po to wydano duże pieniądze na ich zakup oraz zakup ładowarki do ich ładowania, by jeździły sobie byle gdzie. Był czas na przeszkolenie kierowców, Skoro dało radę obsługiwać 174 ze zjazdami na zakład na ładowanie, ZTM poszedł na rękę i ułożył specjalnie rozkład pod nie, to teraz niech obsługują 178.
Napiszę wprost. W tym momencie mnie nie obchodzi, że ktoś ma to głęboko w dupie i robi co chce. Albo niech te Ursusy obsługują 178, albo wracamy do starego rozkładu z obsługą przez gazowce, a same Ursusy niech sobie jeżdżą gdzie chcą. I przy okazji będzie pokazane, że kupiono autobusy, z którymi nie wiadomo co zrobić i wyrzucono pieniądze w błoto.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 09 gru 2019, 20:17

SławekM pisze:
09 gru 2019, 20:01
I przy okazji będzie pokazane, że kupiono autobusy, z którymi nie wiadomo co zrobić i wyrzucono pieniądze w błoto.
To nic nowego, wiadomo to od co najmniej półtora roku :D

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 gru 2019, 20:27

SławekM pisze:
09 gru 2019, 20:01
Flash8222 pisze:
09 gru 2019, 8:33

Jak na razie to żenujące są Twoje posty. Na pewno jest jakiś powód dla którego nie wyjechały na 178, ale Ty masz ból końca pleców gdyż nie znasz powodu takiej sytuacji.
Przykro mi, ale Ursusy na zajezdni nie są od wczoraj, MZA z dnia na dzień się nie dowiedziało, że będzie obsługiwać nimi 178. Nie po to wydano duże pieniądze na ich zakup oraz zakup ładowarki do ich ładowania, by jeździły sobie byle gdzie. Był czas na przeszkolenie kierowców, Skoro dało radę obsługiwać 174 ze zjazdami na zakład na ładowanie, ZTM poszedł na rękę i ułożył specjalnie rozkład pod nie, to teraz niech obsługują 178.
Napiszę wprost. W tym momencie mnie nie obchodzi, że ktoś ma to głęboko w dupie i robi co chce. Albo niech te Ursusy obsługują 178, albo wracamy do starego rozkładu z obsługą przez gazowce, a same Ursusy niech sobie jeżdżą gdzie chcą. I przy okazji będzie pokazane, że kupiono autobusy, z którymi nie wiadomo co zrobić i wyrzucono pieniądze w błoto.
A co ci przeszkadza obecny rozkład? Co za różnica czy jest Woronicza czy Michalczewski?
A co do "meritum" szkolenia. Wie ktoś, kiedy ładowarka zaczęła faktycznie działać? Bo bez tego szkolenia z podłączenia raczej zrobić się nie dało.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 09 gru 2019, 20:34

pawcio pisze:
09 gru 2019, 20:27
A co ci przeszkadza obecny rozkład? Co za różnica czy jest Woronicza czy Michalczewski?
A co do "meritum" szkolenia. Wie ktoś, kiedy ładowarka zaczęła faktycznie działać? Bo bez tego szkolenia z podłączenia raczej zrobić się nie dało.
Dla mnie to może i MPK Łódź obsługiwać 178. Skoro zgodzono się na Ursusy na 178, wydano $ na odpowiednią infrastrukturę, to traktuję że to zrobiono z pomyślunkiem. Bo obecnie wychodzi polski standard. Coś ustalono, zrobiono, ale wyszło jak zwykle.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 gru 2019, 20:46

SławekM pisze:
pawcio pisze:
09 gru 2019, 20:27
A co ci przeszkadza obecny rozkład? Co za różnica czy jest Woronicza czy Michalczewski?
A co do "meritum" szkolenia. Wie ktoś, kiedy ładowarka zaczęła faktycznie działać? Bo bez tego szkolenia z podłączenia raczej zrobić się nie dało.
Dla mnie to może i MPK Łódź obsługiwać 178. Skoro zgodzono się na Ursusy na 178, wydano $ na odpowiednią infrastrukturę, to traktuję że to zrobiono z pomyślunkiem. Bo obecnie wychodzi polski standard. Coś ustalono, zrobiono, ale wyszło jak zwykle.
No właśnie ja też bym chciał wiedzieć, co Cię to właściwie obchodzi? Bo 99.9999% osób to nie interesuje.

Tzn. ja wolę ursusy/u18 na 218, ale to, co jeździ na 178, mnie wali.
ŁK

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 09 gru 2019, 21:02

W sumie macie rację. Co mnie to obchodzi. Autobus przyjechał? Super! Zawsze mógł nie przyjechać... Napiszę złe porównanie, ale trudno. Nie wymagajcie priorytetów dla tramwajów, niech kwitną na każdych światłach.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 gru 2019, 21:06

No trochę złe, bo priorytety jednak ułatwiają życie wielu ludziom, a raczej prawie nikt nie wie, czy przyjechał solbus czy ursus.
ŁK

Molo
Posty: 627
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 09 gru 2019, 21:18

Głównym powodem dlaczego Ursusy nie wyjeżdżają na 178 jest to, że ładowarka sie zepsuła... Prawdopodobnie stało się to podczas ładowania jednego z autobusów w zeszłym tygodniu. Dlatego lepiej puścić solbusa niż robić podmiany z dala od zakładu. Ładowarka również źle znosi mrozy (-1c) 😀 W sumie mało czasu było żeby to przetestować...

Jurand
Posty: 1054
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 09 gru 2019, 21:41

Molo pisze:
09 gru 2019, 21:18
Głównym powodem dlaczego Ursusy nie wyjeżdżają na 178 jest to, że ładowarka sie zepsuła... Prawdopodobnie stało się to podczas ładowania jednego z autobusów w zeszłym tygodniu. Dlatego lepiej puścić solbusa niż robić podmiany z dala od zakładu. Ładowarka również źle znosi mrozy (-1c) 😀 W sumie mało czasu było żeby to przetestować...
No a jednak mamy balladę o lekkim zabarwieniu erotycznym w wykonaniu MZA :D

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 10 gru 2019, 8:57

1544-174/2A. Za Woro.

Jeśli chodzi o brygady, to po południu jest ledwo dwie więcej na solówki niż rano.

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 10 gru 2019, 17:39

5207-189/021B za R1. Rano braki kadrowe, a teraz braki taborowe. W Realbusie zalogowany jest 8118, jednak jeździ SU18 z Kleszczowej.

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 10 gru 2019, 18:03

lublin42 pisze:
10 gru 2019, 17:39
5207-189/021B za R1. Rano braki kadrowe, a teraz braki taborowe. W Realbusie zalogowany jest 8118, jednak jeździ SU18 z Kleszczowej.
Nie jest 8118 bo jest 5207.

2037 :arrow: 218/1
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Zablokowany