Dziwadła autobusowe - 2019-2022
Moderator: vernalisadonis
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27
Standardem już się stało, że Woronicza wysyła przeguby na nocki, nawet tam gdzie nie jest to wymagane. Praktycznie każdej nocy do zobaczenia na N01, N13, N32, N36, N61, N35, N85...
Ostra też od jakiegoś czasu cyklicznie potrafi puścić dodatkowe 6 metrów na N44.
Ostra też od jakiegoś czasu cyklicznie potrafi puścić dodatkowe 6 metrów na N44.
Operacja się udała, pacjent zmarł.
Oczywiście że zakład Woronicza wystawia przeguby na nocki zamiast 12m.stołecznynocnik pisze: ↑09 gru 2019, 15:39Standardem już się stało, że Woronicza wysyła przeguby na nocki, nawet tam gdzie nie jest to wymagane. Praktycznie każdej nocy do zobaczenia na N01, N13, N32, N36, N61, N35, N85...
Ostra też od jakiegoś czasu cyklicznie potrafi puścić dodatkowe 6 metrów na N44.
Przecież Solbusy muszą być rano gotowe do wyjazdu zamiast elektryków
Akurat rano to elektryki wyjeżdżają na miasto. Gorzej jest po południu, a i wyższy plan na solówki.
Przykro mi, ale Ursusy na zajezdni nie są od wczoraj, MZA z dnia na dzień się nie dowiedziało, że będzie obsługiwać nimi 178. Nie po to wydano duże pieniądze na ich zakup oraz zakup ładowarki do ich ładowania, by jeździły sobie byle gdzie. Był czas na przeszkolenie kierowców, Skoro dało radę obsługiwać 174 ze zjazdami na zakład na ładowanie, ZTM poszedł na rękę i ułożył specjalnie rozkład pod nie, to teraz niech obsługują 178.
Napiszę wprost. W tym momencie mnie nie obchodzi, że ktoś ma to głęboko w dupie i robi co chce. Albo niech te Ursusy obsługują 178, albo wracamy do starego rozkładu z obsługą przez gazowce, a same Ursusy niech sobie jeżdżą gdzie chcą. I przy okazji będzie pokazane, że kupiono autobusy, z którymi nie wiadomo co zrobić i wyrzucono pieniądze w błoto.
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A co ci przeszkadza obecny rozkład? Co za różnica czy jest Woronicza czy Michalczewski?SławekM pisze: ↑09 gru 2019, 20:01Przykro mi, ale Ursusy na zajezdni nie są od wczoraj, MZA z dnia na dzień się nie dowiedziało, że będzie obsługiwać nimi 178. Nie po to wydano duże pieniądze na ich zakup oraz zakup ładowarki do ich ładowania, by jeździły sobie byle gdzie. Był czas na przeszkolenie kierowców, Skoro dało radę obsługiwać 174 ze zjazdami na zakład na ładowanie, ZTM poszedł na rękę i ułożył specjalnie rozkład pod nie, to teraz niech obsługują 178.
Napiszę wprost. W tym momencie mnie nie obchodzi, że ktoś ma to głęboko w dupie i robi co chce. Albo niech te Ursusy obsługują 178, albo wracamy do starego rozkładu z obsługą przez gazowce, a same Ursusy niech sobie jeżdżą gdzie chcą. I przy okazji będzie pokazane, że kupiono autobusy, z którymi nie wiadomo co zrobić i wyrzucono pieniądze w błoto.
A co do "meritum" szkolenia. Wie ktoś, kiedy ładowarka zaczęła faktycznie działać? Bo bez tego szkolenia z podłączenia raczej zrobić się nie dało.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dla mnie to może i MPK Łódź obsługiwać 178. Skoro zgodzono się na Ursusy na 178, wydano $ na odpowiednią infrastrukturę, to traktuję że to zrobiono z pomyślunkiem. Bo obecnie wychodzi polski standard. Coś ustalono, zrobiono, ale wyszło jak zwykle.
No właśnie ja też bym chciał wiedzieć, co Cię to właściwie obchodzi? Bo 99.9999% osób to nie interesuje.SławekM pisze:Dla mnie to może i MPK Łódź obsługiwać 178. Skoro zgodzono się na Ursusy na 178, wydano $ na odpowiednią infrastrukturę, to traktuję że to zrobiono z pomyślunkiem. Bo obecnie wychodzi polski standard. Coś ustalono, zrobiono, ale wyszło jak zwykle.
Tzn. ja wolę ursusy/u18 na 218, ale to, co jeździ na 178, mnie wali.
ŁK
W sumie macie rację. Co mnie to obchodzi. Autobus przyjechał? Super! Zawsze mógł nie przyjechać... Napiszę złe porównanie, ale trudno. Nie wymagajcie priorytetów dla tramwajów, niech kwitną na każdych światłach.
No trochę złe, bo priorytety jednak ułatwiają życie wielu ludziom, a raczej prawie nikt nie wie, czy przyjechał solbus czy ursus.
ŁK
Głównym powodem dlaczego Ursusy nie wyjeżdżają na 178 jest to, że ładowarka sie zepsuła... Prawdopodobnie stało się to podczas ładowania jednego z autobusów w zeszłym tygodniu. Dlatego lepiej puścić solbusa niż robić podmiany z dala od zakładu. Ładowarka również źle znosi mrozy (-1c) W sumie mało czasu było żeby to przetestować...
No a jednak mamy balladę o lekkim zabarwieniu erotycznym w wykonaniu MZAMolo pisze: ↑09 gru 2019, 21:18Głównym powodem dlaczego Ursusy nie wyjeżdżają na 178 jest to, że ładowarka sie zepsuła... Prawdopodobnie stało się to podczas ładowania jednego z autobusów w zeszłym tygodniu. Dlatego lepiej puścić solbusa niż robić podmiany z dala od zakładu. Ładowarka również źle znosi mrozy (-1c) W sumie mało czasu było żeby to przetestować...
1544-174/2A. Za Woro.
Jeśli chodzi o brygady, to po południu jest ledwo dwie więcej na solówki niż rano.
Jeśli chodzi o brygady, to po południu jest ledwo dwie więcej na solówki niż rano.
5207-189/021B za R1. Rano braki kadrowe, a teraz braki taborowe. W Realbusie zalogowany jest 8118, jednak jeździ SU18 z Kleszczowej.
Nie jest 8118 bo jest 5207.
2037 218/1
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1