Informacja pasażerska
228 pojedzie do Wagonowni. Czy jeśli stanę na torach i złapię drut z zasilaniem, to pojadę jak tramwaj?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Mi bardziej podoba się dwudniowy sylwester.
MZA na liniach objeżdżających Krakowskie Przedmieście i Nowy Świat pomyka sobie z dechami i przystankami w R&G trasy podstawowej, oczywiście przystanki rozjeżdżają się na całej trasie, bo kierowcom nie chce się poprawiać sterowników... XXI wiek w stolicy.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
W niektórych systemach SIL wspomaga się GPSem i po zezwoleniu na otwarcie drzwi lub otwarciu drzwi sprawdzana jest aktualna pozycja pojazdu i po potwierdzeniu, że to przystanek, odległość jest zerowana. Problem polega na tym, że chyba przystanki są w innych miejscach, niż powinny być, bo często autobus uważa, że nie jest na przystanku, chociaż jest. Wtedy rozbieżności w odległościach międzyprzystankowych nie są zerowane. Na takim 181 problem dotyczył mniej więcej połowy przystanków.
Dziś na linii 168 w SU18 z 2008r. widziałem zamontowany nowy SIP, po nowemu ze wszystkimi białymi elektrodechami w tych samych miejscach co w nowych autobusach, z tym że na tylnej ścianie jest fabryczny wyświetlacz tylko z numerem linii, więc ten długi z numerem linii i nazwą krańca, że nie nie mieści, przymocowali na górnej krawędzi tylnej szyby pod "starym" wyświetlaczem. Powiem tak. Z daleka od tych wyświetlaczy był taki jasny blask, że dopiero z bliska zobaczyłem co to za autobus, nawet w nowych wozach one tak mocno nie świecą.
W zm. A jeździł 8880 ten SIP jest na testach.fluger pisze: ↑17 lut 2020, 21:03Dziś na linii 168 w SU18 z 2008r. widziałem zamontowany nowy SIP, po nowemu ze wszystkimi białymi elektrodechami w tych samych miejscach co w nowych autobusach, z tym że na tylnej ścianie jest fabryczny wyświetlacz tylko z numerem linii, więc ten długi z numerem linii i nazwą krańca, że nie nie mieści, przymocowali na górnej krawędzi tylnej szyby pod "starym" wyświetlaczem. Powiem tak. Z daleka od tych wyświetlaczy był taki jasny blask, że dopiero z bliska zobaczyłem co to za autobus, nawet w nowych wozach one tak mocno nie świecą.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Aha. Ja widziałem go tylko z zewnątrz, a czy w środku ma LCD?
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
SIMSa testują, to chyba jedyny z popularnych SIPów którego w MZA nie zdążyli jeszcze zepsuć
W dołączonym do informacji o wyłączeniu metra schemacie zaznaczony jest zły przebieg ZM1. Jeśli autobus skręci w Woronicza z al. Niepodległości, nie zaliczy przystanku Metro Wierzbno 01. Ciekawe, czy oprócz strony poszły gdzieś w miasto
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... 6x1024.png
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... 6x1024.png
Wiem że się czepiam ale:
Zakładka "Aktualności/Zmiany w komunikacji"
Zakładka "Aktualności/Zmiany w komunikacji"
Zakładka "Aktualności/Newsy":Zmiany te wprowadzane będą w dwóch etapach, odpowiednio w dniach: 11–12.07.2020 r. i 13–17.07.2020 r.
Czy naprawdę w jednej organizacji nie da się ustalić jednolitej informacji dla pasażera?Roboty zostały podzielone na trzy etapy, podczas których (...)
Może są 3 etapy, ale 2 mają takie same zmiany
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK