Komunikacja na Targówku
Moderator: Wiliam
Pojawiły się juz slupki przystankowe dla ZP Niwa. Narazie przykryte workami Przystanek czasowo skasowany. Patrząc po naklejkach linii wszystkie zwykłe będą na żądanie. Numerów 500 i 527 (narazie) nie ma.
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
Mieszkańcy nowych osiedli na polu PGR rozpoczęli wysyłanie maili do ZTM o zatrzymanie 500 na nowym przystanku Niwa chociaż na żądanie.
Ciekawe jaka będzie odpowiedź ZTM, szczególnie mając na uwadze, że 500 już jest dosć mocno obciążona.
Ciekawe jaka będzie odpowiedź ZTM, szczególnie mając na uwadze, że 500 już jest dosć mocno obciążona.
Niech jeżdżą 269, tam są jeszcze wolne siedzące.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
Tak jak by trochę nie ten kierunek.
Marnowanie wozów na ten muchowóz przy niezabieralnej 500 to też nie jest kierunek żadnej logiki.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Ale niezabieralna 500 wiele nie pomoże.Dantte pisze:Marnowanie wozów na ten muchowóz przy niezabieralnej 500 to też nie jest kierunek żadnej logiki.
ŁK
Jakby jeździła z akceptowalną częstotliwością to by pomogła
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Po co uzwyklać 500? Żeby ktoś to zatrzymywał dwa razy na Rondzie Starzyńskiego? Czy żeby ktoś w Solarisie 84xx przejechał kurtką po przycisku i zatrzymywał wóz na Wybrzeżu Helskim i Parku Traugutta? Ta linia działa bardzo dobrze, jedynie wtyczki powinny być normalnymi dodatkami wpisanymi w rozkład.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jak już w 2055 roku m.st. Warszawa otworzy muzeum Wawkomu, to nie wątpię, że w sali z absurdalnymi argumentami kurtka zatrzymująca autobus znajdzie się na jednym z lepiej eksponowanych miejsc.
Traugutt i Wybrzeże to z pewnością nie są kluczowe przystanki, niemniej jednak ich obsłużenie rozsądną linią zwykłą jest niezbędna chociażby po to, aby móc się chociażby zastanowić nad ich usunięciem z tramwajów.
Traugutt i Wybrzeże to z pewnością nie są kluczowe przystanki, niemniej jednak ich obsłużenie rozsądną linią zwykłą jest niezbędna chociażby po to, aby móc się chociażby zastanowić nad ich usunięciem z tramwajów.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6920
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Usuwanie przystanków tramwajowych? Zapomnij. Właśnie zmodernizowano Grochowską, na której zostawiono idiotyczny przystanek Kickiego, w pełni zastępowalny przez wysunięte przystanki Wiatracznej i przesunięte za skrzyżowanie oba przystanki ZP Międzyborska.
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
Istnienie linii 327 chyba pokazało jak przydatne są te przystanki autobusowe - Park Traugutta głównie służył odstawania 2 minut na przystanku jak nie było korków na Moście Gdański. Z drugiej strony oczywiście można by się zastanawiać czy to nie przez brak podaży.
Wydaje się natomiast, że przystanek Most Gdański mógłby być jako-takim węzłem przesiadkowym.
Wydaje się natomiast, że przystanek Most Gdański mógłby być jako-takim węzłem przesiadkowym.
Brakuje mu tylko przejścia dla pieszych na moście albo też schodów do przystanku tramwajowego w kierunku zachodnim. Jak jadę np. z Powiśla do Arkadii 118(/185) + 1/28/41, to - legalnie - powinienem wejść na górę na most, przejść nad Wisłostradą, zejść na dół, przejść pod mostem, wejść jeszcze raz na górę na przystanek. Raz po schodach mogę latać, ale trzy razy?? Oczywiście przechodzę na dziko przez torowisko.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!