Komunikacja na Targówku

Moderator: Wiliam

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 11 sty 2020, 17:01

Pojawiły się juz slupki przystankowe dla ZP Niwa. Narazie przykryte workami Przystanek czasowo skasowany. Patrząc po naklejkach linii wszystkie zwykłe będą na żądanie. Numerów 500 i 527 (narazie) nie ma.

Snake.Griffin
Posty: 97
Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31

Post autor: Snake.Griffin » 13 sty 2020, 13:26

Mieszkańcy nowych osiedli na polu PGR rozpoczęli wysyłanie maili do ZTM o zatrzymanie 500 na nowym przystanku Niwa chociaż na żądanie.

Ciekawe jaka będzie odpowiedź ZTM, szczególnie mając na uwadze, że 500 już jest dosć mocno obciążona.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 13 sty 2020, 13:46

Niech jeżdżą 269, tam są jeszcze wolne siedzące.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Snake.Griffin
Posty: 97
Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31

Post autor: Snake.Griffin » 13 sty 2020, 14:03

Tak jak by trochę nie ten kierunek.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 sty 2020, 16:27

500 to prosi się o uzwyklenie i podbicie w szczycie od dawna.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 13 sty 2020, 17:12

Snake.Griffin pisze:
13 sty 2020, 14:03
Tak jak by trochę nie ten kierunek.
Marnowanie wozów na ten muchowóz przy niezabieralnej 500 to też nie jest kierunek żadnej logiki.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 sty 2020, 21:32

Dantte pisze:
Snake.Griffin pisze:
13 sty 2020, 14:03
Tak jak by trochę nie ten kierunek.
Marnowanie wozów na ten muchowóz przy niezabieralnej 500 to też nie jest kierunek żadnej logiki.
Ale niezabieralna 500 wiele nie pomoże.
ŁK

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 14 sty 2020, 22:42

Łukasz pisze:
13 sty 2020, 21:32
Dantte pisze: Marnowanie wozów na ten muchowóz przy niezabieralnej 500 to też nie jest kierunek żadnej logiki.
Ale niezabieralna 500 wiele nie pomoże.
Jakby jeździła z akceptowalną częstotliwością to by pomogła
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2052
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 15 sty 2020, 0:33

Po co uzwyklać 500? Żeby ktoś to zatrzymywał dwa razy na Rondzie Starzyńskiego? Czy żeby ktoś w Solarisie 84xx przejechał kurtką po przycisku i zatrzymywał wóz na Wybrzeżu Helskim i Parku Traugutta? Ta linia działa bardzo dobrze, jedynie wtyczki powinny być normalnymi dodatkami wpisanymi w rozkład.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 sty 2020, 9:22

Jak już w 2055 roku m.st. Warszawa otworzy muzeum Wawkomu, to nie wątpię, że w sali z absurdalnymi argumentami kurtka zatrzymująca autobus znajdzie się na jednym z lepiej eksponowanych miejsc.

Traugutt i Wybrzeże to z pewnością nie są kluczowe przystanki, niemniej jednak ich obsłużenie rozsądną linią zwykłą jest niezbędna chociażby po to, aby móc się chociażby zastanowić nad ich usunięciem z tramwajów.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 15 sty 2020, 9:38

Usuwanie przystanków tramwajowych? Zapomnij. Właśnie zmodernizowano Grochowską, na której zostawiono idiotyczny przystanek Kickiego, w pełni zastępowalny przez wysunięte przystanki Wiatracznej i przesunięte za skrzyżowanie oba przystanki ZP Międzyborska.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 sty 2020, 9:43

Mimo wszystko hipopotamy z zaa piszą mniej oburzonych listów od mieszkańców Grochowa, methinks.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Snake.Griffin
Posty: 97
Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31

Post autor: Snake.Griffin » 15 sty 2020, 10:15

Istnienie linii 327 chyba pokazało jak przydatne są te przystanki autobusowe - Park Traugutta głównie służył odstawania 2 minut na przystanku jak nie było korków na Moście Gdański. Z drugiej strony oczywiście można by się zastanawiać czy to nie przez brak podaży.
Wydaje się natomiast, że przystanek Most Gdański mógłby być jako-takim węzłem przesiadkowym.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 sty 2020, 10:20

Mógłby być i zupełnie nieźle (jak na ofertę na Wisłostradzie) tak działa przy przesiadkach z tramwaju.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 sty 2020, 11:08

Brakuje mu tylko przejścia dla pieszych na moście albo też schodów do przystanku tramwajowego w kierunku zachodnim. Jak jadę np. z Powiśla do Arkadii 118(/185) + 1/28/41, to - legalnie - powinienem wejść na górę na most, przejść nad Wisłostradą, zejść na dół, przejść pod mostem, wejść jeszcze raz na górę na przystanek. Raz po schodach mogę latać, ale trzy razy?? Oczywiście przechodzę na dziko przez torowisko.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ