Zajezdnia R-5 Annopol

Moderator: Wiliam

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 12 paź 2019, 21:30

tatra pisze:
12 paź 2019, 11:25
I jak zwykle bicie piany .Co te wasze wypociny mają wspólnego z tematem .Niedługo tramwaj dojedzie do Winnicy a przetarg Dw.Zachodni - Wilanów jest w toku .A R5 w czarnej dupie.
Oj nie zgodzę się jest wizualizacja R5 Annopol na którą spoglądam każdego dnia wchodząc do pracy. A kierownik pewnie ma jeszcze makietę i przestawia sobie wagoniki. Czyli coś jest.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 18 paź 2019, 23:47

Wiliam pisze:
10 paź 2019, 17:53
Rozumiem że chodzi o trasę wzdłuż Marszałkowskiej? A to nie było przed nocnym metrem?
Duże zakole przez Woronicza i Marszałkowską.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36584
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 29 lis 2019, 13:53

Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 06 gru 2019, 12:32

Jest rok 2023. Z nowej zajezdni na Annopolu wyjeżdżają wagony, aby wozić mieszkańców. Nagle, wszystkich zelektryzowała wiadomość o 457 niewybuchu znalezionym na budowie stacji metra Kondratowicza. 150 składów zostało w zajezdni, a organizator liczył oszczędności.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 gru 2019, 13:35

W 2023 metro na Bródnie już powinno jeździć, a nie się grzebać w ziemi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 06 gru 2019, 14:36

pawcio pisze:
06 gru 2019, 13:35
W 2023 metro na Bródnie już powinno jeździć, a nie się grzebać w ziemi.
Stary Pingwin po prostu założył, że z powodu znajdowanych co chwila niewybuchów budowa metra się nieco przedłuży :term:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 06 gru 2019, 23:01

pawcio pisze:
06 gru 2019, 13:35
W 2023 metro na Bródnie już powinno jeździć, a nie się grzebać w ziemi.
Metro tak, z zajezdnią bym nie był taki pewny.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 31 gru 2019, 14:07

Dyskutujemy od 2009 roku o nowej zajezdni na Polu Ani. Przypomnę, że projekt tejże zajezdni powstał w latach 70, a makietę(chyba) widziałem w OSZ w 79.
Już 40 lat później uzyskano pozwolenie na budowę. Czy za lat 40 wyjedzie z niej pierwszy tramwaj? Pewnie autonomiczny i z napędem z małego stosiku atomowego.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 gru 2019, 14:57

Z projektu z lat '70 nic w nowym projekcie nie ma, nawet lokalizacja się nie zgadza.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 31 gru 2019, 15:38

Bardziej chodzi mi o czas od decyzji o konieczności wybudowania nowej zajezdni do rozpoczęcia inwestycji. Jako rozpoczęcie przyjmuję pozwolenie na budowę.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36584
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 20 sty 2020, 22:49

Z tamtej decyzji chyba też nic nie pozostało...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 26 lip 2020, 8:35

A na Bródnie znowu niewybuch. Dobrze, że tramy tam nie jeżdżą. W sumie, i tak by dzisiaj nie jeździły.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 lip 2020, 13:20

A tak to by jeździły w pętli Annopol - Żerań Wschodni (będzie tor wjazdowy od północy z okazji zajezdni dodany).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 lip 2020, 15:15

I tak niedobrym pomysłem jest budowa zajezdni w miejscu, do którego jedyny dojazd jest na takim długim odcinku. Wystarczy właśnie jakaś awaria, zatrzymanie, niewybuch, pozostawiona torebka czy zwykła konieczność remontu torowiska żeby sparaliżować sporą część miasta.

Jak do tej pory wszystkie zajezdnie mają co najmniej dwie alternatywne drogi wyjazdu "do miasta", z relatywnie krótkim odcinkiem, który jest jedynym wyjazdem (tu drobny wyjątek stanowi R-2):
R-1: może wyjeżdżać al. Solidarności do Kercelaka, Młynarską do Koła (i dalej ewentualnie przez Nowe Bemowo), Wolską do Cm. Wolskiego (ewentualnie dalej również przez Nowe Bemowo), albo Skierniewicką-Kasprzaka do Daszyniaka;
R-2: fakt, ma pewne "wąskie gardło" na Kijowskiej (a było zostawić torowisko na Ząbkowskiej) :twisted:, na szczęście niezbyt długie (ja nie wiem jak oni to zmodernizowali w 2011), ale potem można wyjeżdżać Targową do Wileńskiego albo w drugą stronę do Stadionu;
R-3: Wołoską albo Woronicza-Puławską (a i tak pamiętam jak się trzeba było pieścić w 2015 podczas przebudowy na Wołoskiej ;) );
R-4: do wyboru przez metro Młociny do Broniewskiego i do Nowego Bemowa lub w drugą stronę Marymoncką do metra Marymont i dalej.

Jak już koniecznie chcą robić zajezdnię na tym wypizdowie to powinni zbudować torowisko na Płochocińskiej i potem Modlińską do Żerania. I tak jest planowana przedłużka tramwaju Modlińską na Tarchomin.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 lip 2020, 15:21

Plochocińska to chyba za miliard lat. Ileś mostków, wiaduktów i brak rezerwy terenowej. Już szybciej Kondratowicza i Wysockiego, tam jest szeroko - zresztą na Wysockiego był tramwaj.
ŁK

ODPOWIEDZ