Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 08 sty 2020, 22:27

Jak się czyta o 102 jako o "wygodnym połączeniu z prawobrzeżną stroną Warszawy" to od razu wiadomo że burmistrz przynajmniej w takiej relacji nagminnie się zbiorkomem nie porusza.
Obrazek

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1614
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 09 sty 2020, 7:20

A pisałem o 171 na Legię.... :P
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 09 sty 2020, 8:27

Jak wiadomo, wszyscy codziennie jeżdżą na legię, dlatego jest to niezbędne połączenie. O reszcie bzdur też szkoda pisać.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 22 sty 2020, 16:37

No to w nocy z piątku na sobotę z 24/25 stycznia 2020, żegnamy zespół przystankowy Ciołka, który będzie się nazywał Jana Olbrachta. Na ul. Ciołka wraca linia 129 oraz 197, która zostaje przesunięta z ul. Deotymy, jadąc ul. Reutową i Jana Olbrachta. Na ul. Redutową i Jana Olbrachta wraca również linia 154.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 sty 2020, 20:21

Autobus Czerwon pisze:
09 sty 2020, 8:27
Jak wiadomo, wszyscy codziennie jeżdżą na legię, dlatego jest to niezbędne połączenie. O reszcie bzdur też szkoda pisać.
Ale może jednak warto. 102 na starcie z Młynowa 5 min spoznione. podjechałem 11 do Daszyńskiego, 105 (spoznione z sześć minut) uciekło 2 min w wcześniej ale i tak je przy Wroniej dogonilem. Takie to wspaniale linie broni burmistrz Strzalkowski.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 23 sty 2020, 0:20

Żeby rzeczywiście dla Bemowa był lepszy dojazd do metra(i do tramwajów też), to 171 powinno z Wrocławskiej jechać Dywizjonu/Obozową i Księcia Janusza. Na prawdę na odcinku Bemowo Ratusz-MKJ ta linia będzie zbędna przy tak znaczącym zwiększeniu podaży na tym odcinku. A Nowe Bemowo zyskuje szybkie i nie jeżdżące na około połączenie z metrem. Między Wrocławską a Radiową jeżdżą tramwaje no i być może zostanie 112(nie widzę żadnego argumentu za skróceniem tej linii). Odciąży to również linię 201(bo by się okazało, że do metra dojedzie 5 minut szybciej od 171...). Dalej to 171 może i na Torwar jechać i na Centralny i na Znaną - przy całkowitym wycięciu 109/155.
Z 190/520 to ustąpię - chociaż moim zdaniem zdecydowanie lepszym połączeniem w ciągu Górczewska-Leszno-Bankowy by było jednak 520.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 23 sty 2020, 9:01

lublin42 pisze:
23 sty 2020, 0:20
Żeby rzeczywiście dla Bemowa był lepszy dojazd do metra(i do tramwajów też), to 171 powinno z Wrocławskiej jechać Dywizjonu/Obozową i Księcia Janusza. Na prawdę na odcinku Bemowo Ratusz-MKJ ta linia będzie zbędna przy tak znaczącym zwiększeniu podaży na tym odcinku.
Będzie tak jechać 184.
lublin42 pisze: Odciąży to również linię 201(bo by się okazało, że do metra dojedzie 5 minut szybciej od 171...).
201 to przede wszystkim linia dla Fortów Bema...

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 23 sty 2020, 9:03

lublin42 pisze:
23 sty 2020, 0:20
Między Wrocławską a Radiową jeżdżą tramwaje no i być może zostanie 112(nie widzę żadnego argumentu za skróceniem tej linii).
Wyplułem kawę na monitor.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 sty 2020, 9:26

Mało przewidujący jesteś, ja spojrzałem na nick użytkownika i odstawiłem wszelkie napoje, wiedząc co może mnie czekać.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 23 sty 2020, 11:35

fik pisze:
23 sty 2020, 9:26
Mało przewidujący jesteś, ja spojrzałem na nick użytkownika i odstawiłem wszelkie napoje, wiedząc co może mnie czekać.
Czasami dobrze że organizacja transportu należy do WTP, a nie do pasażerów. Aż boję się pomyśleć, co by było ze 112, jakby o jej trasie zaczęli decydować krzykacze i zwolennicy połączeń bezpośrednich.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 23 sty 2020, 12:50

No co no, połączyliby ze 145, 148 i 220.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 sty 2020, 12:56

W Berlinie mają ring, w Moskwie mają ring, to my też będziemy mieli ringówno.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 sty 2020, 9:03

person pisze:
23 sty 2020, 9:01
lublin42 pisze:
23 sty 2020, 0:20
Żeby rzeczywiście dla Bemowa był lepszy dojazd do metra(i do tramwajów też), to 171 powinno z Wrocławskiej jechać Dywizjonu/Obozową i Księcia Janusza. Na prawdę na odcinku Bemowo Ratusz-MKJ ta linia będzie zbędna przy tak znaczącym zwiększeniu podaży na tym odcinku.
Będzie tak jechać 184.
Tym gorzej, tym gorzej, bo akurat na tym odcinku potrafi być przeciążona, zwłaszcza młodzieżą szkolną. Tu się akurat zgadzam, że nowe 171 będzie linią chyba tylko dla przystanków Kazubów i Dywizjonu 303, czyli de facto alibi dla niedodania tych przystanków linii 523. Podobnie zresztą planowane 271 będzie linią dedykowaną okolicom Szeligowskiej i Karolina, bo reszta trasy nadal będzie miała 190.

Ja bym już teraz połączył 171 z 271, zdejmując z nich funkcję dowozówek, i uruchomił 384 z Chomiczówki do metra (na Znaną?). Ewentualnie bez tego 384, ale 171 Chomiczówka - Nowe Bemowo - Obozowa - Ciołka - Górczewska - PŚl - Człuchowska - Karolin. Przy okazji spadłyby dwie linie z zawracania przy Prymasa.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 sty 2020, 9:25

Bastian pisze:
24 sty 2020, 9:03
Ja bym już teraz połączył 171 z 271, zdejmując z nich funkcję dowozówek, i uruchomił 384 z Chomiczówki do metra (na Znaną?). Ewentualnie bez tego 384, ale 171 Chomiczówka - Nowe Bemowo - Obozowa - Ciołka - Górczewska - PŚl - Człuchowska - Karolin. Przy okazji spadłyby dwie linie z zawracania przy Prymasa.
=D>

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7074
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 24 sty 2020, 9:28

Bastian pisze:
24 sty 2020, 9:03
Ja bym już teraz połączył 171 z 271, zdejmując z nich funkcję dowozówek, i uruchomił 384 z Chomiczówki do metra (na Znaną?). Ewentualnie bez tego 384, ale 171 Chomiczówka - Nowe Bemowo - Obozowa - Ciołka - Górczewska - PŚl - Człuchowska - Karolin. Przy okazji spadłyby dwie linie z zawracania przy Prymasa.
Zastanawiam się, jak to będzie przy możliwym ograniczeniu (likwidacji?) Tesco na Karolinie - czy tam w ogóle jest sens coś krańcować, czy może wyciągnąć to na Ursus-Ratusz żeby dać lepszy dojazd do metra z rozrastających się osiedli przy Posagu 7 Panien.

ODPOWIEDZ