Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
O tak
Lokalny przewoźnik również pieje z zachwytu, jest dużo zdjęć.
Z ciekawostek: nad drzwiami schemat linii jest taką ich elektrodechą, są też zdjęcia lokalnej Centrali Ruchu i widać, że obraz z monitoringu jest transmitowany do Centrali, wozy są też lokalizowane dzięki nadajnikom GPS.
Ale widać również, że co Grodzio przerobił - to zostało
Lokalny przewoźnik również pieje z zachwytu, jest dużo zdjęć.
Z ciekawostek: nad drzwiami schemat linii jest taką ich elektrodechą, są też zdjęcia lokalnej Centrali Ruchu i widać, że obraz z monitoringu jest transmitowany do Centrali, wozy są też lokalizowane dzięki nadajnikom GPS.
Ale widać również, że co Grodzio przerobił - to zostało
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Niektóre wozy to nie zostały nawet przemalowane np. dawna A503:
https://wrzucplik.pl/pokaz/1947391---rm70.html
Jeśli chodzi o wyświetlacze to większość została jeszcze wymontowana w Grodzisku i później miały ją zakładane PKS-owe ZAZ-y A10, Autosany Soliny czy SanCity, a także VDL-e ProCity jeżdżące na liniach "L".
https://wrzucplik.pl/pokaz/1947391---rm70.html
Jeśli chodzi o wyświetlacze to większość została jeszcze wymontowana w Grodzisku i później miały ją zakładane PKS-owe ZAZ-y A10, Autosany Soliny czy SanCity, a także VDL-e ProCity jeżdżące na liniach "L".
Ja podejrzewam, że malowano je tam, w Birmie. Ale... kto to wie. Trzeba byłoby pojechać.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
No to teraz się zacznie...
https://www.rmf24.pl/fakty/news-kierowc ... Id,4576509RMF24.pl pisze:Kierowca pod wpływem amfetaminy. Szokujące ustalenia ws. wypadku autobusu w Warszawie
Szokujące ustalenia dotyczące kierowcy autobusu, który wczoraj miał wypadek na moście Grota-Roweckiego w Warszawie. Wszystko wskazuje na to, że mężczyzna był pod wpływem amfetaminy - dowiedzieli się reporterzy RMF FM.
To są na razie nieoficjalne informacje, więc bym się wstrzymał do potwierdzenia tego przez Prokuraturę.Szymon pisze: ↑26 cze 2020, 10:12No to teraz się zacznie...https://www.rmf24.pl/fakty/news-kierowc ... Id,4576509RMF24.pl pisze:Kierowca pod wpływem amfetaminy. Szokujące ustalenia ws. wypadku autobusu w Warszawie
Szokujące ustalenia dotyczące kierowcy autobusu, który wczoraj miał wypadek na moście Grota-Roweckiego w Warszawie. Wszystko wskazuje na to, że mężczyzna był pod wpływem amfetaminy - dowiedzieli się reporterzy RMF FM.
Wybory za 2 dni a TVP dzięki zdarzeniu próbuje wszystkiego aby tylko oczernić Trzaskowskiego. Sugerowanie że miasto niewłaściwie kontroluje przewoźników prywatnych to jest przegięcie. Oberwie się przy tym Bogu winnym pracownikom ZTMu przede wszystkim.
Ostatnie dwa sygnały GPS feralnego autobusu pozyskane z API UM:
2020-06-25 12:37:44, punkt na mapie: https://goo.gl/maps/NsN81dKjSxPiuiyMA
2020-06-25 12:38:03, punkt na mapie: https://goo.gl/maps/artNjJo8ftn4KymZA
Dystans między współrzędnymi geograficznymi z przedostatniego oraz ostatniego sygnału GPS wynosi 325m, co oznacza, że średnia prędkość autobusu na tym odcinku wynosiła 61-62km/h.
2020-06-25 12:37:44, punkt na mapie: https://goo.gl/maps/NsN81dKjSxPiuiyMA
2020-06-25 12:38:03, punkt na mapie: https://goo.gl/maps/artNjJo8ftn4KymZA
Dystans między współrzędnymi geograficznymi z przedostatniego oraz ostatniego sygnału GPS wynosi 325m, co oznacza, że średnia prędkość autobusu na tym odcinku wynosiła 61-62km/h.
One mają kaganiec na 60km/hmarcio15 pisze: ↑26 cze 2020, 16:00Ostatnie dwa sygnały GPS feralnego autobusu pozyskane z API UM:
2020-06-25 12:37:44, punkt na mapie: https://goo.gl/maps/NsN81dKjSxPiuiyMA
2020-06-25 12:38:03, punkt na mapie: https://goo.gl/maps/artNjJo8ftn4KymZA
Dystans między współrzędnymi geograficznymi z przedostatniego oraz ostatniego sygnału GPS wynosi 325m, co oznacza, że średnia prędkość autobusu na tym odcinku wynosiła 61-62km/h.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Dlaczego tylko kontrolowanie przewożników prywatnych?
Czy pracownicy MZA, TW MW to święte krowy?
Kiedy to była afera z kierowcą 731, gdzie zatrzymano go w Legionowie po konkretnym spożyciu, ile wtedy wydmuchał, a dopiero co przejął zmianę?
To wyglada bardziej spójnie, bo raczej nie spadał 75 km/h. Ale ogólnie to na tym filmie nie widać, żeby miał jechać jakoś szybko.
A pamiętacie jak gość na 506 pocinał Wislostradą Neoplanem4020 110 km/h?
ŁK
Ja tylko wskazuję, że tak wygląda przekaz państwowego medium.
Nie oceniam kierowcy, nie oceniam różnych opinii na temat wypadku. Ale wyszukiwanie politycznych spisków w tragedii ludzkiej a do tego w przeddzień wyborów to coś co nie powinno mieć w ogóle miejsca. A jak sprawa będzie komentowana politycznie w trakcie ciszy wyborczej to może skończyć się przed sądem.
Dobrze może delikatnie przesadziłem, ale teraz nagle we wszystkich 3 zajezdniach Arrivy kontrolowany jest stan techniczny autobusów, a także kierowcy wyjezdzajacy na miasto.lublin42 pisze: ↑26 cze 2020, 16:48Ja tylko wskazuję, że tak wygląda przekaz państwowego medium.
Nie oceniam kierowcy, nie oceniam różnych opinii na temat wypadku. Ale wyszukiwanie politycznych spisków w tragedii ludzkiej a do tego w przeddzień wyborów to coś co nie powinno mieć w ogóle miejsca. A jak sprawa będzie komentowana politycznie w trakcie ciszy wyborczej to może skończyć się przed sądem.
Czyli można wyciągnąć wnioski że do tej pory ZTM miał wywalone na to kto i czym wozi naszych pasażerów?
Kierowcy zdali egzamin w ZTM, zdobyli certyfikaty i wszystko było ok?
Arriva wygrała przetargi, zajezdnie stoją zgodnie z wymogami Siwz, piękne autobusy zgodne z wymogami Siwz jeżdżą po mieście i wszystko ok?
I nagle po wczorajszym smutnym zdarzeniu teraz trzeba kontrolować kierowców i wozy Arrivy, wcześniej Ztm miał na to wywalone?
Pamiętam że przez pierwsze dwa lata pierwszego przetargu Arrivy meldowalismy się przez CB radio do ZTM przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy przewozowej i nagle nadszedł dzień że nakaz meldowania został zdjęty, ponoć po zalogowaniu się do SiP już jesteśmy widoczni, tylko czy ktoś to na bieżąco kontroluje kto kieruje i czy nie przekroczył czasu pracy?
Jeśli chodzi o Arrivę, to kartony 99xx wysyłają dane zalogowanego kierowcy do ZTMu, nie wiem jak reszta.
Potwierdziło się info, że kierowca prowadził pod wpływem narkotyków: https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/202 ... ref=slider
Potwierdziło się info, że kierowca prowadził pod wpływem narkotyków: https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/202 ... ref=slider