Informacja pasażerska

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 gru 2019, 7:53

Że niby 709 to po torach nie pojedzie? Potrzymaj mi piwo!
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 27 gru 2019, 8:28

228 pojedzie do Wagonowni. Czy jeśli stanę na torach i złapię drut z zasilaniem, to pojadę jak tramwaj?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 29 gru 2019, 12:26

Mi bardziej podoba się dwudniowy sylwester.

Gdynianin
Posty: 630
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 29 gru 2019, 15:45

KwZ pisze:
27 gru 2019, 8:28
228 pojedzie do Wagonowni. Czy jeśli stanę na torach i złapię drut z zasilaniem, to pojadę jak tramwaj?
Jeszcze lepiej: 228 pojedzie do Wagonowni w zastępstwie 206, chociaż 206 nie będzie zawieszone ;)

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 30 gru 2019, 23:36

MZA na liniach objeżdżających Krakowskie Przedmieście i Nowy Świat pomyka sobie z dechami i przystankami w R&G trasy podstawowej, oczywiście przystanki rozjeżdżają się na całej trasie, bo kierowcom nie chce się poprawiać sterowników... XXI wiek w stolicy.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 03 sty 2020, 1:14

W niektórych systemach SIL wspomaga się GPSem i po zezwoleniu na otwarcie drzwi lub otwarciu drzwi sprawdzana jest aktualna pozycja pojazdu i po potwierdzeniu, że to przystanek, odległość jest zerowana. Problem polega na tym, że chyba przystanki są w innych miejscach, niż powinny być, bo często autobus uważa, że nie jest na przystanku, chociaż jest. Wtedy rozbieżności w odległościach międzyprzystankowych nie są zerowane. Na takim 181 problem dotyczył mniej więcej połowy przystanków.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

fluger
Posty: 523
Rejestracja: 01 paź 2008, 20:28

Post autor: fluger » 17 lut 2020, 21:03

Dziś na linii 168 w SU18 z 2008r. widziałem zamontowany nowy SIP, po nowemu ze wszystkimi białymi elektrodechami w tych samych miejscach co w nowych autobusach, z tym że na tylnej ścianie jest fabryczny wyświetlacz tylko z numerem linii, więc ten długi z numerem linii i nazwą krańca, że nie nie mieści, przymocowali na górnej krawędzi tylnej szyby pod "starym" wyświetlaczem. Powiem tak. Z daleka od tych wyświetlaczy był taki jasny blask, że dopiero z bliska zobaczyłem co to za autobus, nawet w nowych wozach one tak mocno nie świecą.

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 17 lut 2020, 21:16

fluger pisze:
17 lut 2020, 21:03
Dziś na linii 168 w SU18 z 2008r. widziałem zamontowany nowy SIP, po nowemu ze wszystkimi białymi elektrodechami w tych samych miejscach co w nowych autobusach, z tym że na tylnej ścianie jest fabryczny wyświetlacz tylko z numerem linii, więc ten długi z numerem linii i nazwą krańca, że nie nie mieści, przymocowali na górnej krawędzi tylnej szyby pod "starym" wyświetlaczem. Powiem tak. Z daleka od tych wyświetlaczy był taki jasny blask, że dopiero z bliska zobaczyłem co to za autobus, nawet w nowych wozach one tak mocno nie świecą.
W zm. A jeździł 8880 ten SIP jest na testach.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

fluger
Posty: 523
Rejestracja: 01 paź 2008, 20:28

Post autor: fluger » 17 lut 2020, 21:26

Aha. Ja widziałem go tylko z zewnątrz, a czy w środku ma LCD?

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 17 lut 2020, 21:42

Ma wszystko.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 21 lut 2020, 12:07

Walas pisze:
17 lut 2020, 21:16
W zm. A jeździł 8880 ten SIP jest na testach.
Słyszałem o tym wozie. Bardzo jestem ciekaw, co oni testują. Czy może myślą o montażu SIP-u w niektórych autobusach, które go nie mają ale jeszcze trochę po Wawie pojeżdżą (np. te SU18 i SU12 z 2008 r.)?

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 22 lut 2020, 13:48

SIMSa testują, to chyba jedyny z popularnych SIPów którego w MZA nie zdążyli jeszcze zepsuć :D

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 29 kwie 2020, 9:09

W dołączonym do informacji o wyłączeniu metra schemacie zaznaczony jest zły przebieg ZM1. Jeśli autobus skręci w Woronicza z al. Niepodległości, nie zaliczy przystanku Metro Wierzbno 01. Ciekawe, czy oprócz strony poszły gdzieś w miasto :D

https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... 6x1024.png

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 10 lip 2020, 11:32

Wiem że się czepiam ale:
Zakładka "Aktualności/Zmiany w komunikacji"
Zmiany te wprowadzane będą w dwóch etapach, odpowiednio w dniach: 11–12.07.2020 r. i 13–17.07.2020 r.
Zakładka "Aktualności/Newsy":
Roboty zostały podzielone na trzy etapy, podczas których (...)
Czy naprawdę w jednej organizacji nie da się ustalić jednolitej informacji dla pasażera?

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 lip 2020, 14:57

Może są 3 etapy, ale 2 mają takie same zmiany


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

ODPOWIEDZ