Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

Moderator: Wiliam

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 mar 2020, 13:38

Ktoś wie może ile uda się odzyskać brygad po tych niezbyt udanych zmianach?

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 03 mar 2020, 13:42

Ciekawe jest 284 :-k Mogłoby co prawda kursować częściej...

109 i 171... Oczywiście, że powinno zostać 171 na Torwar z wysoką częstotliwością. Skręt z Marszałkowskiej pod Forum oraz Emilii Plater rozbiją koordynację w kierunku Powiśla wręcz koncertowo (-X
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 mar 2020, 13:44

Obrazek
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 03 mar 2020, 13:47

Kleszczu pisze:
03 mar 2020, 13:42
109 i 171... Oczywiście, że powinno zostać 171 na Torwar z wysoką częstotliwością. Skręt z Marszałkowskiej pod Forum oraz Emilii Plater rozbiją koordynację w kierunku Powiśla wręcz koncertowo (-X
One przecież nie jadą Marszałkowską... Czy to będzie jedna linia czy dwie to regularność i tak jest rozwalona przez Emilii Plater. Moim zdaniem dobra decyzja, ponieważ 171 nie potrzebuje wyższej częstotliwości skoro z Bemowa do MKJ będzie 184 i 284.

mb112
Posty: 927
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 03 mar 2020, 13:48

Nie no, do niczego to wszystko, pozostawienie 109 i 171 dublujących metro to porażka totalna.
Jedyny plus to skrócenie 520.
Dlaczego na Kole wszystko przez Ciołka i/lub Deotymy a nie przez Księcia Janusza ?
I po co zmieniać oznaczenie 397 na skrócone 197 ?
284 i 129 na Koło mają sens.
Mam nadzieję, że 109 i 171 to pojeżdżą teraz do otwarcia M2 do Powstańców, ludzie zobaczą że wolą metro a potem się skróci ? Chociaż patrząc na obecną politykę to w sumie wątpię... Sytuacja obecna to tak jakby po otwarciu M1 do Pl. Wilsona pozostawić 514, 520, 122 i co tam jeszcze było na Mickiewicza.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 mar 2020, 13:48

Duży niedosyt. Sporo czysto papierowej koordynacji, dużo linii co 20 w DS. Szkoda, że 102 nie zostało na Powiślu,tylko musi pchać się w korku na górę.

Pozytywem jest uruchomienie 106 z całkiem sensowną częstotliwością. Nie jest to niestety 191, a w DS to ledwie zastępuje 105, ale przynajmniej Grzybowska nie będzie wisieć na korkach na Kasprzaka czy opóźnieniach wtórych z Pragi.

Nie rozumiem także, czemu 136 wróciło na wygwizdów przy Moczydle zamiast jechać przez miasto, ale trudno.
Autobus Czerwon pisze:
03 mar 2020, 13:38
Ktoś wie może ile uda się odzyskać brygad po tych niezbyt udanych zmianach?
Wygląda na projekt na 0. Nie licząc pociągów metra oczywiście.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 mar 2020, 13:52

mb112 pisze:
03 mar 2020, 13:48
Dlaczego na Kole wszystko przez Ciołka i/lub Deotymy a nie przez Księcia Janusza ?
Tak, trzeciego ciągu do obsługi autobusami potrzeba na Kole, tak!

mb112 pisze:
03 mar 2020, 13:48
284 i 129 na Koło mają sens.
284 na Znaną. Na Koło przez Deotymy 149 zamiast pustych kilometrów pod wiaduktem na Prymasa.
mb112 pisze:
03 mar 2020, 13:48
Mam nadzieję, że 109 i 171 to pojeżdżą teraz do otwarcia M2 do Powstańców, ludzie zobaczą że wolą metro a potem się skróci ? Chociaż patrząc na obecną politykę to w sumie wątpię... Sytuacja obecna to tak jakby po otwarciu M1 do Pl. Wilsona pozostawić 514, 520, 122 i co tam jeszcze było na Mickiewicza.
Po otwarciu M1 do Wilsona przecież wiele linii stało się dowozowymi. Takie 520 czy 122 wyleciało tylko "dzięki" wiaduktowi nad Gdańskim.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 mar 2020, 13:53

Lipa pisze:
03 mar 2020, 13:47

One przecież nie jadą Marszałkowską...
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... 24x699.png
Czy to będzie jedna linia czy dwie to regularność i tak jest rozwalona przez Emilii Plater.
Regularność jednej linii byłaby rozwalana w sposób w miarę jednolity, dwóch różnych, różnymi trasami (także na początku) - różny.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 mar 2020, 13:53

Według spisu ulic 109 w kierunku Torwaru ma jechać przez al. Jana Pawła II, ale już na schemacie i w opisie jest, że dwukierunkowo przez Emilii Plater. :-k

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 03 mar 2020, 13:55

A Ok, nie zarejestrowałem, ze 171 wraca na Marszałkowską i Pl.Bankowy... :shock: , czyli nad metrem pozostanie tylko 109.
Glonojad pisze:
03 mar 2020, 13:48
Nie rozumiem także, czemu 136 wróciło na wygwizdów przy Moczydle zamiast jechać nad metrem, no ale trudno.
Pewnie po to, aby stworzyć połączenie Metra Młynów z Młynowem.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 mar 2020, 13:58

Lipa pisze:
03 mar 2020, 13:55
A Ok, nie zarejestrowałem, ze 171 wraca na Marszałkowską i Pl.Bankowy... :shock:
Glonojad pisze:
03 mar 2020, 13:48
Nie rozumiem także, czemu 136 wróciło na wygwizdów przy Moczydle zamiast jechać nad metrem, no ale trudno.
Pewnie po to, aby stworzyć połączenie Metra Młynów z Młynowem.
Średni czas oczekiwana na 136 jest dłuższy, niż dojscie ze skrzyżowania Leszno/Płocka do metra. Poza tym stawiam dolary przeciw kasztanom, ze 90% pasażerów z Młynowa bęzie wolało dojechać na Płocką, zamiast cofać się na Młynów, i na Płockiej także z metra wysiądzie, gdzie autobusów będą mieli 2 a nie 1.

Nonsensowne rozbijanie potoku.

Nawiasem mówiąc, który przystanek dochodzi na 523?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 03 mar 2020, 14:00

Zgadzam się, ale to raczej przyszłościowo, dla tych którzy będą jechać M2 na Młynów od strony Lazurowej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 mar 2020, 14:02

Lipa pisze:
03 mar 2020, 13:55
A Ok, nie zarejestrowałem, ze 171 wraca na Marszałkowską, Pl.Bankowy... :shock: , czyli nad metrem pozostanie tylko 109.
Niektórzy uważają, że 190 też.

mb112
Posty: 927
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 03 mar 2020, 14:40

person pisze:
03 mar 2020, 13:52
mb112 pisze:
03 mar 2020, 13:48
Dlaczego na Kole wszystko przez Ciołka i/lub Deotymy a nie przez Księcia Janusza ?
Tak, trzeciego ciągu do obsługi autobusami potrzeba na Kole, tak!
Nie koniecznie trzeci, wszystko to co ma być przez Ciołka mogłoby jechać przez Księcia Janusza.
Ewentualnie np. samo 129 na Ciołka jeśli koniecznie potrzeba, 149 przez Deotymy, a reszta przez Księcia Janusza.

Krzysiek_S
Posty: 5083
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 03 mar 2020, 14:45

Nie liczyłem tego dokładnie ale:
linia 106 powstanie z brygad 105 i chyba z jednej linii 102.
linia 105 straci do 6 brygad.
linia 109 i 171 +284 to prawdopodobnie obecne 171 brygadowo.
linia 155 kasacja i 5 brygad skonsumują to linie podmiejskie +149.
linia 190 odzysk 2 brygad = 2 brygady dodanie do 197.
linia 520 odzysk do 2 brygad =+ 1-2 brygady na 201.
linia 109 odzysk 14 brygad.
Więc góra będzie odzysk 14-15 brygad. Raczej nie więcej a może i być mniej.
Pewnie część zniknie w otchłani a część na zasilenie linii z innych rejonów miasta [ nie wymieniając].
Edit jeszcze 184 co 10 rano...
Pewnie Kazury dochodzi na trasie 523.

ODPOWIEDZ