Rozkłady epidemiczne

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 19 mar 2020, 15:57

Tym bardziej głupotą jest utrzymywanie przystanków stałych na liniach nocnych.

Tylko wczoraj N03/1 - 40 minut opóźnienia
BWL124 - 70 minut opóźnienia
BWL238 - 40 minut opóźnienia.
Operacja się udała, pacjent zmarł.

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 mar 2020, 16:20

Głupotą to nie, ale dałbym im specjalne rozkłady jazdy z czasami przejazdu jak na liniach dziennych, powiedzmy wg rozkładu na weekend.

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 mar 2020, 16:27

To byś musiał w nocy dołożyć brygad. Warto?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 mar 2020, 18:01

Nie warto, lepiej zwinąć stałość przystanków na nocnych.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

mb112
Posty: 943
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 19 mar 2020, 19:33

Ogólnie to przeguby powinno się dać gdzie tylko się da w tej sytuacji. I zlikwidować te stałe przystanki dla nocnych ! Co najwyżej naprawdę można dać "możliwość głosowego sygnalizowania prowadzącemu zamiaru wysiadania".

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 mar 2020, 21:32

Biorąc pod uwagę, jak wyglądają rozkłady sobotnie przy dojazdach na 7 rano i niepewność przesiadki z metra, to chyba zacznę dojeżdżać do pracy samochodem - korków nie ma za dużych, abonament na parkowanie mam, to co mi zależy...

Ogólnie wiele osób nie ucierpi, biorąc pod uwagę opcję zwrotu biletów. :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

mkm101
Posty: 993
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 19 mar 2020, 23:53

Pustki, pustki...
W ostatnich dniach, mimo "pustki w komunikacji" porannym 25/41 jeździło 50-75% zwykłej ("przedepidemicznej") liczby pasażerów.
Dziś wypadły 029/17 i 030/17 - czyli 18 min przerwy w porannych kursach w kierunku Służewca - i w efekcie jadące jako następne 25/41 na przystanku Kielecka otarło się o niezabieralność.
W rozkładzie sobotnim o tej porze zamiast kursów co 6 min będzie częstotliwość co 10 min - nie będzie powtórki z dzisiejszego poranka ale i tak może być ciekawie...

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 20 mar 2020, 5:26

Trochę się jednak zmieniło. Dawniej nie było 414, a 186 jeździło co 7,5 minuty w szczycie. Teraz będzie 186 sobotnie i uruchomione 414. Nie wiem czy brygad jest tyle samo w obu przypadkach, ale koordynacja rano kiepska.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 20 mar 2020, 7:52

Zostawił bym komunikacje tramwajową bez zmian. Zawiesił bym tylko dodatki na liniach mniej ważnych.
Nawet rozkładów bym nie zmieniał bo luki co któryś kurs by nie zaszkodziły . W pełnej obsadzie bym zostawił 17+41 i tyle. Do tego jeśli wprowadzają rozkład sobotni to znika 41 sama 17 nie da rady z rozkładem sobotnim rano. Zaś wzmocnił bym 18 a zawiesił 31. Do zawieszenia jeszcze kwalifikuje się 13 i 14. No ale ZTM wzmacnia linie które de facto tego nie potrzebują lub jeżdżą rodziny pracowników ZTM.😷😷😁
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 20 mar 2020, 8:47

Wzmocnienie 18 jest bardziej kosztowne niż zwiększanie częstotliwości 31.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 mar 2020, 8:54

beni pisze:
20 mar 2020, 7:52
No ale ZTM wzmacnia linie które (...) jeżdżą rodziny pracowników ZTM.😷😷😁
Jak chcesz pisać bajeczki, to po polsku.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 20 mar 2020, 9:18

No, z Brodna nic nie wzmocnione oczywiscie, wiec na Gdanski zamiast 22-23 kursow zostaje 6. To jest bardzo duze ograniczenie.
Taka 2 w sobotnim rozkladzie ma juz takt co 7,5 od 7 rano, ale i tak zostanie wzmocniona.

No, takze tego.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 20 mar 2020, 9:34

Zobaczymy jak wyjdzie w praniu. W sumie szkoda, że nie można już swobodnie łączyć składów 3 wagonowych, bo wtedy przy zmniejszonej częstotliwości i liczbie motorniczych dałoby się zapewnić w miarę komfortową podróż.

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 mar 2020, 9:49

W najgorętszych godzinach szczytu z 31 na Wierzbnie wychodzi 20 osób. Kiedyś było 200. Co Wy chcecie wzmacniać?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 20 mar 2020, 9:58

Stary Pingwin pisze:
20 mar 2020, 9:49
W najgorętszych godzinach szczytu z 31 na Wierzbnie wychodzi 20 osób. Kiedyś było 200. Co Wy chcecie wzmacniać?
Wiesz, mozna by sie uprzec, ze Sluzewiec jest specyficzny - wydaje mi sie, ze tam praca z domu jest o wiele bardziej osiagalna niz w przypadku innych zakladow pracy.
Niemniej, tak, dobre pytanie.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ODPOWIEDZ