Ja tylko dodam, że, część osób w zeszły poniedziałek, gdy się to wszystko zaczęło, wzięła 2 tygodnie urlopu. Ten urlop im się skończy za tydzień i wówczas co poniektórzy w Urzędzie Miasta oraz u Organizatora mogą się zdziwić, gdy zapełnienie pojazdów jeszcze bardziej wzrośnie. Nie każdy przecież może pracować zdalnie albo jeździć do pracy własnym samochodem. Opozycyjni radni oczywiście, że wykorzystują sytuację, ale po raz kolejny okazja została im podana jak na tacy przez miasto.
Rozkłady epidemiczne
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Okazja jak okazja. Propaganda zawsze będzie miała się czym żywić. W takim Głogowie zmarł człowiek nie doczekawszy na test na koronawirusa, mimo objawów. Oficjalnie nie wchodzi więc do statystyk. To jest cokolwiek ważniejsze od tego, czy jeżdżą 2 czy 3 autobusy zamiast 4.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Mordor to też nie jest jakies reprezentatywne miejsce, bo tu ze 100k osób nie pracuje zdalnie może 1k. Nawet zaparkować się da na zakazie i w piątek straż miejska nawet komuś tam coś zakładała. W 308 w czwartek nie widziałem nikogo na żadnym kursie, w 218 jedną osobę.Stary Pingwin pisze:Pisałem wcześniej, że z 31, w szczycie dnia roboczego, na Wierzbnie opuściło wagon koło 20 osób. Nie sugeruj,proszę, że mylą mi się dni robocze z wolnymi. 2 tygodnie temu wozy przez Wisłę jeździły nabite pod dach, zarówno w dp, jak dś. Teraz napiszesz, że jest epidemia?
Ogólnie jeśli w autobusie jest 3-5 osób na kilkadziesiąt, to pewnie średnio w mieście jeździ jakieś 5-10%
ŁK
To jest nic. Na wielu liniach tramwajowych można skracać czasy przejazdu i odzyskiwać wozy, ponieważ wdrożyliśmy w wielu miejscach pełne priorytety. Grochowska, Młynarska, Metro Młociny (wszystkie skrzyżowania), rejon Bielańskiej. Spora poprawa też na Prostej i północnej al. JPII. Od najbliższego czwartku czwórka 2x w cyklu na Bankowym. A to dopiero początek.
Od jutra zmiany w rozkładach linii 190 i 500. Źródło: https://twitter.com/K_Galecka/status/12 ... 81079?s=19
Skracać czas dobre z czego przystanki 3 w tym samym czasie.Jarek pisze: ↑23 mar 2020, 15:58To jest nic. Na wielu liniach tramwajowych można skracać czasy przejazdu i odzyskiwać wozy, ponieważ wdrożyliśmy w wielu miejscach pełne priorytety. Grochowska, Młynarska, Metro Młociny (wszystkie skrzyżowania), rejon Bielańskiej. Spora poprawa też na Prostej i północnej al. JPII. Od najbliższego czwartku czwórka 2x w cyklu na Bankowym. A to dopiero początek.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Od jutra zasilenie dodatkowym taborem na: 136, 141, 148, 187, 190, 197, 199, 521 i 525.
Ciekawe kiedy dojdziemy do rozkładów tych z DP, tylko przy rizpi*dzielu takim, że nikt nie ogarnie.sprinter pisze:Od jutra zasilenie dodatkowym taborem na: 136, 141, 148, 187, 190, 197, 199, 521 i 525.
To pewnie z rezerwy czynnej, tak?
ŁK
Ciekawe czy można liczyć na przeguba na takim 197 czy 199
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Straszyć:
Art. 160
§ 1. Kto naraża człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
Tylko czy w dobie "wolnych sądów" ktoś się tym przejmie?
Art. 160
§ 1. Kto naraża człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
Tylko czy w dobie "wolnych sądów" ktoś się tym przejmie?
Najpierw wykaż związek przyczynowo-skutkowy pomiędzy przejazdem środkiem komunikacji miejskiej a zarażeniem koronawirusem.
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Po dzisiejszym dniu dochodzę do mega-nieodkrywczego wniosku (ten sam, który był klepany na forum wielokrotnie np. w majówkę) że problemem nie jest weekendowa częstotliwość tylko godzina o której ona wchodzi. Po południu mam wrażenie że wszędzie była wieczna wigilia, zasilone do co 5 minut 500 woziły 5-10 osób z Gdańskiego. Bo nie było potrzeby żeby one o 15 jeździły co 5 minut, była potrzeba żeby o 6 nie jeździły co 15 minut. Na 523 zasileń było tyle, że około 18:30 5 sztuk radośnie jechało razem przez Radiową. Też przegrzebałem sieć i zdecydowana większość wypisówek dotyczyła przedziału między 5 a 7: patrzę w rozkłady i faktycznie 523 do 7 rano z Saskiej co 10 minut, jak normalnie jest o tej porze już co 4-5. 509? 12-15 przy mikroszczytach nawet do co 4-5, 190 z Marek 5:18 38 58, gdzie wiadomo że w tamtej części miasta szczyt zaczyna się dużo wcześniej. Od siebie dodam że wyczytałem o problemach na 112, 136 i przyjeżdżającymi na Wileński około 7 3 i 25. No i jak ma nie przyjeżdżać "pełne" (właśnie - to też przydałoby się dookreślić: do jakiego poziomu dążymy, wszystkie siedzące, 30 osób, 15, 10?), jak jeździ z weekendową częstotliwością od 7:30-8 zamiast od 6. Na tym tle pierwsze 317 wpadające na Okęcie Park o 4:12 wygląda raczej źle. A, na 202 akurat było zalecenie przegubów, które nie wyjechały.
Średnio mi się widzą pozarozkładowe wtyczki na liniach, które jeżdżą o 7 co 30 minut. Kto ma jechać taką wtyczką, jak w rozkładzie jest 7:06 i 36 i na któryś z tych kursów się wychodzi?
Która w ripoście dostała zdjęcie zapełnionego autobusu - kolejki do mobilnego punktu poradnictwa na Nowolipkach.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
A może bisy? To byłoby ciekawe.bartoni722 pisze: ↑23 mar 2020, 23:28Średnio mi się widzą pozarozkładowe wtyczki na liniach, które jeżdżą o 7 co 30 minut. Kto ma jechać taką wtyczką, jak w rozkładzie jest 7:06 i 36 i na któryś z tych kursów się wychodzi?