Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 mar 2020, 13:00

Paweł D. pisze:
09 mar 2020, 15:58
A jeżeli w cyklu jest inna kolejność faz, a niektóre są wręcz pominięte, to jest ten sam cykl czy inny już?
To zależy. Może w ogóle nie być cyklu, wtedy jest sygnalizacja acykliczna.

TLDR: to czego potrzeba, to odpowiedniej fazy jak najczęściej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 22 mar 2020, 12:52

Słuszne i chwalebne jest odłączenie przycisków na pdp i przejście na cykl stało czasowy. Gorzej z wykonaniem- Tramwaj ruszający Stołeczną z przystanku Popiełuszki w kierunku miasta obowiązkowo dostaje czerwone na pdp 120 metrów dalej. Można tę sygnalizację rzadziej?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 23 mar 2020, 9:55

Tramwaje nieco dostały też na JPII. Po ruszeniu z Feminy w stronę Centralnego zatrzymują się przed Elektoralną, mimo że do niedawna był płynny przejazd na odcinku do Hali Mirowskiej.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 23 mar 2020, 17:19

Tak być nie powinno.
Zasadniczo we wszystkich miejscach, gdzie działa priorytet dla tramwajów, realizowany jest on nie "z ochłapów" (rezerw programu związanych z brakiem pieszych lub samochodów), tylko w każdych warunkach. Prawdopodobnie konserwator sygnalizacji coś sknocił, może załączył nie ten program - tj. niepasujący do koordynacji o danej porze dnia.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 23 mar 2020, 21:05

Wieczorem było normalnie.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 28 mar 2020, 10:04

Chciałbym zauważyć, że co najmniej od wczoraj na Metrze Ratusz działa podwójne światło "dla 4". Jak również bardzo chciałbym pochwalić działanie ;)
Dodatkowa faza załącza się po fazie do jazdy na wprost dla Al. Solidarności. Z tego, co zauważyłem, gdy 4 stoi z obu stron lub tylko od strony Starego Miasta to światło załącza się dwukierunkowo, natomiast gdy 4 stoi tylko od strony pl. Bankowego to załącza się światło dla tramwaju na wprost w Andersa plus skręt dla 4 tylko w stronę Starego Miasta, bardzo przemyślane :)

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 mar 2020, 10:46

Jarek <3
ŁK

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 28 mar 2020, 21:05

Dzisiaj jeszcze podkalibrowane strefy detekcji. Nim tramwaj podjedzie na zwrotnicę, jest łapany ze strefy wirtualnej, o tak:

https://drive.google.com/file/d/1xRd89q ... sp=sharing

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 29 mar 2020, 10:39

=D> Wreszcie 160/190 jadące zawsze przed 4 z Pragi nie podnosi ciśnienia ;)

Krzysztof_J
Posty: 446
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 29 mar 2020, 21:47

Podwójne światło przydałoby się także dla 10 na skrzyżowaniu al. Niepodległości/Nowowiejska.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 mar 2020, 21:51

Jest taki plan.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

mkm101
Posty: 992
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 29 mar 2020, 21:54

Krzysztof_J pisze:
29 mar 2020, 21:47
Podwójne światło przydałoby się także dla 10 na skrzyżowaniu al. Niepodległości/Nowowiejska.
Tu nie ma aż tak dużego problemu. Większy jest na Rondzie ONZ (zbyt krótki czas przejazdu na wprost), Feminie (podobnie, od północy zwykle zdąży tylko 1 tramwaj) i mój ulubiony odcinek Domaniewska-Konstruktorska (gdzie jest 1-2 minuty do odzyskania)

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 29 mar 2020, 22:41

Na Nowowiejskiej wszystkie relacje skrętne zostaną otwarte. Dla tramwajów liniowych zielona fala między GUSem a DWC (dla 10 od Nowowiejskiej).

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 mar 2020, 7:41

mkm101 pisze:
29 mar 2020, 21:54
Feminie (podobnie, od północy zwykle zdąży tylko 1 tramwaj)
Obserwowałem skrzyżowanie w szczycie porannym - spokojnie zdążą dwa, jeśli chce. Problem w tym, że z reguły chciały, ale w kojenym cyklu, bo w aktualnym byli przed czasem. I było to głęboko przed czasami koronawirusa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 30 mar 2020, 12:25

Na Feminie światło świeciło się albo ok. 10 albo ok. 20 sekund i nie było reguły kiedy dłużej a kiedy krócej. Jeśli świeci się dłużej to dwa tramwaje przejadą a jeśli krócej to drugi nie ma szans przejechać.

ODPOWIEDZ