Jak się połamał przegub, to zrozumiałe, ale tak generalnie to nie uważam za rozsądne kasowanie czegokolwiek czym da się jeszcze jeździć w obecnej sytuacji.
No właśnie, niech sobie stoją na Redutowej póki co.
Jak się połamał przegub, to zrozumiałe, ale tak generalnie to nie uważam za rozsądne kasowanie czegokolwiek czym da się jeszcze jeździć w obecnej sytuacji.
Czytałem to w tekście red. Osowskiego ze "Stołecznej" z 28.02 zatytułowanym: "Rusza pierwszy elektryczny przegubowiec od Solarisa. Co dalej? << Koronawirus wstrzymał dostawy elementów z Chin>>". Linku nie będę wrzucał, bo w tej chwili chyba zlikwidowano już limit bezpłatnych artykułów, więc jeśli nie masz wykupionej prenumeraty - a ja nie mam - to i tak niestety nie przeczytasz całości.
Chodziło mi głównie o to, że im więcej przegubów teraz będzie tym lepiej. Raz, że powinny wyjeżdżać gdzie tylko się da zamiast solówek, jakby się nie mieściły wszystkie w zajezdniach to może jakieś najstarsze solówki można by odstawić na Redutową póki co (jakieś 11xx czy coś ?).
A budowa ładowarek? Bo jak tak dalej pójdzie zaraz będziemy mieli już kilkadziesiąt sztuk do obsługi 14 brygad 503...
Ja bym na gazeciarzy patrzył z przymrużeniem oka, jak zawsze zresztą. Narazie nie słyszałem, poza wspomnianą Actią, żeby były jakieś kłopoty, a dzisiaj przed wjazdem do firmy stała kolejka aut, więc części cały czas przyjeżdżają. Można jedynie insynuować, jak długo potrwa ten niezakłócony stan.fraktal pisze: ↑30 mar 2020, 20:05Czytałem to w tekście red. Osowskiego ze "Stołecznej" z 28.02 zatytułowanym: "Rusza pierwszy elektryczny przegubowiec od Solarisa. Co dalej? << Koronawirus wstrzymał dostawy elementów z Chin>>". Linku nie będę wrzucał, bo w tej chwili chyba zlikwidowano już limit bezpłatnych artykułów, więc jeśli nie masz wykupionej prenumeraty - a ja nie mam - to i tak niestety nie przeczytasz całości.
A co w zamian? Następne elektryki dopiero w czerwcu, a i one przynajmniej na początku, nie będą w stanie zastąpić diesli w stosunku 1:1.