Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 kwie 2020, 17:02

Czekajcie, autobusy będą na pusto jeździć do węzła z Prymasa Tysiąclecia i koleją obwodową?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 08 kwie 2020, 17:27

fik pisze:
08 kwie 2020, 17:02
Czekajcie, autobusy będą na pusto jeździć do węzła z Prymasa Tysiąclecia i koleją obwodową?
Oczywiście, po co komu kolej i przesiadki na obwodowe autobusy, skoro jest św. Metro >D
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 09 kwie 2020, 0:13

Tak czy siak korzystniej dla pasażerów by było wysiąść przy MKJ i przesiąść się w 171/190 a nawet ewentualnie 523 na 2 przystanki. Oberek przez rondo swoje trwa, a zakładając lokalizację krańców tymczasowych na wysokości myjni, dochodzi pokonanie dosyć sporego odcinka i kilku sygnalizacji. Autobus nie zmieści się w jednej fazie to stoi kolejne 2-3 minuty. Inaczej sprawa wygląda w drugą stronę - tam to autobusy powinny być już udostępnione, znaczy jak ktoś z kolei czy np 186/414 zechce przesiąść się w konkretne 7xx czy 149 to nie ma sensu tego utrudniać, przyjdzie na przystanek i wsiądzie lub poczeka aż autobus się podstawi.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 09 kwie 2020, 2:25

Bastian pisze:
08 kwie 2020, 9:24
Bon Jovi pisze:
08 kwie 2020, 0:56
przy Szpitalu Wolskim wspólnego nie potrzebują mieć przystanku.
Bo ponieważ?
Oto zdjęcie fragmentu mapy z metra, na zdjęciu widać że obecny przystanek Szpital Wolski dla linii 103 zostanie skasowany i będzie tylko Krzyżanowskiego. 106 będzie miało z innymi liniami przystanek Szpital Wolski przed skrętem w ul. Płocką.
Załączniki
20200409_001655_wycinek.JPG
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 09 kwie 2020, 12:13

fik pisze:
08 kwie 2020, 17:02
Czekajcie, autobusy będą na pusto jeździć do węzła z Prymasa Tysiąclecia i koleją obwodową?
Oczywiście. Śluzy do zawracania gdzieś bliżej jak widać niedałosię zrobić.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 09 kwie 2020, 12:27

To jest nie tylko kwestia zawrotki. Nie zapominaj o miejscu na postoje.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

mkm101
Posty: 992
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 09 kwie 2020, 12:43

[/quote]Oto zdjęcie fragmentu mapy z metra, [/quote]
Ciekawe. Stacja ma się nazywać Ulrychów a na świeżutkim schemacie ZTM jest wcześniejsza, robocza nazwa Wola Park.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 kwie 2020, 12:44

To jest jakiś celowy sabotaż linii obwodowej. Inwestycja za bodaj 200 baniek, nowe przystanki na przecięciach z ciągami komunikacyjnymi, a miasto jedyne, co potrafi zrobić, to zmienić nazwy przystanków na gruncie, co - zwłaszcza w przypadku Koła i Woli (Wolska) - ma aspekt głównie komediowy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 kwie 2020, 13:28

a takt typu 10-50 to co jest, jak nie sabotaż? I to bynajmniej nie ze strony miasta :P
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 kwie 2020, 13:33

To w dużej mierze pokłosie inwestycji za 10 dużych baniek pod hasłem "modernizacja linii nr 9", która trwa już piętnasty rok i nie może się szczęśliwie zakończyć, a w ramach której nie rozwiązano podstawowych problemów i nie odseparowano ruchu aglomeracyjnego od dalekobieżnego, o kolizyjnych przebiegach na Pradze i w Legionowie nie wspominając.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 kwie 2020, 14:12

Więc dokladamy do tego kolizyjny przebieg S3 przez Zachodni (którego teraz Mordor nie chce oddać, więc skończy się pewnie dwoma kursami wydłużonymi S9 rano i trzema po południu) i nie wpadamy na puszczenie czegokolwiek (S0, KM, whatever) w relacji DWZ p. 9.75 - Gdański żeby uzupełnić takt... :/
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 kwie 2020, 14:17

No to S3 pracuje na obwodowej jak dzikie, więc nie dziwię się, że nie chcą go oddać (ale tak, każdy kurs w tej relacji oznacza wycięcie jednego kursu ze średnicy dalekiej na Włochy).

Mimo wszystko osobne kursy relacji Zachodni Peron π² - Gdański jako uzupełnienie taktu już były i się nie sprawdziły, tu jednak potrzebne jest podłączenie do czegoś zewnętrznego przynajmniej z jednej strony. Zielonka - Rembertów - Gdański - Zachodni π² byłoby całkiem smaczne, póki faktycznie jazda na Mordor jest problematyczna.

A w pierwszej kolejności należy wparować na Lubelską i zmusić PR Warszawa do wydłużenia wszystkich kursów kończących na Gdańskiej, bo to jest już absolutnie nie do wytłumaczenia.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 kwie 2020, 14:29

NIe wiem, czy jak dzikie, jeżdżąc w przeciwpotoku obserwowałem napełnienia na tramwaj i to bardziej 134N niż NGTd12Dd, ale to przeciwpotok oczywiście.

Uzupełnienie taktu się może nie sprawdzało, ale to było _przed_ mdoernizacją i M2, teraz sytuacja jest zupełnie inna, oczywiście na bazie wydłużenia istniejacych kursów dyndających na Gdańskim byłoby idealnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 kwie 2020, 14:53

S3 po 17 z Zachodniego odjeżdżało dość nabite, z Gdańskiego z wolnymi siedzącymi - a to kurs po dwugodzinnej przerwie.

Uzupełnienie taktu było już po modernizacji, jak prasa zaczęła krzyczeć, że nowe tory stoją puste.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36587
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 kwie 2020, 17:18

Bon Jovi pisze:
09 kwie 2020, 2:25
Bastian pisze:
08 kwie 2020, 9:24

Bo ponieważ?
Oto zdjęcie fragmentu mapy z metra, na zdjęciu widać że obecny przystanek Szpital Wolski dla linii 103 zostanie skasowany i będzie tylko Krzyżanowskiego. 106 będzie miało z innymi liniami przystanek Szpital Wolski przed skrętem w ul. Płocką.
Nie musisz mi po raz szósty tłumaczyć, co ZTM wymyślił. Nijak to nie wpływa na mój pogląd, jak powinno być. Zrobić przystanek na Płockiej, a skasować na Krzyżanowskiego. Czy to wygląda na jakiś skomplikowany plan? Kiedyś trzeba było biegać między 103 a 109, ale przynajmniej to drugie było rzeczywiście częste. Teraz będą dwie linie o dość "zwyczajnej" częstotliwości i nie widzę żadnej przyczyny, by nie miały mieć wspólnego przystanku, zwłaszcza że ich trasy pokrywają się aż do samego Młynowa, a nie tylko do Górczewskiej. A ty możesz popylać do Wolskiej, proszę bardzo, jak ci się to podoba.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ