Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 11 kwie 2020, 22:40

person pisze:
11 kwie 2020, 17:45
SławekM pisze:
10 kwie 2020, 20:17
Szkoda, że zapomniano o tramwaju linii 13. Wycofana z Koła na czas budowy M2, niestety nie powróciła na pierwotną trasę...
Na Obozowej jest już więcej pasażerów niż na Wolskiej i dodatkowe kursy 24 nie wystarczają?
Proponowałem tramwajową linie 43 Koło - Obozowa - Młynarska - Al. Solidarności - Wolska - Cm. Wolski. Szybciej do metra by było. Ale inaczej zostały zapowiedziane zmiany.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

bartoni722
Posty: 12140
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 12 kwie 2020, 0:22

43 to rozumiem że zamiast kursów skróconych 24? A co w takim układzie z 13? Poza tym nie wiem czy skręt w takiej relacji nie przytkałby za bardzo płynności tramwajów na Wolskiej, nie widzi mi się też psychologicznie wracanie się z Obozowej tramwajem do Płockiej żeby ponownie pojechać metrem w tamtą stronę. Brygadowo też cienko się to układa.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 12 kwie 2020, 11:39

To może na Koło od Skierniewickiej skierować 11, która teraz dowozi Jelonki do Metra Płocka i w związku z tym nie musi jechać aż do Daszyniaka? :P

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 12 kwie 2020, 12:00

Mam wrażenie że dowożenie Obozowej Młynarską do M2 jest bezcelowe :P

Albiz
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwie 2020, 12:33

Post autor: Albiz » 12 kwie 2020, 23:57

Skrócone kursy 24 byłyby o tyle bardziej przydatne, gdyby tylko kończyły się na Starynkiewiczu zamiast Narutowicza, bo wtedy jest wygodniejsza przesiadka do 9, a nawet odległościowo byłoby chyba krócej. Jest jakiś powód dla którego się nie da?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25307
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 kwie 2020, 2:36

Sygnalizacja do skrętu na pętlę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 kwie 2020, 7:57

Jakoś nie leży mi skracanie czegokolwiek 2 przystanki przed centrum i centralnym. Chyba że chodzi tylko o „nowy mordor”
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 13 kwie 2020, 11:13

pawcio pisze:
13 kwie 2020, 2:36
Sygnalizacja do skrętu na pętlę.
Przecież istnieje.
Łukasz pisze:
13 kwie 2020, 7:57
Jakoś nie leży mi skracanie czegokolwiek 2 przystanki przed centrum i centralnym. Chyba że chodzi tylko o „nowy mordor”
Kiedyś była pętla na placu Trzech Krzyży, ale ktoś kiedyś stwierdził że jest niepotrzebna.

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 13 kwie 2020, 14:51

W sumie 11 na Koło to wcale nie jest głupi pomysł. No i uwalniamy przywiązanie Jazzów dwukierunkowych. Choć z innej strony głosy o przywróceniu połączenia Bemowo-Ochota będą się ciągnąć. Jak raz się ludziom da coś odpowiadającego(nawet tymczasowo), to Ci będą walczyć o utrzymanie - jak tymczasowe 11+28...

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 13 kwie 2020, 15:20

W obecnej sytuacji to najlepiej byłoby zakrańcować 11 na Staszica, ale jak wyżej:
Autobus Czerwon pisze:
13 kwie 2020, 11:13
ktoś kiedyś stwierdził że jest niepotrzebna.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 13 kwie 2020, 16:52

lublin42 pisze:
13 kwie 2020, 14:51
W sumie 11 na Koło to wcale nie jest głupi pomysł. No i uwalniamy przywiązanie Jazzów dwukierunkowych. Choć z innej strony głosy o przywróceniu połączenia Bemowo-Ochota będą się ciągnąć. Jak raz się ludziom da coś odpowiadającego(nawet tymczasowo), to Ci będą walczyć o utrzymanie - jak tymczasowe 11+28...
Skoro już chcecie wysyłać 11 na Koło zamiast na Daszyńskiego, to połączcie 11 z 13 i zróbcie z tego 12. I tyle.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4863
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 13 kwie 2020, 20:15

Skoro nie ma potrzeby ciągnięcia 11 na Rondo Daszyńskiego to nie można zakrańcować na terenie Zajezdni Wola? Oszczędność brygad raczej znikoma ale jak wspomniał @lublin42, uwolnione zostaną dwukierunkowe tramwaje, które można w razie konieczności wykorzystać na innych liniach.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 13 kwie 2020, 22:17

Żadnego skręcania w relacji technicznej przy Zajezdni Wola nie będzie dla linii stałej. Gdzie sens? Sygnalizacja nie da priorytetu w takiej relacji.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 kwie 2020, 7:42

Bon Jovi pisze:
11 kwie 2020, 22:40
person pisze:
11 kwie 2020, 17:45

Na Obozowej jest już więcej pasażerów niż na Wolskiej i dodatkowe kursy 24 nie wystarczają?
Proponowałem tramwajową linie 43 Koło - Obozowa - Młynarska - Al. Solidarności - Wolska - Cm. Wolski. Szybciej do metra by było. Ale inaczej zostały zapowiedziane zmiany.
I słusznie, bo to pomysł bardzo, bardzo zły. Zasilenie dojazdu na Obozową z innej stacji metra, niż podstawowy dojazd na Obozową? To jest nonsens.

Owszem, 13 jeździło na Kolo, jak bazowym modułem było 10, a nie 8. Teraz pozostałe liniie jeżdża co 8 a do metra jest dodatkowo 24f (i to jest prawidłowe zasilenie, modulo końcowka na Ochocie). Natomiast z Połczyńskiej spadła połowa 26 i w pozostałych kursach ludzie się po prostu nie mieścili.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 kwie 2020, 7:54

43 to raczej Cm.Wolski - Prosta - Towarowa - Solidarności - Mlynarska - Koło

Jak już skręty zrobią.
ŁK

ODPOWIEDZ