Trasa Łazienkowska i nie tylko

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7016
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 06 maja 2020, 20:59

Nie ta skala, nie ta funkcja. Na TŁ obstrukcja obsługi jednego przystanku zaburzy stabilność obsługi następnych.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 maja 2020, 21:24

Co nie zmienia faktu, że jakimś absurdem jest dogmatyczne uznawanie, że linia zwykła nie mogłaby jakiegoś przystanku ominąć.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4839
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 06 maja 2020, 21:30

Emyl pisze:
06 maja 2020, 20:59
Nie ta skala, nie ta funkcja. Na TŁ obstrukcja obsługi jednego przystanku zaburzy stabilność obsługi następnych.
Przy tych wymianach jakie są na Torwarze, zaryzykowałbym tam przystanek NŻ dla wszystkich czarnych i uzwyklenie 520. W żaden paraliż nie wierzę.
Obrazek

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 06 maja 2020, 22:08

fik pisze:
06 maja 2020, 21:24
Co nie zmienia faktu, że jakimś absurdem jest dogmatyczne uznawanie, że linia zwykła nie mogłaby jakiegoś przystanku ominąć.
Moim zdaniem wręcz przeciwnie, bo tym się właśnie mają odróżniać dla pasażerów linie zwykłe od przyspieszonych. Wsiadając w zwykłą pasażer ma się nie zastanawiać czy linia się zatrzymuje czy nie na jakimś przystanku po drodze.
Wiliam pisze:
06 maja 2020, 21:30
Przy tych wymianach jakie są na Torwarze, zaryzykowałbym tam przystanek NŻ dla wszystkich czarnych i uzwyklenie 520. W żaden paraliż nie wierzę.
Świetny pomysł, tylko z jego realizacją trzeba czekać na koniec pandemii albo luzowanie obostrzeń, bo na razie przystanki NŻ == stałe.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 maja 2020, 22:25

michael112 pisze:
06 maja 2020, 22:08
fik pisze:
06 maja 2020, 21:24
Co nie zmienia faktu, że jakimś absurdem jest dogmatyczne uznawanie, że linia zwykła nie mogłaby jakiegoś przystanku ominąć.
Moim zdaniem wręcz przeciwnie, bo tym się właśnie mają odróżniać dla pasażerów linie zwykłe od przyspieszonych. Wsiadając w zwykłą pasażer ma się nie zastanawiać czy linia się zatrzymuje czy nie na jakimś przystanku po drodze.
Od dziesiątek lat w uzasadnionych przypadkach linie zwykłe omijają przystanki po drodze.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 07 maja 2020, 5:36

fik pisze:
06 maja 2020, 22:25
Od dziesiątek lat w uzasadnionych przypadkach linie zwykłe omijają przystanki po drodze.
Czy mógłbyś podać jakieś przykłady?

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 maja 2020, 6:15

Georg pisze:
fik pisze:
06 maja 2020, 22:25
Od dziesiątek lat w uzasadnionych przypadkach linie zwykłe omijają przystanki po drodze.
Czy mógłbyś podać jakieś przykłady?
jest tego trochę, choćby 191 Wawelska.

Tak Btw gdyby na TŁ był metrobus i [prawie] nic więcej, to naprawdę żadnego Torwaru by nie trzeba było rozważać.
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 maja 2020, 9:02

Georg pisze:
07 maja 2020, 5:36
fik pisze:
06 maja 2020, 22:25
Od dziesiątek lat w uzasadnionych przypadkach linie zwykłe omijają przystanki po drodze.
Czy mógłbyś podać jakieś przykłady?
191 Wawelska
184 Dalibora
177 i 178 Jesionowa
800 Wędkarska i Buraków
736 Rynek
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 07 maja 2020, 13:28

Emyl pisze:
06 maja 2020, 20:59
Nie ta skala, nie ta funkcja. Na TŁ obstrukcja obsługi jednego przystanku zaburzy stabilność obsługi następnych.
Ok, mamy już powody na "nie da się".
A miałbyś jakieś sposoby na rozwiązanie tej sytuacji?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7016
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 07 maja 2020, 15:40

Fik ma, żaden problem.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 07 maja 2020, 20:09

Emyl pisze:
06 maja 2020, 20:59
Nie ta skala, nie ta funkcja. Na TŁ obstrukcja obsługi jednego przystanku zaburzy stabilność obsługi następnych.
To w takim razie, na jakiej podstawie uruchamia się przystanek Torwar dla przyspieszonych podczas meczów na Legii? Na ten czas przystanek się wydłuża czy co...

bartoni722
Posty: 12178
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 07 maja 2020, 20:24

Mecze na Legii zasadniczo odbywają się w weekendowe popołudnia i wieczory, gdzie jest nieco mniej kursów niż w powszedni szczyt poranny.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8894
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 08 maja 2020, 10:31

Łukasz pisze:
07 maja 2020, 6:15
Tak Btw gdyby na TŁ był metrobus i [prawie] nic więcej, to naprawdę żadnego Torwaru by nie trzeba było rozważać.
Przypomina to nieco dawny pomysł na jedną, silną linie przez Trakt Królewski (obsługiwaną czymś eko) i system dowozówek do jej końcówek. Ładne na mapie, niefunkcjonalne i niewygodne w użytkowaniu.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 maja 2020, 10:46

Ogólnie TŁ jest niewygodna w użytkowaniu.

Już kiedyś pisałem, że wtedy można by zmiksować 138 ze 141 z przesiadką jednoperonową do metrobusa Torwar/wał.

A nawet to mogłyby być 2 linie. Jedna Politechnika - Zapłowiecze, a druga Zachodni - Wiatraczna
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 08 maja 2020, 13:04

Najpierw zbudujcie węzeł przesiadkowy Marsa.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ