Awarie i utrudnienia w metrze
Moderator: JacekM
Z Kijowskiej na północ na WZ, poźniej na południe do ONZ, aby znowu na północ na Wolską? Wróżę wielu tranzytowych pasażerów... (może jeszcze przez Młynarską do Koła żeby zapewnić dojazd tramwajem do M2?)
-
- Posty: 5921
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Czy w związku z otwarciem nowych stacji M2, muchowóz 11 nadal jawi się jako niezbędny?
miłośnik 13N
11 jeździ przez Górczewską?
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Na stałe to nie, ale na ten tydzień wyłączenia metra, takie połączenie byłoby jak ulał.
Cóż, można się zastanowić nad połączeniem 11+13 13 z Kawęczyńskiej do Piasków przez W-Z, Wolską, Powstańców, ale to w momencie otwarcia stacji przy Płockiej, która będzie zapewniała przesiadki do tramwajów na Wolską.Stary Pingwin pisze: ↑27 lut 2020, 13:48Czy w związku z otwarciem nowych stacji M2, muchowóz 11 nadal jawi się jako niezbędny?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W sensie żeby przypadkiem para 13+26 nie robiła zbyt dużej konkurencji M2 na odcinku Płocka - Dw. Wileński?
Sensem 11 jest wzmocnienie 10 w relacji Jelonki - M2 oraz kręgosłup Powstańców Śląskich (chwilowo dublowany przez 10). Owszem, odcinek wolski pracuje średnio poza szczytem, ale w szczycie całkiem ładnie się zapełnia, a poza tym - bez niego 10 umrze z pęknięcia, więc i tak trzeba by kursy skrócone uruchomić, bo na Puławskiej z kolei 10 co 4 czy 6 minut nie jest potrzebne (tam to w ogóle 2 linie można by wyjąć spokojnie, ale to zupełny szczegół). Sytuacja się zresztą dramatycznie zmieni po oddaniu skrótu przez Kasprzaka, bo jak Odolany przejdą z autobusów na tramwaj, to jeszcze warianty skrócone 11 trzeba będzie uruchamiać.Stary Pingwin pisze: ↑27 lut 2020, 13:48Czy w związku z otwarciem nowych stacji M2, muchowóz 11 nadal jawi się jako niezbędny?
Moim zdaniem jednak 11 jest obecnie trochę za krótkie, sama przesiadka do M2 nie jest aż tak atrakcyjna, by wypełnić linię zwłaszcza poza szczytem. trzeba by wydłużyć albo do ONZu, albo do Zawiszy... albo do Pralki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zapowiedzi kolejarzy są typu "bliżej niż dalej".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czy jest sens puszczać metro w pętli Trocka - Szwedzka?WTP pisze:AKTUALIZACJA:Utrudnienia w kursowaniu linii M2
W związku z zablokowanym przejazdem na stacji Dworzec Wileński występują utrudnienia w kursowaniu metra linii M2.
Pociągi kursują w pętlach: Księcia Janusza – Stadion Narodowy, Trocka – Szwedzka.
Na odcinkach Rondo ONZ – Stadion Narodowy oraz Trocka – Szwedzka pociągi linii M2 kursują wahadłowo.
Zamknięta została stacja Dworzec Wileński.
Uruchomiona została zastępcza linia autobusowa Z kursująca:
Rondo ONZ 05 – Świętokrzyska – Kopernika – Tamka – Most Świętokrzyski – Sokola – Zamoyskiego – Jagiellońska – Targowa (powrót: Targowa – Kłopotowskiego –Jagiellońska)– Al. Solidarności – Radzymińska – Gorzykowska – Myszkowska – Barkocińska – Ossowskiego – Metro Targówek Mieszkaniowy – Handlowa – Pratulińska – Metro TROCKA (kraniec)
Przepraszamy za utrudnienia
-
- Posty: 12178
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Wcześniej to w ogóle było Księcia Janusza - ONZ i Trocka - Targówek Mieszkaniowy (!)
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Szaleństwo, a odcinek Trocka - Targówek Mieszkaniowy to nie tylko można pokonać autobusem, ale i na Veturilo.
Dlaczego ludzie, którzy chcieliby jechać ze Szwedzkiej na Targówek, mieliby nie móc jeździć?
ŁK
A jaki to potok? W normalnie sytuacji jest niezauważalny, a co dopiero teraz? Szczerze jestem ciekawy ile osób jedzie poszczególnym kursem M2, zwłaszcza w kierunku Trockiej (wykluczenie osób, które nie wiedzą o awarii i chciały jechać metrem na dłuższej trasie). 0? 2? 3? 5? A przecież dodatkowo oprócz 120 i 160 kursuje linia zastępcza Z, która pomija bezpośredni rejon jakże ważnej stacji Szwedzka, chociaż mogłaby stawać w ZP Metro Szwedzka i jechać dalej do pętli Metro Trocka (przez Rondo Żaba).
Potok nie ma większego znaczenia. Zdobyć 3 pasażerów jest dużo trudniej niż stracić 5. Gdyby nie blokada/wypadek/bomba czy tam co, to i tak metro by jeździło . A oszczędność na samym metrze i tak będzie, bo jeździ wahadłowo.
Btw jak często jeżdżą setki i skąd je wzięli?
Btw jak często jeżdżą setki i skąd je wzięli?
ŁK
Ale wahadłowo po jednym torze czy po dwóch? O zdobywaniu czy traceniu pasażerów to nic nie pisz, bo to nie jest najlepszy czas dla transportu publicznego. Natomiast jakby pojedyncza sytuacja w metrze miałaby powodować odwrócenie się pasażerów od tego środka transportu to podziemna kolejka jeździłaby pusta. Gdyby nie to, że metro łączy Targówek i Pragę-Północ ze Śródmieściem to nikt nie zbudowałby kikuta z Szwedzkiej do Trockiej. Co do oszczędności to rozległy temat i raczej nie można mówić o nich w sytuacji awaryjnej trwającej 1,5 godziny.