Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jeżeli motorniczy ociąga się z ruszeniem z przystanku, to zezwalające na pdp gaśnie. Jest dodatkowa pętla indukcyjna przed przejściem? Czy mi się wydawało, czy 35 ma już dwa razy w cyklu zezwalające do skrętu?
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie wydawało, jest podwójne.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Przed tym przejściem nie ma pętli, więc wymeldowanie jest z pętli trochę dalszej, tak więc trzeba energicznie ruszać, zanim się ta dodatkowa pętla nie pojawi.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
I się już zepsuło. Trzeba dojechać do przejścia, stanąć i czekać. Obserwacja z wczoraj.
miłośnik 13N
No jest szybciej na odcinku Rondo ONZ - Metro Pole Mokotowskie, ale z powrotem w sumie podobnie jak było. Aż spojrzałęm na rozkład - w kierunku na południe jest 7 minut a na południe 9 minut. Ki diabeł? Tyle trzeba oddać na przejeździe przez Rondo ONZ w kierunku północnym?
To ciekawa rozbieżność.
Niebawem odcinek Koszykowa - Wawelska będzie dokoordynowany do Ronda Czterdziestolatka. Będzie to dobrą okazją do dalszych skróceń.
Przy Nowowiejskiej skręty tramwajowe 2x w cyklu. Wszystkie (w miarę rezerwy w cyklu).
Rejon Pola Mokotowskiego wymaga daleko idących poprawek. I projekt, i implementacja zapewne zawierają błędy.
Niebawem odcinek Koszykowa - Wawelska będzie dokoordynowany do Ronda Czterdziestolatka. Będzie to dobrą okazją do dalszych skróceń.
Przy Nowowiejskiej skręty tramwajowe 2x w cyklu. Wszystkie (w miarę rezerwy w cyklu).
Rejon Pola Mokotowskiego wymaga daleko idących poprawek. I projekt, i implementacja zapewne zawierają błędy.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Odcinek Koszykowa-Dworzec Centralny ma 3 minuty (2 poza szczytem), odwrotnie jest zawsze 1 minuta. Stąd rozbieżności w czasie przejazdu odcinka Rondo ONZ-Wawelska, 9 do miasta, 7 z miasta.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jest awaria, zgłoszona i w wyjaśnianiu. Dzięki.Stary Pingwin pisze: ↑31 maja 2020, 9:04I się już zepsuło. Trzeba dojechać do przejścia, stanąć i czekać. Obserwacja z wczoraj.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Skąd tak różnica? Taka strata na Rondzie 40 latka w kierunku południowym? Teoretycznie powinno być tak samo...Stary Pingwin pisze: ↑02 cze 2020, 8:58Odcinek Koszykowa-Dworzec Centralny ma 3 minuty (2 poza szczytem), odwrotnie jest zawsze 1 minuta. Stąd rozbieżności w czasie przejazdu odcinka Rondo ONZ-Wawelska, 9 do miasta, 7 z miasta.
W kierunku południowym czas postoju do świateł na rondzie powinien być w czasie do DwC.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Docelowo (horyzont końca robót ZDM) będzie jeszcze śmieszniej, bo DWC będzie spięte koordynacją z odcinkiem aż do GUSu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No i prawidłowo. Metra po osi JP2 się pewnie jest długo nie doczekamy a tak będzie ładny ciąg w miarę szybkiego tramwaju. Podziękowania dla ludzi jacy maczają w tym palce !
To, co ruszy przy GUS, wjedzie na początek zielonego przy Centralnym. W nowym programie ZDM na rondo będzie mniejsze blokowanie środka i gwarantowane zielone dla tramwajów - bez pomijania fazy. Ogólnie w tym roku bardzo powinno się poprawić na trasie linii 17. Niewykluczony jest priorytet nawet na wszystkich skrzyżowaniach, może z wyjątkiem paru.
To jeszcze pozostaje do ogarnięciaJarek pisze: ↑03 cze 2020, 11:01To, co ruszy przy GUS, wjedzie na początek zielonego przy Centralnym. W nowym programie ZDM na rondo będzie mniejsze blokowanie środka i gwarantowane zielone dla tramwajów - bez pomijania fazy. Ogólnie w tym roku bardzo powinno się poprawić na trasie linii 17. Niewykluczony jest priorytet nawet na wszystkich skrzyżowaniach, może z wyjątkiem paru.
- zespół skrzyżowań Konstruktorska-Domaniewska
- Racławicka/Odyńca
- rondo ONZ (zwł od strony Centralnego)
i najnowszy wynalazek - czyli al. N- Rakowiecka (długi przestój od strony Kieleckiej)