Tabor na liniach strefowych uzupełniających
A to już zależy od zapisów w umowie i ewentualnie dobrej woli ZTM.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale strzelacie zamiast sprawdzić. Cytat z przetargu na Konstancin http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=11 ... 32&l=1&m=5
2. Procedury przekazywania informacji przez Operatora oraz dokonywania uzgodnień z Zamawiającym w okresie świadczenia usługi – wprowadzenie do ruchu pojazdu spoza formularza ofertowego
2.1. W przypadku, w którym w okresie obowiązywania Umowy Operator zamierza wprowadzić do eksploatacji pojazd spoza formularza ofertowego, występuje pisemnie do Zamawiającego z wnioskiem o dopuszczenie pojazdu i wydanie „Certyfikatu zgodności z wymogami technicznymi”.
2.2. Wnioskowany pojazd musi spełniać wszystkie wymagania określone w SIWZ i posiadać parametry nie gorsze niż pojazdy wskazane w formularzu ofertowym:
2.2.1. w przypadku, gdy wprowadzany do eksploatacji pojazd ma zastąpić zgłoszony w formularzu ofertowym, pojazd wprowadzany musi posiadać parametry nie gorsze niż pojazd zastępowany,
2.2.2. w przypadku, gdy wprowadzany do eksploatacji pojazd ma zwiększyć liczbę pojazdów rezerwowych Operatora, pojazd wprowadzany musi posiadać parametry nie gorsze niż pojazd z formularza ofertowego o najlepszych parametrach.
2.3. Operator jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wniosku z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Wniosek powinien zawierać:
· wskazanie pojazdu z formularza ofertowego, który zostanie zastąpiony przez wprowadzany pojazd, jeżeli wprowadzany do eksploatacji pojazd ma zastąpić zgłoszony w formularzu ofertowym,
· informacje i dokumenty potwierdzające spełnienie kryteriów oceny ofert przez wprowadzany pojazd.
2.4. Wniosek wraz z uzasadnieniem i dokumentami podlega weryfikacji pod kątem zgodności z SIWZ i złożoną ofertą.
2.4.1. Zamawiający w ciągu 7 dni od otrzymania dokumentów dokonuje analizy parametrów i przekazuje Operatorowi potwierdzenie zgodności komplementacji pojazdu z SIWZ i złożoną ofertą.
2.4.2. W przypadku powstania wątpliwości lub stwierdzenia niezgodności z SIWZ i złożoną ofertą, Zamawiający wzywa Operatora do wyjaśnień. Operator musi ustosunkować się do wezwania w ciągu 5 dni.
2.4.3. W przypadku braku uzyskania potwierdzenia zgodności komplementacji z SIWZ i złożoną ofertą procedura wymieniona w punktach 2.4.1-2.4.2 jest powtarzana.
2.5. Po uzyskaniu zatwierdzenia – punkt 2.4, pojazd podlega dopuszczeniu i powinien uzyskać „Certyfikat zgodności z wymogami technicznymi”.
2.6. Certyfikacja odbywa się na zasadach opisanych w punktach 1.1-1.8.
2.7. Certyfikat zastępowanego pojazdu wygasa wraz z wystawieniem certyfikatu, o którym mowa w pkt. 2.3.
Od jakiegoś czasu na linie lokalne (aktualnie na L39) Stalko wysyła Setrę S416LE Business - coraz bardziej wypasione wozy są wysyłane na "eLki".
ZTM opublikował foty MAN-ów które będą jeździć na L47 i L48
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2020/06/18 ... sulejowku/
https://www.facebook.com/wtp.warszawa
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2020/06/18 ... sulejowku/
https://www.facebook.com/wtp.warszawa
Piękne Przewoźnik ma łącznie 4 sztuki - WGM 87201, WGM 87202, WGM 87871, WGM 87872.
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1599
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Stać nas/ZTM/gminy na taką rozpustę? Te wozy wyglądają lepiej niż niektóre wozy, które do niedawna jeździły w granicach Warszawy.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
Jaka znowu rozpusta? Przecież to była najtańsza oferta.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
bez przesady, w UK w połowie lat 90 tego typu wózki to był standard i to bynajmniej nie w Lądku.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ostatnio MAN dokonuje jakiejś ekspasji na nasz rynek modelem TGE wypierając sprintera w kategorii minibusów i dostawczaków. Może popularnością przebije Sprintery kiedyś...
Jakoś przepadł z ulic nowy VW Crafter, może to jakaś rotacja markami...
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Myślę że MAN ma się kojarzyć profesjonalnie a VW premium. Tak jak Fiat i Iveco, przy czym tu jest tanio albo profesjonalnie.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
-
- Posty: 1220
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Dziś w Legionowie pojawiły się nowe autobusy Isuzu Cityport. Widziałem 2szt. 15081 na L9 i 15082 na L34 chociaż zapewne jeździ tego więcej. Pod względem komfortu jazdy przebiły wszystko co jeździ obecnie. Silnik brzmi ładnie (wydaje się że Cummins), drzwi i hamulce działają idealnie - zero trzaskania czy szarpania przy hamowaniu znanego z Solarisów - co jest warte uwagi przy pierwszym dniu użytkowania przez kierowców. Pomysł na sufit wręcz genialny. Wreszcie odpocznie się od tych klekotów z Volvo.
Ciekawe, co wystawy Grodzisk na L 22, 50 i 51.