Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8265
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 cze 2020, 11:53

mkm101 pisze:
03 cze 2020, 11:44
To jeszcze pozostaje do ogarnięcia
(...)
- zmiana rozkładu jazdy?

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1510
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 03 cze 2020, 12:38

A czy była zgłaszana usterka Połczyńskiej P+R, która w weekendy każe się zatrzymywać?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 cze 2020, 13:20

Hm, na Połczyńskiej coś było, tak. Sprawdzę.

Jeśli chodzi o ONZ, to niestety jest punktem przejścia między obszarem 110s a obszarem 120s i niestety zawsze będzie dziurą. Tzn. 10 da się puścić na dwa razy w cyklu, ale 17/33 muszą odkiblować.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 24 cze 2020, 10:41

Koordynacja świateł na Wiatraku poszła na spacer. Teraz linie 3 i 6 muszą na dwa razy pokonywać Wiatraka. Najpierw czekają na wjazd od strony Gocławka, w tym czasie świeci się zielone i pionowe na zjeździe. Gdy zapali się zielone/pionowe na wjazd to nikt nie zdąża zjechać i czeka się kolejny cykl.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 24 cze 2020, 10:47

Na Marymonckiej też krasnoludki naszczały do skrzynek. Jadąc do miasta, stoi się na praktycznie na każdej sygnalizacji.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8265
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 24 cze 2020, 11:02

Pewnie ZTM jest winny.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 24 cze 2020, 11:04

Organizator jest stworzony do wyższych celów, a nie tak przyziemnych, jak skrzynki z pętlami wzbudzenia.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 cze 2020, 11:59

person pisze:
24 cze 2020, 11:02
Pewnie ZTM jest winny.
Winą ZTM jest brak natychmiastowej kotlety rozkładów jazdy w sposób niewymuszający zmian godzin pracy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 24 cze 2020, 12:01

pawcio pisze:
24 cze 2020, 11:59
person pisze:
24 cze 2020, 11:02
Pewnie ZTM jest winny.
Winą ZTM jest brak natychmiastowej kotlety rozkładów jazdy w sposób niewymuszający zmian godzin pracy.
Nie wiem co oni tam robią na Żelaznej, ale być może faktycznie smażenie kotletów wychodziłoby im lepiej, niż tworzenie rozkładów jazdy.

px33
Posty: 1580
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 24 cze 2020, 12:08

Ale w jaki sposób te rozkłady mają uwzględniać możliwą awarię sygnalizacji? Jestem sobie w stanie wyobrazić rezerwę w postaci wydłużonej przerwy (jeśli krańce pozwolą na zmieszczenie dodatkowych pociągów), ale jeśli priorytet ucina kilka minut na każdej linii, wiele ciągów funkcjonuje na granicy przepustowości, komunikacja ma być atrakcyjna (odstawanie na przystankach czy łapanie świateł żeby wbić się w rozkład skutecznie postrzeganą atrakcyjność zabija) a jednocześnie nie są tolerowane przyspieszenia, to chyba nawet największy geniusz rozkładów tego nie ogarnie.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 24 cze 2020, 13:23

Nie no, taka awaria to jeden telefon do CR, za 20 minut przyjeżdża nadzór ruchu kierować ruchem, za godzinę-dwie wszystko naprawione.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 24 cze 2020, 13:44

Ale czy mówimy o jednym skrzyżowaniu czy ciągu? Uprawnienia do kierowania ruchem NR ma ograniczone, podobnie jak ilość załóg. A i nie każdą awarię się da usunąć w godzinę-dwie....

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 24 cze 2020, 16:52

Właśnie jadę 4 w kierunku Wyścigów i widzę, że przy przecince na Puławskiej priorytet wyłączony. Przy Niedźwiedzia uciekło pionowe, do Wałbrzyskiej dojechało się na początek poziomego. Widzę, że priorytet już wyłączono i wszystko jest po staremu.

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1510
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 24 cze 2020, 19:17

Przy Agorze kierunek Młociny trzeba się zatrzymać.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8265
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 25 cze 2020, 8:35

pawcio pisze:
24 cze 2020, 11:59
person pisze:
24 cze 2020, 11:02
Pewnie ZTM jest winny.
Winą ZTM jest brak natychmiastowej kotlety rozkładów jazdy w sposób niewymuszający zmian godzin pracy.
ZTM ma kotletować rozkłady jazdy z okazji każdej awarii urządzeń sterowania sygnalizacją (o której niekoniecznie musi wiedzieć)?

ODPOWIEDZ