Moderator: vernalisadonis
-
Jurand
- Posty: 1088
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 25 cze 2020, 17:36
SławekM pisze: ↑25 cze 2020, 16:36
beni pisze: ↑25 cze 2020, 14:42
Jeśli to prawda to tym bardziej nie powinien siadać za kółkiem. Nie jadę i tyle mogą mi zrobić. Dwa jeśli dalej go bolało to po co wracał do pracy?
W ogóle skandalem jest że takie ploty zajezdniowe są publikowane szerszemu gronu. Walas w tym wypadku mogłeś się pohamować ale musiałes zabłysnąć.
Też mnie się wydaje że Pan Walas znowu przesadził
![(-(](./images/smilies/eusa_snooty.gif)
-
Jurand
- Posty: 1088
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 25 cze 2020, 17:53
Pierwszy filmik, a jaki tragiczny.
Dramat po prostu dramat
![(-(](./images/smilies/eusa_snooty.gif)
-
No Limit Biker
- Posty: 419
- Rejestracja: 18 gru 2005, 15:54
- Lokalizacja: Peryferie Stolicy
Post
autor: No Limit Biker » 25 cze 2020, 17:58
Rozumiem, że sformułowanie "dramat" tyczy się samego wypadku, a nie tego, że ludzie zamieszczają nagrania w sieci?
Droit au but!!
No Limit Bikers 4L!!
-
Jurand
- Posty: 1088
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 25 cze 2020, 18:00
No Limit Biker pisze: ↑25 cze 2020, 17:58
Rozumiem, że sformułowanie "dramat" tyczy się samego wypadku, a nie tego, że ludzie zamieszczają nagrania w sieci?
Tak.
Dobrze rozumiesz.
-
beni
- Posty: 2741
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53
Post
autor: beni » 25 cze 2020, 18:18
Analizując zeznania taksówkarza który jechał za feralnym 9931, plus filmik z chwili wypadku oraz filmik zaraz po to raczej nie było zasłabnięcie.
https://tvn24.pl/polska/warszawa-wypade ... ow-4620489
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
Łukasz
- Posty: 10674
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 25 cze 2020, 19:01
A na jakiej podstawie uważacie, że nie zasłabnięcie? Przecież on nie zrobił żadnego ruchu tylko z impetem wjechał na wprost w te bariery.
ŁK
-
ashir
- Posty: 27743
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 25 cze 2020, 19:23
Szymon pisze: ↑25 cze 2020, 13:37
michael112 pisze: ↑25 cze 2020, 13:33
Wypadek miał miejsce prawdodpodobnie o godz. 12:38, gdyż taką godzinę wskazuje Realbus jako ostatnia godzina, którą pokazywał lokalizator na 6/186.
(...)
Jeśli wyświetlimy sobie brygady na tej linii, znajdziemy tam informację że tam znajduje się autobus.
Teraz to już jest z rezerwy 9934.
Swoją drogą Arriva ekspresowo zareagowała, skoro rezerwa włączyła się już od Szczęśliwic.
-
beni
- Posty: 2741
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53
Post
autor: beni » 25 cze 2020, 19:29
Łukasz pisze: ↑25 cze 2020, 19:01
A na jakiej podstawie uważacie, że nie zasłabnięcie? Przecież on nie zrobił żadnego ruchu tylko z impetem wjechał na wprost w te bariery.
Obejrzyj film klatka po klatce widać że poszedł prawą stroną i się przychylił na prawo i spadł na bok. Gdyby poszedł prosto spadł by przodem w dół a nie robiąc obrót.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
Jurand
- Posty: 1088
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 25 cze 2020, 19:32
beni pisze: ↑25 cze 2020, 19:29
Łukasz pisze: ↑25 cze 2020, 19:01
A na jakiej podstawie uważacie, że nie zasłabnięcie? Przecież on nie zrobił żadnego ruchu tylko z impetem wjechał na wprost w te bariery.
Obejrzyj film klatka po klatce widać że poszedł prawą stroną i się przychylił na prawo i spadł na bok. Gdyby poszedł prosto spadł by przodem w dół a nie robiąc obrót.
Ot ci specjalista od wypadków lotniczych
![(-(](./images/smilies/eusa_snooty.gif)
-
beni
- Posty: 2741
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53
Post
autor: beni » 25 cze 2020, 19:38
Jurand wyciągam wnioski z dostępnych materiałów zresztą bariery ochronne też są uszkodzone przy pasie do skrętu w kierunku Centrum.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
Kacper R3
- Posty: 253
- Rejestracja: 02 cze 2013, 19:52
Post
autor: Kacper R3 » 25 cze 2020, 20:21
Przed chwilą Prezydent Trzaskowski w TV powiedział że wszystko wskazuje na zasłabnięcie a więc już wiedzą.
-
Tyrystor
- Posty: 1833
- Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
- Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
-
Kontakt:
Post
autor: Tyrystor » 25 cze 2020, 20:23
Wersja z zasłabnięciem jest jak na razie jedyną oficjalną, więc taką podaje Trzaskowski.
Czekamy na konkrety. Piszę to ja, dziennikarz.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
-
Łukasz
- Posty: 10674
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 25 cze 2020, 20:45
Monitoring mają to pewnie wiedzą...
ŁK
-
Kacper R3
- Posty: 253
- Rejestracja: 02 cze 2013, 19:52
Post
autor: Kacper R3 » 25 cze 2020, 21:00
Tyrystor pisze: ↑25 cze 2020, 20:23
Wersja z zasłabnięciem jest jak na razie jedyną oficjalną, więc taką podaje Trzaskowski.
Czekamy na konkrety. Piszę to ja, dziennikarz.
Polityk tego formatu do tego kandydat na Prezydenta RP musi ważyć słowa nie może także wróżyć z fusów. Monitoring można zgrać od reki i to na pewno już zrobiono. Nie raz dla zasranej skargi zgrywają na krańcu bo był telefon do CR a tu gdy na dodatek mamy ofiare i poszkodowanych, polityczny jak Nowogrodzka Ratusz miałby sobie podarować wglądu do monitoringu?.