Trasa Łazienkowska i nie tylko

Moderator: Wiliam

bartoni722
Posty: 12178
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 30 cze 2020, 9:11

Koniec, ruch przywrócony

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 30 cze 2020, 11:03

Łukasz pisze:
30 cze 2020, 6:59
Rozpiździel się zrobił, każda linia jedzie inną drogą. 151 ma chyba najbardziej odjechany objazd, ale chyba za to nie pomija żadnego zespołu przystankowego. A są dodatkowe brygady, czy tak sobie jeździmy losowo?
Nie ważne, że jest rozpiździaj, ważne że będzie premia na wakacje i na urlop. Gdzie indziej trzeba by pracować z pół roku na tej wysokości premie.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 cze 2020, 22:42

Możesz się rozpisać szerzej czy tylko wiadro pomyj z wieczornej libacji ci zostało?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 lip 2020, 20:10

pawcio pisze:
30 cze 2020, 22:42
Możesz się rozpisać szerzej czy tylko wiadro pomyj z wieczornej libacji ci zostało?
Nie pamiętam, żebym Ci się włamywał wczoraj na konto... :-k
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 lip 2020, 21:06

fik pisze:
01 lip 2020, 20:10
pawcio pisze:
30 cze 2020, 22:42
Możesz się rozpisać szerzej czy tylko wiadro pomyj z wieczornej libacji ci zostało?
Nie pamiętam, żebym Ci się włamywał wczoraj na konto... :-k
To dopiero była libacja!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 04 wrz 2020, 22:13

Czy na Olszynce to 523 jest tak świetnie wykorzystywane że nie ma pokusy aby robić kursy skrócone do Wiatracznej na przykład?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

bartoni722
Posty: 12178
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 04 wrz 2020, 22:16

Raz że nie ma za bardzo gdzie ich zakrańcować a dwa że niepotrzebnie robiłoby się np. 8-4-8-4 na końcówkach. No i większe ryzyko zajeżdżania się brygad, tak jak teraz ma to miejsce np. na 105 i 197

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 04 wrz 2020, 22:46

TGM pisze:
04 wrz 2020, 22:13
Czy na Olszynce to 523 jest tak świetnie wykorzystywane że nie ma pokusy aby robić kursy skrócone do Wiatracznej na przykład?
To zależy od tego, jak dawno było 188 i poprzednie 523. Bywa, że jeździłem pusty, a bywa że miałem komplet. Tam jedyne co by się przydało, to poprawa czasu przejazdu, bo Szaserów trzeba nieźle gnać, żeby się utrzymać w rozkładowym czasie. Dodam tylko, że bardzo dużo ludzi jadących z centrum wysiada na Wiatracznej na przystanku przed rondem, a autobus się zapełnia nowymi ludźmi na przystanku za rondem w kierunku Olszynki.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 05 wrz 2020, 9:31

TGM pisze:
04 wrz 2020, 22:13
Czy na Olszynce to 523 jest tak świetnie wykorzystywane że nie ma pokusy aby robić kursy skrócone do Wiatracznej na przykład?
Nie jest, zawsze była tam kosmiczna nadpodaż, ale coś musi skręcać na Plotniku, więc 188 jest święte.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 wrz 2020, 10:08

Kiedy z relacji poniżej wynika,że to 188 tam bardziej pasuje, bo potok lokalny.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 05 wrz 2020, 10:33

To może przynajmniej niech część gdzieś Chrzanowskiego do nowych osiedli puszczą. I wtedy chyba nie powinien się rozkład za bardzo rozjeżdżać.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 05 wrz 2020, 11:32

Glonojad pisze:
05 wrz 2020, 10:08
Kiedy z relacji poniżej wynika,że to 188 tam bardziej pasuje, bo potok lokalny.
Nie widzę żadnej takiej relacji, co jedynie oznacza, że jest ona autorstwa użytkownika, którego twórczość uznaję za bardzo mało wiarygodną.

188 jest z punktu widzenia Szaserów tak samo lokalne, jak 523, obie linie pełnią tę samą funkcję, a 25 kursów/h z osiedla Młodych w TŁ to jest po prostu przesada.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 wrz 2020, 11:48

Dążę do tego, że 523 powinno po prostu nie jechać na Szaserów, których spokojnie obsłużyć może i powinien zwyklas, niekoniecznie do lotniska.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 05 wrz 2020, 11:54

Glonojad pisze:
05 wrz 2020, 11:48
Dążę do tego, że 523 powinno po prostu nie jechać na Szaserów, których spokojnie obsłużyć może i powinien zwyklas, niekoniecznie do lotniska.
Zbudują PKP Wiatraczna to tam się zakrańcuje 523 ;)

Jurand
Posty: 1323
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 05 wrz 2020, 15:26

Glonojad pisze:
05 wrz 2020, 11:48
Dążę do tego, że 523 powinno po prostu nie jechać na Szaserów, których spokojnie obsłużyć może i powinien zwyklas, niekoniecznie do lotniska.
Może 202 wygiąć jakoś przez Wiatraka?

ODPOWIEDZ