Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

alojz
Posty: 2656
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 07 lip 2020, 16:20

Takie tam straszonko pod publikę.

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 lip 2020, 16:22

Przed chwilą usłyszałem tą informację w Polsacie. Właśnie tak się zastanawiam... Z jednej strony bezpieczeństwo jest najważniejsze, a kto wie, ilu jeszcze w Arrivie jest kierowców z narkotykami.
Z drugiej, tych kursów jest o wiele za dużo żeby dało się je załatać. Pamiętamy, ile czasu trwa zorganizowanie takiego przetargu. Ten na przegubowce, w skład których wchodził feralny 9931, trwał prawie ze dwa lata. Czekały by pasażerów takie cięcia, jakich nie widzieliśmy nawet w 2013 r. a w dłuższej perspektywie może jakieś stare autobusy ściągnięte na szybko nie wiadomo skąd.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2226
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 lip 2020, 16:23

Mi się wydaje, że pogrożą, pogrożą, ale ostatecznie będą dalej jeździć. To byłby duży kłopot dla miasta. Chociaż SKM miało tyle odwagi...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 lip 2020, 16:26

wincenty pisze:
07 lip 2020, 16:18
Po wyborach przestaną rozważać :D
Pamiętajmy że gdyby ogólnopolskie wygrał Trzaskowski, na jesieni czekałaby nas kolejna kampania, tym razem lokalna, warszawska. Idealny moment żeby powyciągać różne złe i dobre działania polityków w mieście i na kiełbasę wyborczą.

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 lip 2020, 16:35

Ale to zerwanie umowy ma dotyczyć wszystkich kontraktów? Są do tego podstawy prawne, aby wszystkie umowy rozwiązać? Chociaż na każdym kontrakcie już nabroili. Kto wie czy jak w zeszłym roku kierowca rozbił Otokara na N02 to też nie brał narkotyków. Jeżeli nie zrobili mu testów to nie można tego wykluczyć. :D

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 lip 2020, 16:38

Na 99xx i 94xx mają podstawy, a na Otokary nie wiem.
W TVP Info powiedzieli nawet że umowa "najprawdopodobniej" zostanie zerwana - jeśli narkotyki u kierowcy z dzisiejszego wypadku się potwierdzą.

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 lip 2020, 16:39

Teraz mi przyszło do głowy że Arriva może w razie zerwania umowy sprzedać autobusy komuś innemu i ten ktoś będzie nimi jeździł na naprędce podpisanym kontrakcie, tym samym taborem. ;)

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 lip 2020, 16:54

Trwa konferencja prasowa PIS. Robią zarzut z tego że Warszawa zleca część przewozów spółce zewnętrznej, bo miejską by było łatwiej kontrolować. Do tego podkreślają że to niemiecka firma. ;)

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 07 lip 2020, 16:59

michael112 pisze:
07 lip 2020, 16:54
Trwa konferencja prasowa PIS. Robią zarzut z tego że Warszawa zleca część przewozów spółce zewnętrznej, bo miejską by było łatwiej kontrolować. Do tego podkreślają że to niemiecka firma. ;)
Pewnie gdyby była rosyjska, to pewnie by była cacy :wink: :lol:

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 07 lip 2020, 17:13

Słabo się znam, ale ciekawe czy mieli tego samego dilera. Może z tego samego źródła się obaj zaopatrywali.

Niestety gdy firma refunduje kursy jest większa szansa, że przyjdą ludzie całkowicie przypadkowi tak sobie spróbować. Gdyby musieli wziąć kredyt, zapożyczyć się u rodziny itp, by zdobyć uprawnienia, mieliby więcej respektu dla zawodu pewnie.

ConecteM
Posty: 47
Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54

Post autor: ConecteM » 07 lip 2020, 17:31

Transport-publiczny pisze: Aktualizacja, godz. 17:00

– Umowy z Arrivą są czasowo zawieszone. Firma ma przetestować wszystkich kierowców. Transport w Warszawie będzie się odbywać normalnie. Za autobusy Arrivy pojazdy zapewnią inni przewoźnicy – poinformowała Karolina Gałecka, rzeczniczka ratusza."
No i stało się.

Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 07 lip 2020, 17:32

ConecteM pisze:
07 lip 2020, 17:31
Transport-publiczny pisze: Aktualizacja, godz. 17:00

– Umowy z Arrivą są czasowo zawieszone. Firma ma przetestować wszystkich kierowców. Transport w Warszawie będzie się odbywać normalnie. Za autobusy Arrivy pojazdy zapewnią inni przewoźnicy – poinformowała Karolina Gałecka, rzeczniczka ratusza."
No i stało się.
Krótko zwięzle i na temat. :D
Dobrze, a nawet bardzo dobrze, ciekawe jak miasto to rozwiąże bo czasu trochę mało do jutra.

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 lip 2020, 17:33

Ale dziś jeszcze jeżdzą?

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 lip 2020, 17:50

Z jednym się z nimi zgadzam nie wiadomo ile razy kierowcy Arrivy brali narkotyki, a szczęśliwie nie spowodowali wypadku. Podobno ten kierowca też był młody (ok. 25 lat) i od kilku miesięcy pracował w tej firmie, chyba że coś przekręcili w TVP? Prokurator to powinien sprawdzić źródło pochodzenia narkotyków. Czy dzisiejszy kierowca był tak głupi, że pomimo ostatniej tragedii dalej brał czy tak głupi, że nie wiedział co bierze?

kajo
Posty: 2793
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 07 lip 2020, 17:54

fraktal pisze:
07 lip 2020, 17:13
Słabo się znam, ale ciekawe czy mieli tego samego dilera. Może z tego samego źródła się obaj zaopatrywali.

Niestety gdy firma refunduje kursy jest większa szansa, że przyjdą ludzie całkowicie przypadkowi tak sobie spróbować. Gdyby musieli wziąć kredyt, zapożyczyć się u rodziny itp, by zdobyć uprawnienia, mieliby więcej respektu dla zawodu pewnie.
Ja proponuje badać wszystkich kierowców biorących udział w wypadkach, dopiero byście się zdziwili. I myślę że to nie zależy od spółki. Myślę że młodzi kierowcy mogą częściej brać ewentualnie. Ale jakby MZA, Mobilis czy Michaś wyryfkowo badali kiermanów to by się dopiero zdziwili.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

ODPOWIEDZ