Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5087
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Co do projektu z marca są takie zmiany.
184/284 zamiast co 10 minut rano co 12 minut, 201 zamiast co 12 minut w szczycie to co 15 minut, 106 zamiast co 12 minut w międzyszczycie to co 15 minut. 105 wyjaśnili, że rozkład w pełni od września.[ kursy skrócone i szczyt z 5 na 4]. Podmiejskie też będą pewnie częściej od września mimo, że tego nie napisali.
184/284 zamiast co 10 minut rano co 12 minut, 201 zamiast co 12 minut w szczycie to co 15 minut, 106 zamiast co 12 minut w międzyszczycie to co 15 minut. 105 wyjaśnili, że rozkład w pełni od września.[ kursy skrócone i szczyt z 5 na 4]. Podmiejskie też będą pewnie częściej od września mimo, że tego nie napisali.
Pytanie, czy te cięcia związane są z okresem wakacyjnym czy z oszczędnościami.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Dziadowski projekt, gorszy niż na Targówku. Zmiany jak z wczesnych lat ZTM.
- a/p TALENT
- Posty: 1711
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Z dużej chmury mały deszcz. Kolejna kosmetyka nastąpi, kiedy metro dociągną do Urzędu Dzielnicy Bemowo. Następna kosmetyka po finiszu metra do stacji docelowej w Morach. Zamiast rewolucji ewolucja. Kondolencje dla sekcji obcinaczy połączeń. Mała uwaga na marginesie - zamiast linii 284 można przedłużyć linię 220 prosto Radiową, dalej Dywizjonu 303 i dalej np. do ul. Znanej.
ZUS fundatorem emigracji
Wytłumaczcie mi jedną rzecz. 109 i 171 będą miały wspólną końcówkę. A 171 i 190 są skoordynowane na wspólnym odcinku. Czy to oznacza, że 190 będzie jeździć z częstotliwością 109 czyli co 15/20/20?
220 na Znaną? Co za absurd.
Przeraziłeś mnie, że to jest w projekcie.Jarek pisze:220 na Znaną? Co za absurd.
ŁK
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
Dlaczego miałoby? 190 ma jeździć co 7,5/10/10.Georg pisze:Wytłumaczcie mi jedną rzecz. 109 i 171 będą miały wspólną końcówkę. A 171 i 190 są skoordynowane na wspólnym odcinku. Czy to oznacza, że 190 będzie jeździć z częstotliwością 109 czyli co 15/20/20?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26822
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Duże rozczarowanie, zwłaszca w zakresie podgryzania linii silnych już od początku istnienia. No i jak wyjaśnić mieszkańcom Odolan, że rzadsze (sic!) 105 bez przesiadki na 106 zapewni im równie dobry dojazd na ciąg Grzybowskiej, to ja nie wiem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Błagam, nie bądź jedną z osób faworyzujących pozostawienie 105 na Grzybowskiej. Wozy od Daszyńskiego po prostu marnują się. Rzadko kiedy jedzie więcej niż 10 osób.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26822
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na Daszyńskiego tak, ale dalej ludzie się pojawiają. Po prostu uważam że 106:
a) powinno być częściej, co najmniej 10/12/15,
b) powinno mieć przesiadkę ze 105 także w stronę Śródmieścia.
Jednoczesne zabranie 102 oraz 105 musi być powiązane z atrakcyjną ofertą zastępczą.
a) powinno być częściej, co najmniej 10/12/15,
b) powinno mieć przesiadkę ze 105 także w stronę Śródmieścia.
Jednoczesne zabranie 102 oraz 105 musi być powiązane z atrakcyjną ofertą zastępczą.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Problemem 106 będzie przede wszystkim brak interesujących unikalnych połączeń poza ścisłe centrum miasta, które mogłyby pasażerów przyciągnąć do ciągu Grzybowskiej. Efektem będzie żenujący socjal przenoszący mniej ludzi niż obecne 102 i niezgrabna pseudodowozówka do metra dla jednego przystanku na Płockiej. Pechowy jakiś ten numerek, co wcielenie, to gorsze.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Nie za bardzo jest jak to zrobić. Oczywiście można wygiąć 106 przez Karolkową, ale to pogorszyłoby atrakcyjność oferty dla pasażerów od Młynowa do Siedmiogrodzkiej. Boję się też, że odbyłoby się to kosztem skrócenia postojów i/lub pogorszeniem częstotliwości. Wszystko zależy od tego ilu pasażerów korzystałoby z takiej możliwości.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26822
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Korytarz 106 jest atrakcyjny, jest tam sporo źródeł i celów podróży. Warunkiem jest dobra częstotliwość i powiązania z poprzeczkami - inaczej potencjalni podróżni po prostu dojdą od silniejszych ciągów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.