Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27362
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ale żadna końcówka 106 nie jest atrakcyjna. To niemal kropka w kropkę funkcjonalna kopia starego 150 z gorszą końcówką na zachodzie i silniejszą konkurencją.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
A jest jakiś powód, dla którego 106 nie może zahaczać o Kasprzaka w obie strony? Skręt w Skierniewicką chyba jest.
ŁK
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jeśli dobrze pamiętam, został zaorany po otwarciu dla ruchu ul. Płockiej.
A myślicie, że silne 105 będzie potrzebne aż z Górczewskiej? Spodziewałbym się jednak chęci dojazdu z tamtych rejonów do ks.Janusza, może nawet z bliższych Jelonek też bardziej przez Górczewską... Wygląda to jak dużo silniejsze 190...
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie ma, ale mógłby skręcać w lewo w Karolkową przy podjeździe do Kasprzaka. Być może to nawet lepsze rozwiązanie, niż podjazd Karolkowa - Kasprzaka - Towarowa, umożliwiając wysadzenie pasażerów przy wyjściu po stronie południowo-zachodniej skrzyżowania Płocka / Wolska, a nie na wąskim chodniku przy parkingu dwupoziomowym, z przeciskaniem się razem z pasażerami z tramwajów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jak już to 102 musi być (i to w Śródmieściu), to czemu nie może wykorzystać miejsca zwolnionego przez 109 na Centralnym, tylko tak chcą je urwać na Emilii Plater? Po to, żeby przypadkiem nikt z tego nie korzystał?
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Na miejsce zwolnione przez 109 to proponowałbym wsadzić 520. Byłaby w końcu okazja uciąć ten odcinek w centrum.
Byłem wczoraj na Karolkowej i tam trzeba by zadbać najpierw o przejezdność. Betoniarki, parkujący wszędzie pracownicy i klienci sklepów, goście restauracji...Glonojad pisze:Nie ma, ale mógłby skręcać w lewo w Karolkową przy podjeździe do Kasprzaka. Być może to nawet lepsze rozwiązanie, niż podjazd Karolkowa - Kasprzaka - Towarowa, umożliwiając wysadzenie pasażerów przy wyjściu po stronie południowo-zachodniej skrzyżowania Płocka / Wolska, a nie na wąskim chodniku przy parkingu dwupoziomowym, z przeciskaniem się razem z pasażerami z tramwajów.
ŁK
Nie było nikogo, kto zostawił auto po środku jezdni na strefie wyłączonej z ruchu? Tam naprawdę jest dziki zachód, który nikomu nie przeszkadza...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No ale z tej powierzchni to nawet holować potrafią, więc aż tak źle nie jest. Przypominam, że przeiceż jeździło tamtędy 105 już kiedyś.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jest już ogłoszenie o zmianach na stronie WTF.
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2020/07/2 ... 2-na-woli/
Przy okazji, zastanawiają mnie zmiany na 517 i 521 w ZP PLAC ZAWISZY w kontekście komunikatu "w związku z wydłużeniem linii M2 na Woli".
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2020/07/2 ... 2-na-woli/
Przy okazji, zastanawiają mnie zmiany na 517 i 521 w ZP PLAC ZAWISZY w kontekście komunikatu "w związku z wydłużeniem linii M2 na Woli".
Nie. To samo z przystankiem Kino Femina.
No były, były właśnie.person pisze:Nie było nikogo, kto zostawił auto po środku jezdni na strefie wyłączonej z ruchu? Tam naprawdę jest dziki zachód, który nikomu nie przeszkadza...
ŁK
Abstrahując juz od samego środka jezdni, to oznakowanie poziome nie spełnia tam żadnych standardów.Glonojad pisze:No ale z tej powierzchni to nawet holować potrafią, więc aż tak źle nie jest. Przypominam, że przeiceż jeździło tamtędy 105 już kiedyś.
ŁK