Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 lip 2020, 14:06

Ale żadna końcówka 106 nie jest atrakcyjna. To niemal kropka w kropkę funkcjonalna kopia starego 150 z gorszą końcówką na zachodzie i silniejszą konkurencją.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 lip 2020, 14:09

A jest jakiś powód, dla którego 106 nie może zahaczać o Kasprzaka w obie strony? Skręt w Skierniewicką chyba jest.
ŁK

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 lip 2020, 14:16

Jeśli dobrze pamiętam, został zaorany po otwarciu dla ruchu ul. Płockiej.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 lip 2020, 14:23

A myślicie, że silne 105 będzie potrzebne aż z Górczewskiej? Spodziewałbym się jednak chęci dojazdu z tamtych rejonów do ks.Janusza, może nawet z bliższych Jelonek też bardziej przez Górczewską... Wygląda to jak dużo silniejsze 190...
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 lip 2020, 20:46

Łukasz pisze:
26 lip 2020, 14:09
A jest jakiś powód, dla którego 106 nie może zahaczać o Kasprzaka w obie strony? Skręt w Skierniewicką chyba jest.
Nie ma, ale mógłby skręcać w lewo w Karolkową przy podjeździe do Kasprzaka. Być może to nawet lepsze rozwiązanie, niż podjazd Karolkowa - Kasprzaka - Towarowa, umożliwiając wysadzenie pasażerów przy wyjściu po stronie południowo-zachodniej skrzyżowania Płocka / Wolska, a nie na wąskim chodniku przy parkingu dwupoziomowym, z przeciskaniem się razem z pasażerami z tramwajów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 27 lip 2020, 10:56

Jarek pisze:
24 lip 2020, 22:42
Dziadowski projekt, gorszy niż na Targówku. Zmiany jak z wczesnych lat ZTM.
Asekuracja, asekuracja, asekuracja...

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 27 lip 2020, 13:04

Jak już to 102 musi być (i to w Śródmieściu), to czemu nie może wykorzystać miejsca zwolnionego przez 109 na Centralnym, tylko tak chcą je urwać na Emilii Plater? Po to, żeby przypadkiem nikt z tego nie korzystał?

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 lip 2020, 15:27

kveld pisze:
27 lip 2020, 13:04
Jak już to 102 musi być (i to w Śródmieściu), to czemu nie może wykorzystać miejsca zwolnionego przez 109 na Centralnym, tylko tak chcą je urwać na Emilii Plater? Po to, żeby przypadkiem nikt z tego nie korzystał?
Na miejsce zwolnione przez 109 to proponowałbym wsadzić 520. Byłaby w końcu okazja uciąć ten odcinek w centrum.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 lip 2020, 7:54

Glonojad pisze:
Łukasz pisze:
26 lip 2020, 14:09
A jest jakiś powód, dla którego 106 nie może zahaczać o Kasprzaka w obie strony? Skręt w Skierniewicką chyba jest.
Nie ma, ale mógłby skręcać w lewo w Karolkową przy podjeździe do Kasprzaka. Być może to nawet lepsze rozwiązanie, niż podjazd Karolkowa - Kasprzaka - Towarowa, umożliwiając wysadzenie pasażerów przy wyjściu po stronie południowo-zachodniej skrzyżowania Płocka / Wolska, a nie na wąskim chodniku przy parkingu dwupoziomowym, z przeciskaniem się razem z pasażerami z tramwajów.
Byłem wczoraj na Karolkowej i tam trzeba by zadbać najpierw o przejezdność. Betoniarki, parkujący wszędzie pracownicy i klienci sklepów, goście restauracji...
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 29 lip 2020, 9:06

Nie było nikogo, kto zostawił auto po środku jezdni na strefie wyłączonej z ruchu? Tam naprawdę jest dziki zachód, który nikomu nie przeszkadza...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 lip 2020, 13:49

No ale z tej powierzchni to nawet holować potrafią, więc aż tak źle nie jest. Przypominam, że przeiceż jeździło tamtędy 105 już kiedyś.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7074
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 29 lip 2020, 13:59

Jest już ogłoszenie o zmianach na stronie WTF.
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2020/07/2 ... 2-na-woli/

Przy okazji, zastanawiają mnie zmiany na 517 i 521 w ZP PLAC ZAWISZY w kontekście komunikatu "w związku z wydłużeniem linii M2 na Woli". :-k

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 lip 2020, 14:01

Nie. To samo z przystankiem Kino Femina.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 lip 2020, 16:37

person pisze:Nie było nikogo, kto zostawił auto po środku jezdni na strefie wyłączonej z ruchu? Tam naprawdę jest dziki zachód, który nikomu nie przeszkadza...
No były, były właśnie.
ŁK

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 lip 2020, 16:38

Glonojad pisze:No ale z tej powierzchni to nawet holować potrafią, więc aż tak źle nie jest. Przypominam, że przeiceż jeździło tamtędy 105 już kiedyś.
Abstrahując juz od samego środka jezdni, to oznakowanie poziome nie spełnia tam żadnych standardów.
ŁK

ODPOWIEDZ