Rozkłady tramwajowe (2020)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 sie 2020, 19:38

1% czyli ponad 500'000 km. W górę lub w dół.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 05 sie 2020, 8:59

Jak szybko 28 - w ramach cięć wozkm oczywiście - zostanie wydłużone na Kawęczyńską? :>

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 05 sie 2020, 9:09

Jak dla mnie 13 może całkowicie zdechnąć, byle by 26 ogarnęli.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 05 sie 2020, 9:41

Skoro szukają oszczędności to po co wozy biją wzkm na dojazdach i zjazdach.

Linia 3 brygada 2 nie wiem od kiedy jest Żoliborska.
Linia 4 brygada 5 jedyna brygada Żoliborska.

Nie można tych dwóch brygad dać na Pragę, a Żoliborzowi oddać np. 22, 23 czy 26.
Pewnie można no ale lepiej pchać wozy przez pół miasta nie potrzebnie.

Nie zdziwię się jak od 08.08.2020 na 27 będzie jeździć Praga a na 3 Żoliborz =D> . O braku obsługi 28 przez Pragę nie wspomnę bo i po co lepiej pchać Wolę.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 sie 2020, 10:44

Żoliborz na 3 to kwestia projektów unijnych. 4 zresztą też; jest tylko alternatywa R3-R4.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 05 sie 2020, 11:41

Czyli jak według real bus dziś jeździ DUO na 3 to z jakiego on jest projektu :shock:
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 sie 2020, 12:11

Z projektu wystawienia kary regulaminowej dla mistrza. ;)
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 05 sie 2020, 19:56

pawcio pisze:
05 sie 2020, 12:11
Z projektu wystawienia kary regulaminowej dla mistrza. ;)
To jeszcze Swing DUO są w jakieś karencji projektowej? Wagony już 8 lat jeżdżą...

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 sie 2020, 19:59

A jest problem, jeśli nadmiarowe jeżdżą gdzie indziej? Przecież nikt nimi prywatnie nie jeździ do sklepu, tylko obsługują tych samych ludzi, może w innym rejonie miasta...
ŁK

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 05 sie 2020, 20:05

Łukasz pisze:
05 sie 2020, 19:59
A jest problem, jeśli nadmiarowe jeżdżą gdzie indziej? Przecież nikt nimi prywatnie nie jeździ do sklepu, tylko obsługują tych samych ludzi, może w innym rejonie miasta...
Tylko to dziwne, bo Swingi Duo pojawiały się na "3" w zeszłym roku podczas wykrzywiania torowiska. Tylko nie wiem czy one w ogóle się w takim razie łapią na trasę na Bródno, i czy projekt dotyczy tylko modernizacji torowiska od ronda Żaba do Żerania Wschodniego, czy odcinek zaczynał się od Dworca Wileńskiego...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 sie 2020, 22:30

Swingi DUO nie są do niczego przypisane. Odcinek bródnowski zaczyna się przy dw. Wileńskim, więc na upartego to nawet 23 można by pod ten projekt podpinać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 05 sie 2020, 23:36

SławekM pisze:
05 sie 2020, 19:56
To jeszcze Swing DUO są w jakieś karencji projektowej? Wagony już 8 lat jeżdżą...
Generalnie od wymiany obręczy na szersze twardo jeżdżą najczęściej na 2. BTW 120NaSWING to 120NaSWING, a 120NaDUO to 120NaDUO.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 14 sie 2020, 10:42

Kilka irytujących szczególików z poranków weekendowych: ja rozumiem, że przejścia taktu, wyjazdy, coś tam, ale!
26, Wiatraczna -> Koło: 7:29, 7:54, 8:19
28, Wiatraczna -> Piaski: 7:52, 8:22
Co ciekawe na Wolskiej dokoordynowano te dziury do 26 dzięki czemu na Metro Płocka mamy:
10 -> Młociny: 8:12, 8:40
27 -> Koło: 8:05, 8:28, 8:52

Ale już np. 6 i 22 mają takie przejścia ale w drugą stronę czyli np. odstęp wynosi 12 minut. Jest jakaś reguła które linie w którą stronę mają zmieniany takt? Moim zdaniem obligatoryjnie powinno się to robić w dół czyli nigdy nie powinien wystąpić odstęp mniejszy niż 20 minut.

EDIT: 26, MPłocka -> Wiatraczna:
10:35, 10:59, 11:21, 11:39. No nie no...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 sie 2020, 10:49

Który rozkład i który dzień weekendy? Bo mi to wygląda na niedzielę przejście między modułami koordynacji bez podwójnych linii mocnych a z nimi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 14 sie 2020, 10:55

Dokładnie, niedziela. Przejścia rozumiem, ale nie rozumiem czemu jedne linie dostają brygadę żeby te przejścia zmiękczyć a inne już nie co powoduje na liniach moim zdaniem o sporym znaczeniu (10, 26) opcję trafienia na niefajną niespodziankę. Na tym 26 dziura 10:35-10:59 byłem pewien że wynika z tego, że z Woli między nich wyjeżdża brygada, ale nie, jadą tak do końca. Za to taka 15 np. nie ma w ogóle żadnych przejść i od 5 do 11 jeździ równo co 20 minut.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Zablokowany