Rzeszów to ich matecznik, to chcieli się dobrze zaprezentować. Ciekawe jak sobie poradzi z zamówieniem dla Warszawy.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Aczkolwiek chyba w fabryce po dziś dzień stoi polakierowany szkielet drugiego przeguba.
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Zupełnie nie wiedziałem, dzięki. W takim razie sprawa jest jeszcze prostsza. Wobec tego ja bym na miejscu MZA (i ZTM) w ogóle nie komplikował sprawy i wysłał te nowe solówki CNG na Ostrobramską (wszystkie 40) i porobił jakieś przesunięcia istniejących wozów (pewnie coś na Stalową za "szarpaki"). Dokładanie solówek na zajezdnię, która dotąd nie miała ich w takiej ilości i szeroko zakrojone przesunięcia obsługowe wydają się być zbędne.kveld pisze: ↑07 sie 2020, 11:21Infrastruktura na R3 jest przystosowana do tankowania CNG http://pgnig.pl/aktualnosci/-/news-list ... rentPage=1
Dlatego dla mnie sprawa jest prosta. Jeśli będzie inaczej to naprawdę się zdziwię. No chyba, że zamienią MAN-y z Solarisem - wtedy też będzie to decyzja racjonalna.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Pytanie, czy infrastruktura na R3 jest wystarczająco wydajna, żeby obsługiwać 40 autobusów CNG.
Podobno na 30 wozów na R3 LNG może przypadać 5-10 CNG (W ramach przetwarzania LNG jako produkt uboczny gromadzi się CNG) więc przy 35+90 wozach powinno styknąć. Poszukam artykuły do tego, bo gdzieś to padło rok temu.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Bardziej interesuje mnie, ile jest dystrybutorów CNG, bo tankowanie trwa chyba dłużej niż LNG?
Chyba nie, bo cena trochę od niechcenia, zaporowa.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A wiesz może ile mniej więcej trwa tankowanie Solbusa LNG?