Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 07 sie 2020, 11:31

ashir pisze:
07 sie 2020, 9:55
Ostatnia Autosan dostarcza wozy przed terminem, zwłaszcza popatrz na dostawę 60 gazowych Sancity 12LF CNG dla MPK Rzeszów.
Rzeszów to ich matecznik, to chcieli się dobrze zaprezentować. ;) Ciekawe jak sobie poradzi z zamówieniem dla Warszawy.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 07 sie 2020, 12:30

fraktal pisze:
07 sie 2020, 9:29
Nigdy nie produkowali tylu przegubów.
Oni nigdy nie wyprodukowali więcej niż jedną sztukę.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 sie 2020, 14:03

Aczkolwiek chyba w fabryce po dziś dzień stoi polakierowany szkielet drugiego przeguba. :P

Jurand
Posty: 1063
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 07 sie 2020, 14:19

ashir pisze:
07 sie 2020, 14:03
Aczkolwiek chyba w fabryce po dziś dzień stoi polakierowany szkielet drugiego przeguba. :P
To taki kamień węgielny pod warszawski kontrakt :D

michael112
Posty: 2813
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 sie 2020, 14:56

kveld pisze:
07 sie 2020, 11:21
Infrastruktura na R3 jest przystosowana do tankowania CNG http://pgnig.pl/aktualnosci/-/news-list ... rentPage=1
Zupełnie nie wiedziałem, dzięki. ;) W takim razie sprawa jest jeszcze prostsza. Wobec tego ja bym na miejscu MZA (i ZTM) w ogóle nie komplikował sprawy i wysłał te nowe solówki CNG na Ostrobramską (wszystkie 40) i porobił jakieś przesunięcia istniejących wozów (pewnie coś na Stalową za "szarpaki"). Dokładanie solówek na zajezdnię, która dotąd nie miała ich w takiej ilości i szeroko zakrojone przesunięcia obsługowe wydają się być zbędne.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2201
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 sie 2020, 15:16

Dlatego dla mnie sprawa jest prosta. Jeśli będzie inaczej to naprawdę się zdziwię. No chyba, że zamienią MAN-y z Solarisem - wtedy też będzie to decyzja racjonalna.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 07 sie 2020, 15:19

Pytanie, czy infrastruktura na R3 jest wystarczająco wydajna, żeby obsługiwać 40 autobusów CNG.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2201
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 sie 2020, 15:22

Podobno na 30 wozów na R3 LNG może przypadać 5-10 CNG (W ramach przetwarzania LNG jako produkt uboczny gromadzi się CNG) więc przy 35+90 wozach powinno styknąć. Poszukam artykuły do tego, bo gdzieś to padło rok temu.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 07 sie 2020, 15:28

Bardziej interesuje mnie, ile jest dystrybutorów CNG, bo tankowanie trwa chyba dłużej niż LNG?

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 07 sie 2020, 15:53

fraktal pisze:
07 sie 2020, 11:31
Ciekawe jak sobie poradzi z zamówieniem dla Warszawy.
Na razie to poczekajmy do przyszłego piątku, czy Solaris się nie odwoła.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2201
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 sie 2020, 16:08

alojz pisze:
07 sie 2020, 15:53
fraktal pisze:
07 sie 2020, 11:31
Ciekawe jak sobie poradzi z zamówieniem dla Warszawy.
Na razie to poczekajmy do przyszłego piątku, czy Solaris się nie odwoła.
Chyba nie, bo cena trochę od niechcenia, zaporowa.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 07 sie 2020, 17:29

alojz pisze:
07 sie 2020, 15:53
fraktal pisze:
07 sie 2020, 11:31
Ciekawe jak sobie poradzi z zamówieniem dla Warszawy.
Na razie to poczekajmy do przyszłego piątku, czy Solaris się nie odwoła.
Dostali pierwszą część zamówienia, nie sądzę, by im się chciało odwoływać.

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 07 sie 2020, 20:01

kveld pisze:
07 sie 2020, 15:19
Pytanie, czy infrastruktura na R3 jest wystarczająco wydajna, żeby obsługiwać 40 autobusów CNG.
O ile mnie pamięć nie myli, jak dowiadywałem się o elektryki, to była mowa o 20 solówkach CNG dla nas. Jak będzie ostatecznie, tego nawet Nostradamus nie wie :-D

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 07 sie 2020, 20:04

kveld pisze:
07 sie 2020, 15:28
Bardziej interesuje mnie, ile jest dystrybutorów CNG, bo tankowanie trwa chyba dłużej niż LNG?
Zdaje się, że wszystkie pięć dystrybutorów jest przystosowanych do tankowania LNG i CNG.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 07 sie 2020, 20:19

A wiesz może ile mniej więcej trwa tankowanie Solbusa LNG?

ODPOWIEDZ