To jest dla tych co chcieli zostawić 105 do Browarnej. Potem udowodni się, że nikt z tego nie korzysta i zliwkiduje.Dantte pisze: ↑04 sie 2020, 22:22Dzisiaj, z racji tymczasowego zamieszkania przy Siedmiogrodzkiej, zastanowiłem się jak 106 może być dla mnie interesującą ofertą na unikalnym ciągu, jak jeździ co 30 minut po 22.
No, nie może. I metro zawsze z nim czasowo wygra. To po co komu to 106, skoro nie potrafi być Metrobusem?
Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Faktycznie wygląda jak wygaszanie popytu. Skończy to albo jak 159 z tragiczną częstotliwością, albo jak komunikacja na Kazimierzowskiej.
Nie no, problemem tych ciągów (157, 159, 106, 107) jest to, że w dużej większości miast mogłyby być ciekawe bo są dość daleko od głównych ciągów równoległych, ale zjada je a) to że te linie są w większości donikąd, b) to że te linie tkwią w korkach (i ja nie proponuję buspasów, ale choćby głupie śluzy przy wjazdach na skrzyżowanie), c) że te linie są przy pierwszej możliwej zmianie rozkładu kanibalizowane. I takie 159 mogło jeździć co 10 minut, ale po co jak nie dowozilo do żadnej stacji metra...
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Nawet jeździło ale Dolny Mokotów nie chciał oddać 187.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ja złożyłem aby z budżetu obywatelskiego dać kasę na zwiększenie częstotliwości w międzyszczycie. Ale nie da się. https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/p ... 1704?user=
Budżet obywatelski raczej nie jest odpowiednim narzędziem do takich inicjatyw....
Drugi raz już jeżdżę 284 i linia jak na razie bardzo słabo jest wykorzystywana. Co najciekawsze to najwięcej ludzi jeździ na odcinku Metro - Znana i na odwrót. Na pozostałym odcinku jeżdżą pojedyncze i często przypadkowe osoby. Kolejnym problemem jest jazda w stadach z 184 i 197 mniej więcej co drugie kółko.
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Obserwuję, że bardzo ładnie "pracuje" nowe 106. Mimo że to jeszcze wakacje i pandemia. Bardzo dobry pomysł na reaktywację tej linii.
To prawda. Liczyłem tylko, że uruchomienie 106 spowoduje, że poprawią trochę czas przejazdu między przystankami od UW do Rogalińskiej. Zwłaszcza w DS na Płockiej wysiadam przynajmniej 3 minuty po czasie. Bywa, że i 5. Ale może to ja mam pecha. Rozumiem, że obiecane 12 minut w międzyszczycie pojawi się od 1 września?
W piątek miałem 184 i przeraziło mnie, że ktoś wpadł na pomysł by dodać przystanek Park Moczydło między Monte Cassino a Metrem Księcia Janusza! 120 metrów, tyle wynosi odległość między Parkiem Moczydło, a Metrem Księcia Janusza... Ktoś musiał baaaaardzo długo nad tym myśleć...
Takie 201 łapie jeszcze Park Moczydło na wlocie Deotymy.
Moczydło 02 dla 201 to faktycznie przesada.
171 chyba nigdy nie miało tak fatalnej częstotliwości, jak ma obecnie. 20/15..a wieczorem co pół godziny. Do tego bardzo wcześnie kończy kursowanie.