Elektrykiem
Rozdysponowanie taboru
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
W najnowszym numerze klaksonu, jest informacja że na Ostrobramską trafi 30 solówek CNG, zamontowanych zostanie 10 stanowisk wolnego tankowania i zostanie powiększony magazyn na CNG.
No i świetnie . Z ciekawości, gdzie trafi 10-tka MAXI? Na Kleszczowej będzie 60 tego typu wozów?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Oj serwis dla 10 sztuk na innej zajezdni wątpliwe. No ale cóż całe MZA.
Może na Kleszczową w zamian za U10 które trafią na Zieloną Białołekę czytaj Stalowa.
Dzisiaj 5 sztuk 88xx podobno opuściło bramę R1 w innym kierunku.
Może na Kleszczową w zamian za U10 które trafią na Zieloną Białołekę czytaj Stalowa.
Dzisiaj 5 sztuk 88xx podobno opuściło bramę R1 w innym kierunku.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Nie tylko dla 10, ale i dla 30, a może i 60 ich przegubowych braci.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Nie dzisiaj tylko wczoraj.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
8875 z R-1 na R-4.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ja bym nie powiedział, że takie wątpliwe. Obecnie przecież - tak jak sam wspomniałeś - że jest 10 sztuk U10 na Stalowej, która wcześniej nie miała tego typu wozów. Poza tym jeszcze kilka lat temu ciągle żonglowano między zajezdniami SU12 z 2007 i 2008 roku. Jeszcze wcześniej bywały pojedyńcze sztuki Dennisów, DABów czy Ikarusów serii 4xx. Nie wspominając o 3 sztukach Gdanszczaków. Obecnie przy iluś tam przegubach, 10 U12 nawet w przypadku gwarancji to nie sądzę aby był to duży problem.
8873, 8874, 8875, 8877 z R1 są już na R4.
Coraz mniej wozów z dużą kabiną na Woronicza
Coraz mniej wozów z dużą kabiną na Woronicza
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A wóz na gwarancji to właśnie nie jest lepszy do roszad? Producent musi za nim jeździć, nie zaplecze...MJ pisze: ↑22 sie 2020, 5:26Ja bym nie powiedział, że takie wątpliwe. Obecnie przecież - tak jak sam wspomniałeś - że jest 10 sztuk U10 na Stalowej, która wcześniej nie miała tego typu wozów. Poza tym jeszcze kilka lat temu ciągle żonglowano między zajezdniami SU12 z 2007 i 2008 roku. Jeszcze wcześniej bywały pojedyńcze sztuki Dennisów, DABów czy Ikarusów serii 4xx. Nie wspominając o 3 sztukach Gdanszczaków. Obecnie przy iluś tam przegubach, 10 U12 nawet w przypadku gwarancji to nie sądzę aby był to duży problem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Obecnie naprawy gwarancyjne wykonuje zaplecze i MZA za każdą roboczogodzinę dostaje kasę według stawek producenta. Dopiero kiedy zaczynają się poważne tematy to się robi zgłoszenie i serwis przyjeżdża. Części na magazynie oczywiście nie ma poza tymi służącymi do przeglądów i kolizyjnymi. Na pozostałe (po zdiagnozowaniu) robi się zgłoszenie i autobus czeka na część (no chyba, że może z tą częścią uszkodzoną jeździć bezpiecznie. Także odpowiadając na Twój post to w przypadku gwarancji wychodzi na to samo kiedy wóz jest nie gwarancyjny. Dodatkowym minusem na niekorzyść gwarancji są jeszcze szkolenia pracowników (na autoryzacje itp.).