Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Przede wszystkim to chyba działa tylko przy odpalaniu silnika, więc gość z 2 zmiany może spokojnie jeździć
W MANach jest możliwości wyłączenia stacyjki kluczykiem, a poza tym jest zaplombowany przełącznik. Może go zerwał i wyłączył alkomat.
Przy odpalaniu silnika powyżej kilkunastu minut, więc jeśli gasisz silnik na krótko, nie musisz dmuchać. Pytanie, czy nie można tego zmienić w ustawieniach, żeby działało przy każdym odpaleniu albo przynajmniej w momencie zalogowania się przez drugiego kierowcę.
W ogóle najlepiej dmuchajmy co przystanek. Jakiś dramat. Ja nigdy alkoholu do ust nie biorę a w czasie zmiany muszę dmuchać z 30 razy. To jest tak upierdliwe... Nieraz przez to też musiałem opóźniać odjazd autobusu z krańca. Moim zdaniem kontrola trzeźwości powinna się odbywać raz - na początku zmiany. Jak ktoś chce się napić, i tak się napije. I żadne blokady, żadne częste kontrole tego nie zmienią. A tylko powoduje to paraliż pracy normalnego kierowcy.
Ja biorę alkohol do ust (Oczywiście w czasie wolnym) i nie dmucham w czasie zmiany. Jak się Tobie nie chciało uruchomić silnika przed upływem czasu, to tylko i wyłącznie Twoja sprawa.
Która linia ma 30 postojów po 10+ minut każdy? Bo z samych postojów wyszłoby jakieś 5-6 godzin pracy.reserved pisze: ↑05 wrz 2020, 20:13W ogóle najlepiej dmuchajmy co przystanek. Jakiś dramat. Ja nigdy alkoholu do ust nie biorę a w czasie zmiany muszę dmuchać z 30 razy. To jest tak upierdliwe... Nieraz przez to też musiałem opóźniać odjazd autobusu z krańca. Moim zdaniem kontrola trzeźwości powinna się odbywać raz - na początku zmiany. Jak ktoś chce się napić, i tak się napije. I żadne blokady, żadne częste kontrole tego nie zmienią. A tylko powoduje to paraliż pracy normalnego kierowcy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27485
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
262 w DS, każdym kółkiem 21' na Lewinowie i 16' na Trockiej, na każdą godzinę pracy przypada 37' postojów. 249 codziennie, 15' jazdy, 15' postoju. Na starym 149 też więcej było stania niż jeżdżenia, 208 też potrafi mieć podobną efektywność. Generalnie im krótsza linia, tym mniej się pracuje.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Jeśli w połowie 20 minutowego postoju musisz odpalić wóz, żeby podjechać, to automatycznie dmuchać już nie musisz. W ten sposób wielu kierowców podczas popołudniowej zmiany pewnie nie dmucha wcale, chyba że zabierają wóz z zajezdni.fik pisze: ↑06 wrz 2020, 11:02262 w DS, każdym kółkiem 21' na Lewinowie i 16' na Trockiej, na każdą godzinę pracy przypada 37' postojów. 249 codziennie, 15' jazdy, 15' postoju. Na starym 149 też więcej było stania niż jeżdżenia, 208 też potrafi mieć podobną efektywność. Generalnie im krótsza linia, tym mniej się pracuje.
Raz czy dwa razy dostałem wóz, w którym musiałem dmuchać zawsze po 10 minutach, nawet jak kluczyk był przekręcony w stacyjce. Co więcej, nawet drzwi nie działały. Siedziałem na pętli zamknięty w wozie i żeby tylko drzwi pasażerom otworzyć musiałem dmuchnąć...
A wystarczyło uruchomić silnik przed zakończeniem odliczania czasu na alkolocku.
Lubię na przerwie zająć się czym innym niż śledzeniem zegarka na alkomacie. Zwłaszcza gdy jest ona nieco dłuższa niż zwykle.
Ja nie wnikam co robisz z agentami na pętli, ale skoro i tak siedziałeś w autobusie to mogłeś uruchomić silnik.
Nie wiem, co jest głupsze - dmuchanie co kółko czy komentarze flasha. Ani to eko, ani dobre dla silnika takie włączanie tylko po to, żeby nie dmuchać.
ŁK
Co nie zmienia faktu, że osoba, której zależy na tym żeby nie dmuchać z pewnością mogłaby tych czasów pilnować.
Z dwojga złego wolę już dmuchnąć te x razy, a przerwę wykorzystać sensowniej niż tylko śledząc minutnik na alkomacie. Natomiast mimo wszystko uważam, że to bez sensu. 99,9% normalnych kierowców ma przez to utrudnioną pracę, a ten ułamek pozostałych i tak sobie te blokady ominie. Zły kierunek.