Trasa Łazienkowska i nie tylko

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 wrz 2020, 13:04

Solaris pisze:
06 wrz 2020, 11:48
Georg pisze:
06 wrz 2020, 5:38
Ja myślałem o czymś podobnym.
182 Dw. Zachodni - Olszynka
143 Rembertów - Lotnisko
523 Bemowo - Marysin
188 i 520 do piachu. Przy okazji likwidujemy dubel tramwajów z Politechniki do Bankowego.
A jaką masz zamienną propozycję dla ludzi (głównie starszych i mających problemy z poruszaniem się) jeżdżących 188 od krańca Gocławek-Wschodni do Wiatracznej i dalej do Rozdroża, M.Politechnika i GUS, skąd mogą przesiąść się w inne środki komunikacji, by dostać się w inne rejony miasta :?:
Porządne 202 z jednoperonową przesiadką w silne 182. Jeśli nie wystarczy to zamiana krańcami 202 i 182.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 wrz 2020, 13:07

bartoni722 pisze:
06 wrz 2020, 11:37
No ale to chyba mimo wszystko częstotliwość nie ta, o regularności nie wspominając?
Też ubolewam nad tym, że 141 jest silniejsze od 182 w DS :kekeke:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 wrz 2020, 13:13

pawcio pisze:
06 wrz 2020, 11:53
Georg pisze:
06 wrz 2020, 11:42

158 do 523. Tam musi być specjalna linia?
Przede wszystkim nie ma sensu pchać tak wysokiej częstotliwości do Marysina.
Z tym akurat nie mogę się nie zgodzić. A jaka częstotliwość powinna być na Marysinie? Wcześniej 520 jeździło częściej. Teraz mamy 15 minut w międzyszczycie i DS.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 wrz 2020, 14:13

Nie ma żadnego uzasadnienia, żeby 520 jeździło częściej niż 525 poza takim, że na Marysin jest bliżej niż do Międzylesia, więc zapewnianie podaży na Ostrobramskiej pod numerem 520 jest tańsze brygadowo niż jako 525.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Jurand
Posty: 1056
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 06 wrz 2020, 18:03

fik pisze:
06 wrz 2020, 10:51
Ja bym eeeeewentualnie podumał nad 141 na Ostrobramską, a w ramach połączenia Witolina z Wiatrakiem jakaś linia lokalna typu 273 Wschodni - Dwernickiego - Wiatrak - Witolin.
Może mocne Witolin- Olszynka lub Goclawek wsch i wtedy 523 zakrancowac na Wiatraku ?

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 wrz 2020, 18:07

Jurand pisze:
fik pisze:
06 wrz 2020, 10:51
Ja bym eeeeewentualnie podumał nad 141 na Ostrobramską, a w ramach połączenia Witolina z Wiatrakiem jakaś linia lokalna typu 273 Wschodni - Dwernickiego - Wiatrak - Witolin.
Może mocne Witolin- Olszynka lub Goclawek wsch i wtedy 523 zakrancowac na Wiatraku ?
Nie wiem gdzie na Wiatraku ale jak masz na myśli pętlę (gdzie też chyba za bardzo nie ma już krawędzi dla mocnej linii) to ciężko będzie po wyjechaniu z niej znaleźć się znowu na przystanku w stronę TŁ.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 06 wrz 2020, 22:02

Georg pisze:
06 wrz 2020, 13:04
Solaris pisze:
06 wrz 2020, 11:48


A jaką masz zamienną propozycję dla ludzi (głównie starszych i mających problemy z poruszaniem się) jeżdżących 188 od krańca Gocławek-Wschodni do Wiatracznej i dalej do Rozdroża, M.Politechnika i GUS, skąd mogą przesiąść się w inne środki komunikacji, by dostać się w inne rejony miasta :?:
Porządne 202 z jednoperonową przesiadką w silne 182. Jeśli nie wystarczy to zamiana krańcami 202 i 182.
To ja bym proponował te 182 w relacji Gocławek-Wschodni :arrow: Dw.Zachodni :arrow: Gocławek-Wschodni i jeżeli ma być silne, to pozostawić je tam jako jedyne. Wtedy da się upchnąć nawet ze sześć brygad.
202 można przenieść na Olszynkę, ponieważ jest mniej brygad i da się łatwiej je ustawić na Olszynce. Ewentualnie można by się dobrze zastanowić, czy nie dać ze dwa kursy na godzinę tranzytem przez rondo Gocławek-Wschodni, tak by zapewnić relację w kierunku Dw.Wschodni.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 wrz 2020, 22:10

Solaris pisze:
06 wrz 2020, 22:02
Georg pisze:
06 wrz 2020, 13:04

Porządne 202 z jednoperonową przesiadką w silne 182. Jeśli nie wystarczy to zamiana krańcami 202 i 182.
To ja bym proponował te 182 w relacji Gocławek-Wschodni :arrow: Dw.Zachodni :arrow: Gocławek-Wschodni i jeżeli ma być silne, to pozostawić je tam jako jedyne. Wtedy da się upchnąć nawet ze sześć brygad.
202 można przenieść na Olszynkę, ponieważ jest mniej brygad i da się łatwiej je ustawić na Olszynce. Ewentualnie można by się dobrze zastanowić, czy nie dać ze dwa kursy na godzinę tranzytem przez rondo Gocławek-Wschodni, tak by zapewnić relację w kierunku Dw.Wschodni.
I pozostawić Gocławek Wschodni bez dojazdu do kolei?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

195
Posty: 516
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 07 wrz 2020, 10:50

fik pisze:
05 wrz 2020, 20:41
523 na Witolin, 182 na Olszynkę, 143 na Księcia Trojdena, a 188 do piachu
A gdyby 143 zamiast do Księcia Trojdena to od Pomnika Lotnika skierować po trasie 128 do Szczęśliwic? Wtedy 128 out i może skierowanie 188 z Lotniska do <M> Rondo Daszyńskiego? :^o (w ramach szaleństw do Zachodniego od strony Tunelowej :lol: )

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 07 wrz 2020, 10:57

fik pisze:
06 wrz 2020, 22:10
Solaris pisze:
06 wrz 2020, 22:02
202 można przenieść na Olszynkę, ponieważ jest mniej brygad i da się łatwiej je ustawić na Olszynce. Ewentualnie można by się dobrze zastanowić, czy nie dać ze dwa kursy na godzinę tranzytem przez rondo Gocławek-Wschodni, tak by zapewnić relację w kierunku Dw.Wschodni.
I pozostawić Gocławek Wschodni bez dojazdu do kolei?
Dlatego przecież napisałem to co wyżej. Można też od ręki ustanowić stałą trasę dla 202 Olszynka :arrow: <M>Stadion Narodowy :arrow: Olszynka przez Gocławek Wschodni. Dowóz na Dw. Wschodni pozostanie niezmieniony.

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 07 wrz 2020, 11:10

fik pisze:
06 wrz 2020, 22:10
I pozostawić Gocławek Wschodni bez dojazdu do kolei?
Przecież Gocławek Wschodni jest przy kolei.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 wrz 2020, 11:35

Solaris pisze:
07 wrz 2020, 10:57
fik pisze:
06 wrz 2020, 22:10


I pozostawić Gocławek Wschodni bez dojazdu do kolei?
Dlatego przecież napisałem to co wyżej. Można też od ręki ustanowić stałą trasę dla 202 Olszynka :arrow: <M>Stadion Narodowy :arrow: Olszynka przez Gocławek Wschodni. Dowóz na Dw. Wschodni pozostanie niezmieniony.
To po co 202 wtedy na Olszynce, skoro każdy kurs i tak będzie zwiedzał przez 10 minut Makowską? :bredzisz:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 07 wrz 2020, 20:25

reserved pisze:
07 wrz 2020, 11:10
fik pisze:
06 wrz 2020, 22:10
I pozostawić Gocławek Wschodni bez dojazdu do kolei?
Przecież Gocławek Wschodni jest przy kolei.
Jemu pewnie chodziło o dojazd do Dw.Wschodni, choć jakoś tak wprost nie napisał i trzeba się domyślać, co autor miał na myśli :)
fik pisze:
07 wrz 2020, 11:35
Solaris pisze:
07 wrz 2020, 10:57

Dlatego przecież napisałem to co wyżej. Można też od ręki ustanowić stałą trasę dla 202 Olszynka :arrow: <M>Stadion Narodowy :arrow: Olszynka przez Gocławek Wschodni. Dowóz na Dw. Wschodni pozostanie niezmieniony.
To po co 202 wtedy na Olszynce, skoro każdy kurs i tak będzie zwiedzał przez 10 minut Makowską? :bredzisz:
Po to by pozostawić tą pętlę dla jednej silnej linii. Na dwie linie, silną i słabą, nie ma tam miejsca. Zawsze można przenieść tam 523 (będzie miejsce dla tylu brygad), a 182 puścić do piachu. Choć przydała by się czarna linia zatrzymująca się na wszystkich przystankach od ronda Wiatraczna, po Dw.Zachodni.
202 Olszynka :arrow: <M> Stadion Narodowy i do niego będzie przesiadka z 523 dla chcących dojechać do Wschodniego lub metra.
Ale zawsze możesz przestać :bredzisz: i zaproponować coś sensownego od siebie.

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 07 wrz 2020, 20:38

fik pisze:
06 wrz 2020, 10:51
Ja bym eeeeewentualnie podumał nad 141 na Ostrobramską, a w ramach połączenia Witolina z Wiatrakiem jakaś linia lokalna typu 273 Wschodni - Dwernickiego - Wiatrak - Witolin.
123 Z Lubelskiej - Wiatraczna - Grochowska - Zamieniecka - Łukowska - przebicie do Nowaka - Jeziorańskiego - Fieldorfa - Gocław :-"
Łukasz pisze:
06 wrz 2020, 12:40
pawcio pisze: Przede wszystkim nie ma sensu pchać tak wysokiej częstotliwości do Marysina.
I wraca idea metrobusa...
I ten metrobus cichaczem pod usprawiedliwieniem (ś)wirusa został właśnie ciachnięty do 15 w międzyszczycie i weekendy. Czad.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 07 wrz 2020, 22:17

PiotrekP pisze:
07 wrz 2020, 20:38
fik pisze:
06 wrz 2020, 10:51
Ja bym eeeeewentualnie podumał nad 141 na Ostrobramską, a w ramach połączenia Witolina z Wiatrakiem jakaś linia lokalna typu 273 Wschodni - Dwernickiego - Wiatrak - Witolin.
123 Z Lubelskiej - Wiatraczna - Grochowska - Zamieniecka - Łukowska - przebicie do Nowaka - Jeziorańskiego - Fieldorfa - Gocław :-"
Droga jest, ale zaszlabanowana. I to tak to cholerstwo ustawili, że nawet rowerem nie przejedziesz. :|
Obrazek

ODPOWIEDZ