Jak to kursuje? - 2012-2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 14 wrz 2020, 21:45

Łukasz pisze:
14 wrz 2020, 21:33
Walas pisze: Jest zakaz jazdy elektrykami przez Przyczółek Grochowski i TŁ.
Boją się, że ktoś nie zamknie pantografu?
To czekamy jak pierwszy zerwie sieć trakcyjną tramwajów.

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 15 wrz 2020, 11:20

marcus pisze:
14 wrz 2020, 19:19
bartoni722 pisze:
14 wrz 2020, 17:46
I byś potem wylądował na Warszawa w pigułce jako kolejny zaklinowany pod wiaduktem na Przyczółku Grochowskim.
U18e ma 3,3m wysokości, prześwit w tym momencie jest wg znaków 3,5m. Więc jednak nie.
Masz nie sprawdzoną informację. SU18 IVE ze złożonym pantografem mierzy 3,58m wysokości.

Łukasz pisze:
14 wrz 2020, 21:33
Walas pisze: Jest zakaz jazdy elektrykami przez Przyczółek Grochowski i TŁ.
Boją się, że ktoś nie zamknie pantografu?
Jedynie w przypadku awarii systemu da się pojechać z podniesionym pantografem. W innym przypadku nie da się.

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 15 wrz 2020, 11:24

Walas pisze:
14 wrz 2020, 19:24
MJ pisze:
14 wrz 2020, 17:29


Coś się zmieniło w MZA? Teraz narzucają trasę? Bo ja to bym z Ostrobramskiej do Pominka Lotnika dojechał i dopiero skręcił w Raszyńską w stronę Esperanto.
Jest zakaz jazdy elektrykami przez Przyczółek Grochowski i TŁ.
A to ciekawe... 7100 pojawiał się na 138, 182 i 188, był też na 411. Nowe ostrobramskie elektryki też wyjeżdżały już na 138.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 15 wrz 2020, 11:31

wincenty pisze:
15 wrz 2020, 11:24
Walas pisze:
14 wrz 2020, 19:24

Jest zakaz jazdy elektrykami przez Przyczółek Grochowski i TŁ.
A to ciekawe... 7100 pojawiał się na 138, 182 i 188, był też na 411. Nowe ostrobramskie elektryki też wyjeżdżały już na 138.
Jakbyś nie zauważył, było to przed rozpoczęciem przebudowy wiaduktu na Przyczółku. Teraz prześwit jest obniżony ze względu na szalunki potrzebne do wylewania na nowo wiaduktu. Ale tu wkraczamy w zagadnienia z zakresu budowlanki, które dla wielu są obce :-D

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 15 wrz 2020, 12:37

Solaris pisze:
15 wrz 2020, 11:31
wincenty pisze:
15 wrz 2020, 11:24

A to ciekawe... 7100 pojawiał się na 138, 182 i 188, był też na 411. Nowe ostrobramskie elektryki też wyjeżdżały już na 138.
Jakbyś nie zauważył, było to przed rozpoczęciem przebudowy wiaduktu na Przyczółku. Teraz prześwit jest obniżony ze względu na szalunki potrzebne do wylewania na nowo wiaduktu. Ale tu wkraczamy w zagadnienia z zakresu budowlanki, które dla wielu są obce :-D
Nie zauważyłem, bo dawno tam nie byłem. Ale w poście jest mowa nie tylko o Przyczółku, ale i o całej TŁ.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 16 wrz 2020, 12:37

MJ pisze:
14 wrz 2020, 19:39
Walas pisze:
14 wrz 2020, 19:24

Jest zakaz jazdy elektrykami przez Przyczółek Grochowski i TŁ.
(...)ale w sumie to dziwne, bo gazowce MANa mają wysokość 3,4 i jakoś nikomu nie przeszkadza pakować ich w tunel pod Jana Pawła II, który służy za wjazd na pętlę przy Centralnym, który ma wysokość 3,3 m według znaków. Na szczęście sprawdziłem to w praktyce - z lekkim zawałem :D - i nad butlami jest prześwit ok 20-30 cm.
To po co jechałeś? 150zł, do tego dwa punkty.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 16 wrz 2020, 19:36

Szeregowy_Równoległy pisze:
16 wrz 2020, 12:37
MJ pisze:
14 wrz 2020, 19:39
(...)ale w sumie to dziwne, bo gazowce MANa mają wysokość 3,4 i jakoś nikomu nie przeszkadza pakować ich w tunel pod Jana Pawła II, który służy za wjazd na pętlę przy Centralnym, który ma wysokość 3,3 m według znaków. Na szczęście sprawdziłem to w praktyce - z lekkim zawałem :D - i nad butlami jest prześwit ok 20-30 cm.
To po co jechałeś? 150zł, do tego dwa punkty.
NR mi tak doradziło :wink:

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 17 wrz 2020, 13:18

A którędy prowadzi oficjalna trasa podana przez ZTM? Bo teoretycznie ZTM dopuszczając ruch autobusów jest odpowiedzialny za to, że one tam mogą bezpiecznie i legalnie przejechać. Kiedyś zgłosiłem na centralę, że jest zakaz skrętu w prawo ze Świętokrzyskiej w Nowy Świat, który nie wyłącza wcale autobusów (to było tuż po remoncie Krakowskiego, gdy została ulica otwarta dla wybrańców). Wtedy okazało się, że to było moje niedopatrzenie, bo nie zauważyłem znaku wcześniej, ale pan na centrali także mi powiedział takie zdanie, że jeśli taka jest trasa ustanowiona, to mam jechać nawet jak znaki mówią inaczej. W sensie że na pewno ktoś tam wyżej ustalił właściwie.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 wrz 2020, 13:49

Hm, tak to nie powinno być, choć czasem znaku nie ma, a jakaś organizacja ruchu jest zatwierdzona.

No i były przypadki bardziej spektakularne, jak skręt w lewo w Nowowiejską.
ŁK

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 17 wrz 2020, 14:19

Wiadomo, że jak są skrajne przypadki, to też liczy się tu mądrość kierowcy. Ale bardziej mam na myśli jakieś pierdoły typu ktoś zapomniał dostawić znak "nie dotyczy ZTM", albo że są dwa sprzeczne znaki i nie wiadomo który "czytać", etc.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 17 wrz 2020, 19:59

Ale jeżeli cokolwiek się wydarzy, to żaden pracownik NR nie będzie za to odpowiedzialny. Kierowcę obowiązują znaki. Więcej: jeśli policja postanowi ukarać kierowcę za złamanie zakazu skrętu (bo ktoś zapomniał o tabliczce), czy zakazu wjazdu pojazdów wyższych niż wartość na znaku, to również nic ani nikt kierowcy nie będzie bronić. A skandalem jest to, że kierowcy zgłaszają takie rzeczy, a pracownicy NR operatora mają to w dupie i nie nadają sprawie biegu służbowego. A to ostatnie naprawdę potrafi działać cuda.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

KR88
Posty: 168
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 24 wrz 2020, 9:02

5247 jako PT widziany kolejny dzień z rzędu na trasie 743. Czyżby szykowały się zmiany obsługowe?

Zły temat sorry

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7074
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 24 wrz 2020, 11:35

KR88 pisze:
24 wrz 2020, 9:02
5247 jako PT widziany kolejny dzień z rzędu na trasie 743. Czyżby szykowały się zmiany obsługowe?
Wizyta w serwisie BTS i może jakaś jazda próbna.

KR88
Posty: 168
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 24 wrz 2020, 14:12

To mógło by się zgadzać, kierowiec w prywatnych ubraniach, podobne godziny, niezbyt fajna nawierzchnia... Dzięki

stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 10 paź 2020, 23:57

Jak kursuje BWL129?
Operacja się udała, pacjent zmarł.

Zablokowany