Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż
Zgodnie z przepisami tablice rejestracyjne nie mogą być wykorzystane ponownie.
I to jest przekleństwo obecnego systemu (w przeciwieństwie do poprzedniego).
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Tanio sprzedadzą w MZA:
3308, 3334, 3354, 3913, 8209, 8227, 8234, 8428.
3308, 3334, 3354, 3913, 8209, 8227, 8234, 8428.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Od początku roku skierowano do kasacji 33szt. MANów NG313 - 3303, 3305, 3308, 3310, 3319, 3325, 3326, 3334, 3336, 3342, 3354, 3355, 3356, 3359, 3360, 3361, 3363, 3365, 3368, 3370, 3375, 3378, 3380, 3905, 3906, 3907, 3911, 3912, 3913, 3915, 3916, 3918, 3919.
W ruchu pozostało 29szt.
W ruchu pozostało 29szt.
U18 pożegnaliśmy zaś 23 sztuki i nadal schodzą choć nie wydaje mnie się by do końca roku wszystkie 80 sztuk poszło do huty lub w inne ręce:
8203, 8205, 8209, 8217, 8224, 8227, 8234, 8235, 8237, 8240, 8401, 8402, 8404, 8406, 8409, 8412, 8420, 8421, 8423, 8427, 8428, 8431, 8436.
8203, 8205, 8209, 8217, 8224, 8227, 8234, 8235, 8237, 8240, 8401, 8402, 8404, 8406, 8409, 8412, 8420, 8421, 8423, 8427, 8428, 8431, 8436.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Około 10 przegubów zdjętych ze stanu MZA garażuje na zakładzie R6 Redutowa.
Czyżby na T4 brakowało miejsca na kasaty?
Czyżby na T4 brakowało miejsca na kasaty?
Zależy, w jakim są stanie, czy mają zachowane nr taborowe itd.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Stoją tam 3314 3331 3369 3375 3907 3911 8219 8426 i jeszcze dwa niezidentyfikowane U18.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Podobno 8157 jest odstawiony do kasacji ze względu na stan kratownicy. Ktoś potwierdzi/zaprzeczy?
No już stoi bardzo długo.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Do kasatów dołączyło kolejne 11szt. MANów (3314, 3320, 3331, 3340, 3343, 3349, 3358, 3369, 3371, 3376, 3917).konri pisze: ↑19 paź 2020, 23:22Od początku roku skierowano do kasacji 33szt. MANów NG313 - 3303, 3305, 3308, 3310, 3319, 3325, 3326, 3334, 3336, 3342, 3354, 3355, 3356, 3359, 3360, 3361, 3363, 3365, 3368, 3370, 3375, 3378, 3380, 3905, 3906, 3907, 3911, 3912, 3913, 3915, 3916, 3918, 3919.
W ruchu pozostało 29szt.
W ruchu pozostało 18szt. (3309, 3315, 3322, 3324, 3328, 3332, 3337, 3339, 3350, 3353, 3362, 3364, 3366, 3367, 3377, 3379, 3904, 3908)