74 by wystarczyło, gdyby jeździło co 7.5 minuty. Bez jakichś postojów na Kawęczyńskiej dłuższych niż 5 minut można by się obyć, albo wydłużyć 28 do Kaweczynskiej a 74 zawracać przy Wschodnim, jeśli za duży ruch miałby tam być.ashir pisze:Co masz na myśli?
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2020
Moderator: Wiliam
ŁK
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Zabierasz jeden slot z Bródna i odcinasz część Pragi od Ronda Waszyngtona. Jestem na nie.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
74 i 75 była za 9 i 24 z Gocławka do ronda Waszyngtona, Z-9 było za 7, 9, 22 24 i 25 od pl. Zawiszy do ronda Waszyngtona. Logiczne było by od ronda Waszyngtona jeden tramwaj np. 74 był za 7 do Kawęczyńskiej a drugi np. 75 był za 25 na Annopol. Dobrze że nie zrobił ZTM 72 za 22, więc objazdy były dobrze przemyślane i linie uzupełniające.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Nic nie zabieram. Trójka co 7.5, myślałem że to już jest jasne. Rondo Waszyngtona - wolę 7.5 przesiadka jednoperonowa w 7.5 niż co 15 bezpośrednio.bartoni722 pisze:Zabierasz jeden slot z Bródna i odcinasz część Pragi od Ronda Waszyngtona. Jestem na nie.
ŁK
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6920
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
No nie wiem, zmuszanie do przesiadki z Z-9 na 74/75 na Rondzie Waszyngtona to chyba średnio przemyślane rozwiązanie. Z-9 powinno było jeździć do Wiatraka, a zamiast dwóch zetek wystarczyłaby jedna z Bródna na Gocławek przez Waszyngtona właśnie.Bon Jovi pisze: ↑16 lis 2020, 17:0474 i 75 była za 9 i 24 z Gocławka do ronda Waszyngtona, Z-9 było za 7, 9, 22 24 i 25 od pl. Zawiszy do ronda Waszyngtona. Logiczne było by od ronda Waszyngtona jeden tramwaj np. 74 był za 7 do Kawęczyńskiej a drugi np. 75 był za 25 na Annopol. Dobrze że nie zrobił ZTM 72 za 22, więc objazdy były dobrze przemyślane i linie uzupełniające.
Ale po co, skoro normalnie też z Bródna do Ronda Waszyngtona jest 25 co 15 minut? Poza tym z 3 na 74 też można było się przesiąść?
Ktoś uznał, że Z-9 do Wiatracznej co 5 minut to byłoby zbyt dużo. Jeszcze biorąc pod uwagę, że autobusy jeździły na dłuższy postój na Szczęśliwice to można było uruchomić jako kursy skrócone 521.Emyl pisze: ↑16 lis 2020, 18:34No nie wiem, zmuszanie do przesiadki z Z-9 na 74/75 na Rondzie Waszyngtona to chyba średnio przemyślane rozwiązanie. Z-9 powinno było jeździć do Wiatraka, a zamiast dwóch zetek wystarczyłaby jedna z Bródna na Gocławek przez Waszyngtona właśnie.Bon Jovi pisze: ↑16 lis 2020, 17:0474 i 75 była za 9 i 24 z Gocławka do ronda Waszyngtona, Z-9 było za 7, 9, 22 24 i 25 od pl. Zawiszy do ronda Waszyngtona. Logiczne było by od ronda Waszyngtona jeden tramwaj np. 74 był za 7 do Kawęczyńskiej a drugi np. 75 był za 25 na Annopol. Dobrze że nie zrobił ZTM 72 za 22, więc objazdy były dobrze przemyślane i linie uzupełniające.
Może Z-9 powinno jeździć Zieleniecką, a dłuższe postoje robić na Dw.Wschodnim. Jakby się uprzeć, to i ładowanie elektryków na Stalowej by się załatwiło.
ŁK
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6920
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Dłuższe postoje Z-9 mogłoby robić sobie na Grochowskiej przed Wiatraczną (wtedy trasa w kierunku Wiatracznej: Waszyngtona - Grenadierów - Grochowska).
Wait... what?! To to jeździło na pusto na Szczęśliwice, a nie mogło z pasażerami jeździć do Wiatraka? Zaprawdę, komunikacja w tym mieście robi się coraz bardziej antyludzka.
Wait... what?! To to jeździło na pusto na Szczęśliwice, a nie mogło z pasażerami jeździć do Wiatraka? Zaprawdę, komunikacja w tym mieście robi się coraz bardziej antyludzka.
Tak, co któreś kółko jeździły z Pl. Narutowicza na Szczęśliwice na dłuższy postój.