Elektrobusy
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- a/p TALENT
- Posty: 1711
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
W ubiegłym tygodniu załapałem się do przegubowego elektrobusa na linii 171 - wrażenia pozytywne jak w trolejbusie. Komfort jazdy o niebo lepszy niż w Wiedniu w autobusopodobnym wyrobie firmy Rampini.
ZUS fundatorem emigracji
To wypadałoby skonsultować to z oddziałem R-4, bo chyba nadal nie debiutowały 5976, 5991, 5992, 5993 i 5998?
https://www.ztm.waw.pl/informacje-praso ... d-choinke/
W szczególności ZTM mija się z prawdą...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26822
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No, linie 511, 705 i 735 to wyjątkowo związane z obsługą Traktu Królewskiego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1597
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
*Iloczyn zbiorów
Suma to wszystkie omawiane pętle
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
Dziś wyjechały ostatnie elektryki ze Stalowej. W ten sposób komplet w ruchu.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
A 5991 wyjechał?
A zadebiutował 17 grudnia na 128.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Chciałem polecić audycję apropo elektrobusów.
Jest o Jaworznie, jest o Radomiu i Warszawie. Wywiady i sporo dobrej roboty.
https://www.wezelprzesiadkowy.pl/86-ele ... miejskiej/
Jest o Jaworznie, jest o Radomiu i Warszawie. Wywiady i sporo dobrej roboty.
https://www.wezelprzesiadkowy.pl/86-ele ... miejskiej/
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:55
- Lokalizacja: z Saskiej Kępy, ale teraz mieszkam na Bielenach
Wczoraj, a w zasadzie już dziś tuż po północy jechałem N02. Zaobserwowałem, że dwa elektryki nie zdołały dociągnąć do zajezdni na Stalowej. Jeden padł na lewym pasie Al. Solidarności. Reanimowało go pogotowie techniczne. Drugi (5988) zdołał dotoczyć się na Szwecką i tam padł. Często się to zdarza?
Często, zwłaszcza w weekendy na 169 i 269. Czasami nie ma dnia, żeby któryś nie padł.cezari pisze: ↑10 sty 2021, 18:25Wczoraj, a w zasadzie już dziś tuż po północy jechałem N02. Zaobserwowałem, że dwa elektryki nie zdołały dociągnąć do zajezdni na Stalowej. Jeden padł na lewym pasie Al. Solidarności. Reanimowało go pogotowie techniczne. Drugi (5988) zdołał dotoczyć się na Szwecką i tam padł. Często się to zdarza?
Nawet jeśli jest, nie było w karcie, to nie użyto
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
-
- Posty: 2827
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
W biuletynie wygląda to tak:
Minął miesiąc. Z tego co pisze WGKM (link1 link2) wynika że i na pętli Esperanto, i na pętli Nowodwory ładowarki powinny już fizycznie stać. Jeśli sieć przyłączeniowa tam działała, to na co czekają z ich uruchomieniem?Na pętlach Szczęśliwice i Chomiczówka oraz na terenie MZA przy ul. Włościańskiej gotowe już urządzenia czekają na włączenie do sieci elektrycznej. Z kolei do końca roku elektrobusy zaczną ładować się na pętlach Esperanto i Nowodwory – tam sieć przyłączeniowa już działa, a w najbliższym czasie wkroczą ekipy budowlane, które ustawią ładowarki.
W ogóle opieszałość w temacie montażu i podłączeń ładowarek mnie zastanawia. Gdzie są władze ZTM i MZA? Gdzie jest prezydent Warszawy? Czy nie powinien zabrać w sprawie głosu?
A jeśli nawet problem jest wyłącznie po stronie zewnętrznej firmy energetycznej to czy nie warto by tematu medialnie nagłośnić? Może redaktor Osowski z "Gazety Stołecznej" mógłby coś by napisać w temacie? (nie wiem, jak dużą ma swobodę doboru tematów w swojej redakcji) Wydaje mi się że czyta to forum, to może zauważy ten wpis.
Żeby doprecyzować, chodziło by albo o jakieś działania ze strony prezydenta czy chociaż publiczną wypowiedź piętnującą firmę energetyczną (jeżeli to ona jest winna). W przypadku prasy miałbym na myśli artykuł który wyjaśniłby problem szerokiej opinii publicznej (czytelnikom). Dziennikarz ma też możliwość wykonać telefon czy też napisać mail lub list do firmy odpowiedzialnej za opóźnienie i wtedy przedstawiciele muszą się tłumaczyć. Presja społeczna często pomaga.
Byłem sceptyczny wobec pomysłu zakupu autobusów na baterie w dzisiejszej technologii, ale skoro już zainwestowano niemałe pieniądze, a zarówno autobusy jak i ładowarki znajdują się tam, gdzie znaleźć się powinny, to należy dołożyć starań żeby cały system ruszył możliwie najszybciej. Chyba zgodzimy się że wypuszczanie elektryków na dodatki lub nawet na całki ale na liniach blisko zajezdni i z podmianami wozów co kilka kółek jest mało optymalnym wykorzystaniem tych autobusów i w pewnym sensie nawet marnowaniem zainwestowanych pieniędzy.