Elektrobusy

Moderatorzy: JacekM, Dantte

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 13 sty 2021, 23:29

konri pisze:
11 sty 2021, 22:05
cezari pisze:
10 sty 2021, 18:25
Wczoraj, a w zasadzie już dziś tuż po północy jechałem N02. Zaobserwowałem, że dwa elektryki nie zdołały dociągnąć do zajezdni na Stalowej. Jeden padł na lewym pasie Al. Solidarności. Reanimowało go pogotowie techniczne. Drugi (5988) zdołał dotoczyć się na Szwecką i tam padł. Często się to zdarza?
Często, zwłaszcza w weekendy na 169 i 269. Czasami nie ma dnia, żeby któryś nie padł.
A dlaczego akurat na tych liniach i dlaczego w weekendy?

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 311
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 13 sty 2021, 23:35

Kolejka do ładowarek? W weekendy dochodzi jeszcze 162 do ładowania

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2052
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 14 sty 2021, 5:39

karmat pisze:
13 sty 2021, 23:35
Kolejka do ładowarek? W weekendy dochodzi jeszcze 162 do ładowania
Kolejka do ładowarek i spora liczba kilometrów do przejechania na jednym ładowaniu. Jedna ładowarka na Stalowej przy trzech liniach to za mało.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 14 sty 2021, 9:46

michael112 pisze:
13 sty 2021, 19:24
W ogóle opieszałość w temacie montażu i podłączeń ładowarek mnie zastanawia. Gdzie są władze ZTM i MZA? Gdzie jest prezydent Warszawy? Czy nie powinien zabrać w sprawie głosu?
Ogon macha psem, MZA robi co chce. Nikomu to jak widać nie przeszkadza. Ciszej nad tą trumną.

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 14 sty 2021, 14:46

person pisze:
14 sty 2021, 9:46
michael112 pisze:
13 sty 2021, 19:24
W ogóle opieszałość w temacie montażu i podłączeń ładowarek mnie zastanawia. Gdzie są władze ZTM i MZA? Gdzie jest prezydent Warszawy? Czy nie powinien zabrać w sprawie głosu?
Ogon macha psem, MZA robi co chce. Nikomu to jak widać nie przeszkadza. Ciszej nad tą trumną.
Tylko w sobotę

- wypadły dwa kursy pod rząd na 178 z Konwiktorskiej tworząc 1,5-godzinną dziurę przez problemy z Ursusami
- nie zostało zrealizowanych około 20 kursów lub ich części przez konieczność ładowania
- kilka razy opóźniane były odjazdy - jak wyżej

Ale mamy najwięcej elektryków w kraju, JEST SUPER!

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 14 sty 2021, 14:51

#zamocne, nie chcę nawet pytać o 705/35 z dziurami w takich Nowych Załubicach...

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 14 sty 2021, 16:06

Akurat na tym nic się nie działo, problemem jest tak jak pisał Konri - 162, 169 i 269.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 15 sty 2021, 14:04

marcus pisze:
14 sty 2021, 14:46
Tylko w sobotę

- wypadły dwa kursy pod rząd na 178 z Konwiktorskiej tworząc 1,5-godzinną dziurę przez problemy z Ursusami
- nie zostało zrealizowanych około 20 kursów lub ich części przez konieczność ładowania
- kilka razy opóźniane były odjazdy - jak wyżej

Ale mamy najwięcej elektryków w kraju, JEST SUPER!
Kolejny argument za skróceniem 178 do Daszyniaka! ;)

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 15 sty 2021, 14:14

...i za przekierowaniem 222 na Konwiktorską.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 15 sty 2021, 14:23

Nie chciałbym wyjść na pana marudę, ale kiedyś istniała pętla autobusowa przy dworcu Gdańskim, ale miasto od 16 lat nie może sobie poradzić z odbudową kolektora pod Bonifraterską, a zresztą i tak miejsca jest dosyć sporo żeby zrobić nową, bo stara była dosyć ciasna.
Moim zdaniem lepiej byłoby zrobić przy dworcu porządną, zintegrowaną z innymi środkami transportu pętlę autobusową, z ładowarkami i punktem socjalnym dla prowadzących, zamiast obecnego rozdrobnienia na 3 krańce (Bielańska, pl.Piłsudskiego, Konwiktorska) które obecnie mamy.

Jurand
Posty: 1058
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 15 sty 2021, 14:40

Autobus Czerwon pisze:
15 sty 2021, 14:23
Nie chciałbym wyjść na pana marudę, ale kiedyś istniała pętla autobusowa przy dworcu Gdańskim, ale miasto od 16 lat nie może sobie poradzić z odbudową kolektora pod Bonifraterską, a zresztą i tak miejsca jest dosyć sporo żeby zrobić nową, bo stara była dosyć ciasna.
Moim zdaniem lepiej byłoby zrobić przy dworcu porządną, zintegrowaną z innymi środkami transportu pętlę autobusową, z ładowarkami i punktem socjalnym dla prowadzących, zamiast obecnego rozdrobnienia na 3 krańce (Bielańska, pl.Piłsudskiego, Konwiktorska) które obecnie mamy.
A ogródki działkowe w centrum miasta aż się proszą o spychacz i zrobienie tam pętli z prawdziwego zdarzenia i nawet nazwę bym zostawił taka samą co ROD, a mianowicie dw.gdański :lol:

mb112
Posty: 927
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 15 sty 2021, 15:17

Autobus Czerwon pisze:
15 sty 2021, 14:23
Nie chciałbym wyjść na pana marudę, ale kiedyś istniała pętla autobusowa przy dworcu Gdańskim, ale miasto od 16 lat nie może sobie poradzić z odbudową kolektora pod Bonifraterską, a zresztą i tak miejsca jest dosyć sporo żeby zrobić nową, bo stara była dosyć ciasna.
Moim zdaniem lepiej byłoby zrobić przy dworcu porządną, zintegrowaną z innymi środkami transportu pętlę autobusową, z ładowarkami i punktem socjalnym dla prowadzących, zamiast obecnego rozdrobnienia na 3 krańce (Bielańska, pl.Piłsudskiego, Konwiktorska) które obecnie mamy.
Generalnie tak, tylko że przesiadki na Gdańskim to mają znaczenie przede wszystkim dla linii wschód-zachód (500+tramwaje), dla linii jeżdżących mniej więcej równolegle do M1 (222, 503, 175) to ma raczej mniejsze znaczenie. Natomiast to że większość pętli pod względem socjalnym tak wygląda, tzn. mało gdzie jest domek z porządnym kiblem czy pokojem z czajnikiem itp. to jest granda i dziwię się, że nie ma większych nacisków żeby to się zmieniło.
Jurand pisze:
15 sty 2021, 14:40
A ogródki działkowe w centrum miasta aż się proszą o spychacz i zrobienie tam pętli z prawdziwego zdarzenia i nawet nazwę bym zostawił taka samą co ROD, a mianowicie dw.gdański :lol:
A ogródki w centrum miasta to akurat jest duża wartość pod względem środowiskowym, którą zresztą ostatnio coraz bardziej się docenia, jak już takich miejsc zostało coraz mniej. Jasne, że to nie powinny być jakieś chaszcze i rozlatujące się domki, ale akurat te legalne ROD to przeważnie coraz porządniej wyglądają, te przy Gdańskim również. Oczywiście, część z nich powinna być bardziej otwarta dla ludzi (ogólnodostępne główne alejki, przynajmniej w ciągu dnia), ale i też wielu miejscach coraz częściej tak jest, np. po wschodniej stronie ROD Rakowiec jest bardzo fajna alejka otwarta dla wszystkich w ciągu dnia, łącząca Pole Mokotowskie z parkiem wokół Mauzoleum Żołnierzy Radzieckich.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 15 sty 2021, 15:23

man1956 pisze:
15 sty 2021, 14:14
...i za przekierowaniem 222 na Konwiktorską.
=D>
Autobus Czerwon pisze:
15 sty 2021, 14:23
zamiast obecnego rozdrobnienia na 3 krańce (Bielańska, pl.Piłsudskiego, Konwiktorska) które obecnie mamy
Jakby jeszcze tego było mało, to w biuletynie ZTM nr 12/2020 sugerują że ładowarka na Bielańskiej ma być dla linii... 175 :o. Mielibyśmy rozdzielenie wspólnej trasy ze 128, a poza tym - co wtedy z 222?

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 15 sty 2021, 15:29

konri pisze:
14 sty 2021, 5:39
karmat pisze:
13 sty 2021, 23:35
Kolejka do ładowarek? W weekendy dochodzi jeszcze 162 do ładowania
Kolejka do ładowarek i spora liczba kilometrów do przejechania na jednym ładowaniu. Jedna ładowarka na Stalowej przy trzech liniach to za mało.
Sądzę, że po uruchomieniu ładowarki na Nowodworach problem się rozwiąże - te ze 169 zostaną przeniesione na 518.

wincenty
Posty: 1310
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 17 sty 2021, 11:47

karmat pisze:
13 sty 2021, 23:35
Kolejka do ładowarek? W weekendy dochodzi jeszcze 162 do ładowania
Już chyba nie... wczoraj i dziś na tym elektryki już nie jeżdżą.
Podobnie jak dziś na 503 :D
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

ODPOWIEDZ