To był przykład nie koniecznie zgodny z prawdą, ale chodziło o sens.Plesim pisze:Akurat z tym 519 to zły przykład, gdyż na tej linii jest nakaz wysyłania przegubowych w tym niskich. W przypadku 519 chodzi raczej o zakaz wypuszczania U15.
Zmiany obsługowe - listopad 2006
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
Oczywiście w porządku, ale pytanie było o konkretną linie. W przypadku innych linii jest to w 100% prawdą.gregory5576 pisze:To był przykład nie koniecznie zgodny z prawdą, ale chodziło o sens.Plesim pisze:Akurat z tym 519 to zły przykład, gdyż na tej linii jest nakaz wysyłania przegubowych w tym niskich. W przypadku 519 chodzi raczej o zakaz wypuszczania U15.
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
Zgadza się na Redutowej był okres że na 510,522, nie mogły jeździć solarisy. Problem znikł wiadomo dlaczego!Plesim pisze:Oczywiście w porządku, ale pytanie było o konkretną linie. W przypadku innych linii jest to w 100% prawdą
A ja na 522 jezdzilem Solarisem dwa razy i co? ALE ZGADZA SIE BO NIEPOWINIENEMgregory5576 pisze:Zgadza się na Redutowej był okres że na 510,522, nie mogły jeździć solarisy. Problem znikł wiadomo dlaczego!Plesim pisze:Oczywiście w porządku, ale pytanie było o konkretną linie. W przypadku innych linii jest to w 100% prawdą
Złośliwiec i zadziora - od urodzenia!
ITS, Veolia, PKS, Mobilis - Wszystkim mówie stanowcze NIE!
ZTM =
http://www.youtube.com/watch?v=9BV4OGqnuiQ
Sajlens... Aj kil ju
http://pl.youtube.com/watch?v=McjV6Ynz1Hc
KOZAK
ITS, Veolia, PKS, Mobilis - Wszystkim mówie stanowcze NIE!
ZTM =
http://www.youtube.com/watch?v=9BV4OGqnuiQ
Sajlens... Aj kil ju
http://pl.youtube.com/watch?v=McjV6Ynz1Hc
KOZAK
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Wreszcie 384 dostaje cywilizowany rozkład w zmianie B z Ursusa
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Przegubowiec pisze: Wśród kosmetycznych zmian obsługowych jakie zajdą 6.11 godne uwagi wydają się być dwie nowe brygady wieloliniowe. Pierwszą z nich będzie 56/310. Grodziski Jelcz zanim rozpocznie całodzienną służbę na dawnej 6.brygadzie 310 wykona półkurs na 729 odjeżdżający o 5:54 z Mariewa do Górczewskiej jako 56/729. Następnie podjedzie sobie do Podkowińskiej skąd planowo rozpocznie służbę na 310.
Druga brygada wieloliniowa powstaje z 013/801. Ten poranny dodatek wykonywał dotąd jeden pełny kurs na 801, po czym o 7:06 kończył pracę na Żeraniu. Teraz zostanie lepiej wykorzystany. O 7:26 odjedzie z Żerania w pełny kurs 134 do Olesina i z powrotem. Otrzyma numer 051.
Wraca za to 3/187. Brygada ta nie będzie się więcej udzielać na 189, dlatego traci swój wysoki numer 53.
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Czyli polepszenie komunikacji na zielonej Białołece-pierwszy krok wykonany(dobry i jeden kurs).solaris8315 pisze:Przegubowiec pisze: Wśród kosmetycznych zmian obsługowych jakie zajdą 6.11 godne uwagi wydają się być dwie nowe brygady wieloliniowe. Pierwszą z nich będzie 56/310. Grodziski Jelcz zanim rozpocznie całodzienną służbę na dawnej 6.brygadzie 310 wykona półkurs na 729 odjeżdżający o 5:54 z Mariewa do Górczewskiej jako 56/729. Następnie podjedzie sobie do Podkowińskiej skąd planowo rozpocznie służbę na 310.
Druga brygada wieloliniowa powstaje z 013/801. Ten poranny dodatek wykonywał dotąd jeden pełny kurs na 801, po czym o 7:06 kończył pracę na Żeraniu. Teraz zostanie lepiej wykorzystany. O 7:26 odjedzie z Żerania w pełny kurs 134 do Olesina i z powrotem. Otrzyma numer 051.
Wraca za to 3/187. Brygada ta nie będzie się więcej udzielać na 189, dlatego traci swój wysoki numer 53.
A mnie trochę dziwi rozkład linii 209. Są dwie luki w rozkładzie, tj .nie ma kursu jednego porannego ok. 10 i wieczorem ok. godz. 18. Jest to spowodowane zapewne przerwą kierowcy, ale czy nikt z powodu tej luki nie narzeka?
Bo rozumiem że na 209 jest wyciągana tylko jedna brygada tak?
Tak wynika z rozkładu.
Bo rozumiem że na 209 jest wyciągana tylko jedna brygada tak?
Tak wynika z rozkładu.
Dokładnie tak. Jakoś postój trzeba zorganizować, a dodatku nikt nie będzie na jedno kółeczko dokładał. Choć z drugiej strony kilka brygad o tej porze zjeżdża na zakład i to kółeczko mogłoby sobie dorobić jako BWLka.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Z tym jest właśnie zawsze problem, bo gdy jest duż obrygad to tą lukę się zawsze zapełni.pawcio pisze:Dokładnie tak. Jakoś postój trzeba zorganizować, a dodatku nikt nie będzie na jedno kółeczko dokładał. Choć z drugiej strony kilka brygad o tej porze zjeżdża na zakład i to kółeczko mogłoby sobie dorobić jako BWLka.
Nawet jak by dwie brygady były to jedna miała by przerwę kosztem drugiej.
113 też ma taką lukę bodajże 15 min....
A jak jest z frekwencją na 209?