Elektrobusy
Odnośnie UDT to wszystkich nowych.
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
To musiał być jakiś "świerzak" w temacie elektryków lub ktoś miał wybitnego pecha. Na Esperanto nie ma wrysowanych ramek i linii (wzorem Konwiktorskiej), osobiście ( i nie tylko ja) testowałem w tygodniu te ładowarki i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony ich efektywnością. Mam nadzieję, że nikt już przy nich nie będzie gmerał. Odpowiednie służby MZA niech przyjadą z żółtą farbą, potem UDT daje zgodę i niech ruszają do ładowania. Jeżeli te na Chomiczówce są tego samego typu i mają takie same ustawienia, to też malować linie, UDT wydaje zgodę i też niech już pracują na siebie i na autobusy elektryczne.Flash8222 pisze: ↑01 mar 2021, 20:33No i jedna z ładowarek na Szczęśliwicach jest już rozwalona Jakiś kierowca stwierdził, że podładuje się na pętli zamiast na zajezdni. Niestety źle stanął i uszkodził osłonę gdzie wchodzi głowica pantografu oraz samą głowice gdyż nie lądował się już na zajezdni UDT nie dopuściło ładowarek gdyż nie ma linii zatrzymania.
111 ma w DS 20 min. postoju na Esperanto. Czy to wystarcza na doładowanie?
Tak
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
W MZA nadal nie znaleźli nikogo, kto by umiał prosto namalować linię w odpowiednim miejscu
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Oho, chyba Chomiczówka zaczyna ładować...
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2021/04/14/zmiana-ustawienia-linii-na-krancu-chomiczowka/ pisze:Zmiana ustawienia linii na krańcu CHOMICZÓWKA
Opublikowano 14 kwietnia 2021
Ostatnia aktualizacja 14 kwietnia 2021
W związku z przygotowaniem do uruchomienia punktów ładowania autobusów elektrycznych na krańcu CHOMICZÓWKA, od dnia 19.04.2021 r. (linia nocna od nocy 18/19.04.2021 r.) zostają wprowadzone następujące zmiany w ustawieniu linii na krańcu:
171
Zamiast przystanku 05 jako krańcowy będzie obowiązywał przystanek 06, zlokalizowany przy peronie położonym najbliżej ul. Conrada.
180
Zamiast przystanku 06 jako krańcowy będzie obowiązywał przystanek 05, zlokalizowany przy środkowym peronie pętli.
N43
Zamiast przystanku 05 jako krańcowy będzie obowiązywał przystanek 06, zlokalizowany przy peronie położonym najbliżej ul. Conrada.
A na N43 to elektryki nie mogą jeździć??
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Wszystko można, na N43 to nawet postoje są dobre w kontekście ładowania. Tylko która zajezdnia z trzech posiadających ma to przejąć i co w zamian przegubowego oddać Arrivie?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Wydaje mi się, że na chwilę obecną przejeżdżenie elektryka przez całą zmianę nie jest pewne, a jednak w nocy dąży się do tego by kursy nie wypadały.
Większość brygad zaczyna z Chomiczówki. Można by oddać te brygady Stalowej, na dzienne linie tam dojeżdżają. Dla Arrivy zawsze coś innego by się znalazło na pewno są linie które robią podobną ilość kilometrów.bartoni722 pisze: ↑15 kwie 2021, 10:32Wszystko można, na N43 to nawet postoje są dobre w kontekście ładowania. Tylko która zajezdnia z trzech posiadających ma to przejąć i co w zamian przegubowego oddać Arrivie?
Czy aktualny rozkład na 116 pozwala na doładowywanie elektryków?
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
IMHO tak, większość czasu kursowania 116 ma <20 minut postoju, poza godzinami szczytu to nawet bardziej pod 30 podchodzi.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Dzisiaj na Realbusie praktycznie wszystkie brygady "Ostrobramskiej" na 116 to elektryki. Na 180 są dwie, może trzy takie brygady.
Będzie dobrze, tylko trzeba zabrać "Kleszczową" z tych linii...
Będzie dobrze, tylko trzeba zabrać "Kleszczową" z tych linii...
Najpierw to niech Woronicza zacznie wysyłać elektryki na 180, a nie 308.
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A co się dzieje w sprawie ładowarki szczęśliwickiej i nowodworowej?