Elektrobusy
W nowej umowie chyba już limitu dojazdów nie płatnych nie ma.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jest komunikat ZTM i TVN Warszawa,
Tylko naprawdę szkoda że nie udało się zgrać tego jeszcze z Nowodworami. Komunikat o trzech pętlach brzmiałby jeszcze ładniej.
Tylko naprawdę szkoda że nie udało się zgrać tego jeszcze z Nowodworami. Komunikat o trzech pętlach brzmiałby jeszcze ładniej.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ku mojemu zdziwieniu, kierowcy że 128 na razie nie chcą się ładować na Szczęśliwcach. Stałem kilka dni temu ponad pół godziny i teraz przez kilka minut. Jeden tylko kierowca pokazał koledze jak to się robi, ten drugi jednak się potem nie podłączył, a jedynie sprawdzał, w którym miejscu zatrzymać autobus.
A po co mają się ładować na Szczęśliwicach, jak jeszcze do jutra zjeżdża się w tym celu na R-1?
A po co mają marnować prąd na zjazdy i wyjazdy, skoro mogą się ładować na Szczęśliwicach?
Na R-1.
Bo tak organizator rozpisał rozkład.
No ja się domyślam że tak mają w karcie, ale to jest przerażające jak ten moloch wolno reaguje na okazję do oszczędności.
Chcecie mi powiedzieć że zjazdy na ładowanie na zajezdnię są płatne? Odlot.
Chcecie mi powiedzieć że zjazdy na ładowanie na zajezdnię są płatne? Odlot.
Bezpłatne, przynajmniej w teorii.
Na niektórych brygadach 518 pojawiły się dziś elektryki.
Przegląd piaseczyński się mija, sądząc po dzisiejszej obsłudze 251...927 pisze: ↑01 maja 2021, 17:37Kto mówi prawdę a kto z nią się mija ?
https://www.przegladpiaseczynski.pl/akt ... stancinie/
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
w Dieslu do 1 mln km nic nie trzeba wymienić? Bateria to część eksploatacyjna, a sam silnik to akurat jest trwalszy elektryczny od spalinowego. Oczywiście, że LCC dla autobusu elektrycznego wyjdzie niekorzystnie w stosunku do diesla, tak jak dla autobusu niskopodłogowego wyjdzie gorzej niż dla Ikarusa 280.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.