[KM] Górny Mokotów
Moderator: Wiliam
Szukałem Pingwina tylko nie wiedziałem, że to tak dawno
Natomiast jeśli Mokotów się zmienił, to tylko na lepsze, a trendy komunikacyjne chyba jakoś mocno nie. Natomiast gdzieś w międzyczasie 31 przestało dojeżdżać do Puławskiej.
Natomiast jeśli Mokotów się zmienił, to tylko na lepsze, a trendy komunikacyjne chyba jakoś mocno nie. Natomiast gdzieś w międzyczasie 31 przestało dojeżdżać do Puławskiej.
ŁK
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2021/04/2 ... w-zachodni
Nowe ustawienie linii na pętli Metro Wilanowska
Mi się ono nie podoba. 739 mające kawał trasy wspólny z 709 i 727 odjeżdża z innego peronu, podobnie 217 z innego peronu niż 139, 251 i 339.
A przy okazji, powinien ktoś dostawić przystanek dla wysiadających na przedostatnim peronie, tym gdzie teraz będą linie w kierunku Powsina.
Nowe ustawienie linii na pętli Metro Wilanowska
Mi się ono nie podoba. 739 mające kawał trasy wspólny z 709 i 727 odjeżdża z innego peronu, podobnie 217 z innego peronu niż 139, 251 i 339.
A przy okazji, powinien ktoś dostawić przystanek dla wysiadających na przedostatnim peronie, tym gdzie teraz będą linie w kierunku Powsina.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jak mówiłem, że po wyjeździe z pętli powinien być przystanek zbiorczy (najlepiej ze śluzą ułatwiająca wjazd na lewy pas, do skrętu) to zostałem zakrzyczany że nie trzeba bo wspólny przystanek. Proszę już trzeba.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
709, 727 i 739 testowaliśmy na jednym peronie kilkanaście lat i się nie sprawdziło. Separacja potoków dla Józefosławia żeby nie zapychali solówek podjeżdżającymi dwa przystanki też aż tak nie dyskwalifikuje tego pomysłu. 139 i 251 z 217 są na sąsiednich peronach, takie sprawy powinno się po prostu załatwić oczo...znaczy się dużymi ekranami z wyświetlaniem odjazdu i strzałką gdzie iść.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To może 739 powinno być przyspieszone, żeby "nie zapychano go na 2 przystanki" albo, nie wiem, na przegubach?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Przeguby byłby bardzo pożądane ale parametry dróg przez Józefosław są dla nich dosyć średnie. Więc prędzej przyśpieszenie, które może mogłoby nawet podrasować częstotliwość w szczycie przy tych samych zasobach brygadowych.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Przeguby zmieszczą na autostradach uliczkach Józefosławia?
Nie zawsze poważne opinie
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Teoretycznie wóz 18 m i wóz 12m różnią się tylko omiataniem na skrzyżowaniach, na prostej różnicy nie ma. W praktyce przewoźnik często ma inne zdanie, po czym sam wysyła przegubowce na takie 154 na przykład.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wyjazd z pętli jest bardzo problematyczny, bardzo ostry kąt, krawężniki i znak drogowy,ale dac się da przegubem. Ewentualnie skręcić w prawo i zrobić kółko.
Skręt w 1 sierpnia w lewo,trzeba "pożyczyć" pas obok żeby się zmieścić.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Co jest normalną procedurą opisaną w PORD. Nawiasem mówiac, deskorolkę (a może nawet ścierwoplana) na 154 też widywałem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czemu nie można zrobić na Metrze Wilanowska placu postojowego dla autobusów, jednego przystanku zbiorczego możliwie blisko wyjścia ze stacji metra, gdzie każdy autobus będzie podjeżdżał w godzinie odjazdu, a tuż obok coś w rodzaju minidworca, poczekalni dla ludzi, którzy czekają na coś co rzadziej jeździ a nie chcą czekać na zimnie? Nikt nikomu w drogę nie wejdzie, pasażer nie zaziębi się, złapie właściwy autobus a kierowca spokojnie odpocznie. A przy okazji minidworca okazja do stworzenia jakiegoś sklepiku, a nawet małej kawiarni. Czy nie tak powinien wyglądać tego rodzaju węzeł? A może się mylę?
Już widzę jak podjeżdża np. 709 do Piaseczna i walkę o miejsca siedzące.