Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
wincenty
- Posty: 1311
- Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
- Lokalizacja: Miasteczko Kabaty
Post
autor: wincenty » 01 maja 2021, 18:25
Jurand pisze: ↑01 maja 2021, 17:08
wincenty pisze: ↑01 maja 2021, 16:39
Dziwi jednak mocno powrót diesli na E-2, skoro docelowo wszystko, co porusza się TK ma być elektryczne... Na takim Nowym Świecie będzie to jedyna, obok 518, która zapewne stanie się zaraz elektryczna (jeden elektryk przejeździł już na tym cały dzień, stąd mniemam, że ładowarka na Nowodworach już działa) dzienna linia ze spalinowymi autobusami.
102
Nawet jeśli jest plan skrócić 102, to chociażby do tego czasu można by było dac wozy CNG.
Zamiana 102/152 Arriva/ITS, ten sam bilans brygadowy.
Chyba że ZTM planuje na 102 i 117 zagospodarować nowe Su12 CNG?
No i zostaje jeszcze 106, ale tych linii bez kolejnych dostaw elektryków (tym razem solówek zapewne), ciężko będzie obsłużyć taborem elektrycznym.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
zxcvbnm
- Posty: 2201
- Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
- Lokalizacja: Garażowany w Wawrze
Post
autor: zxcvbnm » 01 maja 2021, 18:49
Przetarg na elektryki 12m pewnie będzie. Tylko pytanie kiedy. Napewno z terminem dostawy nie wcześniej niż 2023. Ale to nie dyskusja na ten wątek
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
Jurand
- Posty: 1063
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 01 maja 2021, 19:48
wincenty pisze: ↑01 maja 2021, 18:25
Jurand pisze: ↑01 maja 2021, 17:08
102
Nawet jeśli jest plan skrócić 102, to chociażby do tego czasu można by było dac wozy CNG.
Zamiana 102/152 Arriva/ITS, ten sam bilans brygadowy.
Chyba że ZTM planuje na 102 i 117 zagospodarować nowe Su12 CNG?
No i zostaje jeszcze 106, ale tych linii bez kolejnych dostaw elektryków (tym razem solówek zapewne), ciężko będzie obsłużyć taborem elektrycznym.
Widocznie dobijanie wzkm szarpaków na calkach 106 ZTMowi nie przeszkadza, a gazowce jeżdżą na liniach peryferyjnych
-
wincenty
- Posty: 1311
- Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
- Lokalizacja: Miasteczko Kabaty
Post
autor: wincenty » 04 maja 2021, 7:01
Na co przeszły mercedesy z mobilisu zdjęte że 131 w DP?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
michael112
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Post
autor: michael112 » 04 maja 2021, 7:15
wincenty pisze: ↑01 maja 2021, 18:25
No i zostaje jeszcze 106, ale tych linii bez kolejnych dostaw elektryków (tym razem solówek zapewne), ciężko będzie obsłużyć taborem elektrycznym.
Na upartego będzie się to dało zrobić obecnym taborem po zbudowaniu ładowarki na chociaż jednej z pętli tej linii, tylko że pozostaje jeszcze kwestia dostosowania pantografów.
-
Mateusz950
- Posty: 728
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Post
autor: Mateusz950 » 04 maja 2021, 9:52
wincenty pisze: ↑04 maja 2021, 7:01
Na co przeszły mercedesy z mobilisu zdjęte że 131 w DP?
Od 13 lutego Mob zamiast 3 brygad
131 w DP ma m.in. 2 brygady na
185. Teraz w DŚ przeszli z
184 na
131 zachowując plan brygadowy na przeguby.
-
man1956
- Posty: 1529
- Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38
Post
autor: man1956 » 04 maja 2021, 9:53
A co z elektrykami na 251? Miały być od 4 maja - i nic.
-
person
- (geograf)
- Posty: 8267
- Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
- Lokalizacja: z szafy
Post
autor: person » 04 maja 2021, 12:11
Ładowarka w K-J chyba jednak nie wystartowała...
-
MJ
- (Jachim)
- Posty: 2195
- Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57
Post
autor: MJ » 05 maja 2021, 20:13
Jurand pisze: ↑01 maja 2021, 17:08
102
Nawet jeśli jest plan skrócić 102, to chociażby do tego czasu można by było dac wozy CNG.
Zamiana 102/152 Arriva/ITS, ten sam bilans brygadowy.
Chyba że ZTM planuje na 102 i 117 zagospodarować nowe Su12 CNG?
Oprócz gazowców z ITSu są jeszcze hybrydy z Mobilisu, które o dziwo zostały zdjęte ze 102.
-
Jurand
- Posty: 1063
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 05 maja 2021, 20:47
MJ pisze: ↑05 maja 2021, 20:13
Jurand pisze: ↑01 maja 2021, 17:08
102
Nawet jeśli jest plan skrócić 102, to chociażby do tego czasu można by było dac wozy CNG.
Zamiana 102/152 Arriva/ITS, ten sam bilans brygadowy.
Chyba że ZTM planuje na 102 i 117 zagospodarować nowe Su12 CNG?
Oprócz gazowców z ITSu są jeszcze hybrydy z Mobilisu, które o dziwo zostały zdjęte ze 102.
Wcześniej te hybrydy były też na 118, ustąpiły miejsca wozom ITSu.
-
Mateusz950
- Posty: 728
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Post
autor: Mateusz950 » 11 maja 2021, 9:48
MZA na swoim FB chwali się tym, że rozpoczynają się testy ładowarki w Konstancinie-Jeziornie dla linii 251. Jeżeli wszystko się uda, to od najbliższej soboty (15.05) będzie tam 6 brygad.
-
karmat
- Posty: 311
- Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
- Lokalizacja: Nowodwory
-
Kontakt:
Post
autor: karmat » 11 maja 2021, 10:41
Od wczoraj zniknął z rozkładu 518 przystanek na pętli Nowodwory po 5 miesiącach od zawieszenia.
-
ashir
- Posty: 27688
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 11 maja 2021, 10:47
karmat pisze: ↑11 maja 2021, 10:41
Od wczoraj zniknął z rozkładu 518 przystanek na pętli Nowodwory po 5 miesiącach od zawieszenia.
Bo w takim tempie ZTM działa.
-
kocur
- Posty: 1315
- Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
- Lokalizacja: Ursynów Północny
Post
autor: kocur » 12 maja 2021, 13:26
Coś słabo idzie elektryfikacja linii na Trakcie Królewskim patrząc na wypisówki z ostatnich trzech dni.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
-
man1956
- Posty: 1529
- Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38
Post
autor: man1956 » 12 maja 2021, 13:44
Czy w związku z elektryfikacją 251 jest jakoś plan na zagospodarowanie Solbusów, jeżdżących dotychczas na tej linii?