Glonojad pisze: ↑26 maja 2021, 10:29
Dlatego na 116 i 180 jeżdżą kleszczowe diesle.
Jeżdżą diesle, ale z Woronicza, Ostrobramskiej i Stalowej, bo wybrane brygady zostały zdegradowane po ostatniej awarii na Chomiczówce.
michael112 pisze: ↑26 maja 2021, 12:35
fraktal pisze: ↑26 maja 2021, 12:19
Te diesle są planowe. Tylko solbus na 222 jest nieplanowy.
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Po co było hucznie się przechwalać rozszerzeniem obsługi autobusami elektrycznymi? Już lepiej było wycofać elektryczne ze 158.
Poza tym, na chwilę obecną w ruchu są 74 elektryczne autobusy. OK, do tego dochodzą dodatki, ale to i tak słaby wynik na 130 pojazdów.
I co dałoby wycofanie elektryków z
158? Problem musi być po stronie ładowarek, a nie taborze. Ściągniesz z całek na
158 to będą się szlajały np. na dodatkach
507 lub co gorzej
142,
198,
202 i innych. Ostatnio nie sprawdzałem, ale wcześniej w szczycie jednocześnie jeździło ok. 115 pojazdów.
zxcvbnm pisze: ↑26 maja 2021, 15:49
Gazowce Arrivy realizują strategiczne zadania np. obsługa 161.
W jakim celu jeżdżą przeguby na 1 i 2/
161? Nie można ich było dać na linie, gdzie Arriva posyła solówki? Dlaczego 9/
157 jest teraz na przeguby? Trzeba było zostawić solówkę, a przeguba dać na 3/
161. Jak szaleć to na całego.
![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)